Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Men det kan ja være svært. Afklaring er ja afhængigt in klubben får en klar udtalelse fra Slotsager-lejren. Og om de spillede med åbne kort? Skifte til Graz gik i stykker fordi Slotsager ville det åbenbart ikke så det kan ja blive nærliggende at det åbner døren for en forlængelse? I en situation hvor klubben stod i en desolat situation satte man muligvis bare alt for meget fast i håbet at komme til en forlængelse med Slotsager som en spiller som ville betyde meget som identitets figur. Vi får vel aldrig til at vide hvad faktisk der skete og hvem spillede hvilken rolle. Der gik galt men har det svært at bebrejde TB der meget uden mere information.
    Jeg ved ikke om jeg bebrejder TB - men det er nu engang hans ansvar. Men der er flere parter i sådan en sag - tænker ikke det er enten eller mht ansvar for det er gået som det gik - svaret ligger nok et sted midt imellem.

MEN - hvis TB har haft svært ved at få et klart svar ud af Slotsagers lejr - så burde han jo også se det som et tegn på at en forlængelse næppe lå i kortene - og handle på det. Har man håbet og troet for meget på forlængelse...så har man bare været naive.

Comment

https://www.transferfeed.com/transfe...-praha/9934931

Comment

altså hvis de ikke har råd til ham til 1.5 mill euro - så har de næppe råd til ham...

Comment

De får ikke engang hans støvler til den pris

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

De får ikke engang hans støvler til den pris
            Vurderingsmændene var forbi da han var fiberskadet , gang med 3.....

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Vurderingsmændene var forbi da han var fiberskadet , gang med 3.....
              Tror bare at prisen er fra transfermarked. Håber da også det er en større adresse han skal til en dag i fremtiden. Men ikke lige nu. Han skal med op i superligaen og hjælpe os der

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Tja, tjo men vi kan jo alle læse dagspressen, mange har bekendte som indimellem måske fortæller mere end de må/bør, lad os nu sige der bliver signet en spiller med underskrift på en kontrakt, der er pressen jo ret hurtige, og så giver det jo ikke mening at skrive herinde, "se hvad jeg sagde, jeg hørte om det for 3 dage siden", det er der jo ingen der kan bruge til noget.
                Tag nu eks den jeg skriver igår omkring noget Slotsager-dialog, jeg ved udemærket at det nok ikke sker, men hører da alligevel om der var andre der har noget. Sjovt nok, så ligger der 90 minutter
                efter på bold et skriv om, at han er tabt for OB, med det nye, at der er sat en pris på ham ved omgående transfer. Derpå lidt om at man håber til det sidste, men at det ser svært ud. Der sidder folk fra dagspressen og læser med her, de har selvfølgelig også kilder, som de åbenbart omgående retter henvendelse til, så seneste nyt i den sag fik vi da frem, han koster 7,5 mio kr her og nu, men faktum er, at intet er skrevet og at alt vel egentlig kan ske. Bold holder stadig fast i, at buddet fra Sturm Graz blev afvist af OB, det ved jeg er forkert, det gør jo ikke at jeg sviner bold for forkert information.
                Når alt kommer til alt, så er det hyggeligt at læse herinde hvad andre synes, gør, tror og ved, der findes ikke nogen i Danmark der ved mere om OB end os :-), udover OB selv.
                Den der tænkte jeg godt på. Det kan godt være det du hørte var helt forkert, men om ikke andet kom det jo højest sandsynligt nok fordi noget rørte på sig. Det har jeg intet problem med du poster. Jeg hilser helt sikkert rygter velkommen. Jeg kan dog godt reagere når det bliver teorier eller tro der kører afsted. Og det må man bare være klar på hvis man vælger at poste den slags.

Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det gik mere på at BW prøvede i god tid. TS har så åbenbart ikke ønsket at forhandle den men TB tog den af bordet uden at komme med noget nyt/få lov til at komme med noget nyt.
                  Jeg har stadig ikke​ forstået hvorfor TB tog tilbuddet af bordet.
                  Jeg er lige så interesseret i, hvorfor TS ikke har ønsket at forhandle den i første omgang, hvis du har ret i det. Af netop den grund vil jeg ikke placere et ansvar - endnu.

Comment

Til den pris kan de købe Anders Juchumsen.

Comment

IFK Gøteborg, har angiveligt budt på Mads Kristian Hansen i FCN på 500.000 euro ifølge Farzam Abolhosseini

Kunne Troels ikke lige komme med et bud? Tænker godt vi kan være med der

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                        IFK Gøteborg, har angiveligt budt på Mads Kristian Hansen i FCN på 500.000 euro ifølge Farzam Abolhosseini

Godt bud! Han ville være en fornuftig afløser for Fenger og/eller Deedson.

Synes desuden at Vito kunne være en fin overgang-til-superligaen midtbanespiller:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ofil-er-gratis

Comment

Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

Godt bud! Han ville være en fornuftig afløser for Fenger og/eller Deedson.

Synes desuden at Vito kunne være en fin overgang-til-superligaen midtbanespiller:

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...ofil-er-gratis
                          Vito er blevet for gammel - vi skal forbi de aldrende spillere som skal have den sidste kontrakt - med mindre at deres niveau gør dem til en markant forstærkning og det gør Vito ikke. En 32 årig reserve fra den svenske liga - det bliver et nej tak herfra.

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

Han er ikke en spiller der flytter OB. Det bliver et nej tak herfra.

Comment

Det er vel på et niveau, hvor vi kan/skal være med på en udsat position i øjeblikket.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erliga-klubber

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Det er vel på et niveau, hvor vi kan/skal være med på en udsat position i øjeblikket.

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...erliga-klubber
                                God alder også. Der er stort videresalgspotentiale i ham. Men det kan bedre klubber jo også se.

Comment

Working...
                                X