Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Kolding - OB 27/09/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Puuuh, det er hektisk.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Slut!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Fantastisk!​​​​​

        Comment


          #49
          slut og 3 dejlige point. Godt nok ikke nogen god kamp...Kolding presser godt, god fysik og det har vi åbenbart svært ved. Og så spiller vi for langsomt.

          Comment


            #50
            Det var ikke kønt, men det bliver det nok aldrig i sådan noget vejr

            Comment


              #51
              Pyha - endelig slut :-)
              Vi skal bare vinde resten ....

              Comment


                #52
                Håbløs kamp grimt og bøvlet men hey 3 point er 3 point…
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #53
                  Det var grimt, det var bøvlet, det var noget skrammel. Men det var 3 point. Videre

                  Comment


                    #54
                    AAB rykkede sidste år op som nr 2 med 65 point, så vi er ved at være halvvejs...

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
                      Det var ikke kønt, men det bliver det nok aldrig i sådan noget vejr
                      Ja, det var sikker svært i dag med de der betingelser. Men anden halvleg var vi nu også ret ringe. Første var stadig ret o k., men i anden blev det alt for sløjt og til sidst rigtig hektisk. Synes de sidste kampe tabte vi generelt en del af vores suverænitet. Lucas fravær betyder vel meget. Som oospilstation giver han en stor sikkerhed til holdet, trækker flere modstander til sig hvad giver muligheder og plads for medspillere og en større boldsikkerhed. Og derfra kommer en generel sikkerhed i vores spil som gør det letter for defensiven. Vi kom ellers ja sjældent under decideret press men det blev tydeligt mere i de sidste kampe. Det taktiske svar på Lucas fravær har vi endnu ikke fundet.
                      Men fint at vi kunne fighte det hjemme.

                      Vi spillede nu mod alle hold i rækken og det blev kun et hold vi måtte dele point med alle andre blev slået. Det er virkelig stærkt.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #56
                        Vi var ikke gode, men vi vandt. Kolding fik godt nok plads til mange indlæg, og havde mange halve chancer. Også for mange. Og så plejer jeg ikke at brokke mig over dommeren, men Kolding fik da lov til en del? Omvendt, så har jeg aldrig set en kamp i Kolding, der ikke var hektisk.
                        Pointhøsten fortsætter således. Men der mangler trods alt en del, før vi kan køre denne slags kampe sikkert i hus. Men en sejr næste fredag mod Køge, så vil en pause gøre godt.

                        Comment


                          #57
                          Jo, det var en… uinteressant kamp, men jeg forstår ikke, at I ikke er mere oppe at køre over WM. 17 år, scorer sit første mål, glimrende sparket ind.

                          Dét er sgu da fedt!

                          Comment


                            #58
                            Så 1. Halveg og her synes jeg egentlig jeg så et OB-hold som var klar til at give lidt igen ovenpå et par bøvlede kampe. Det lignede dog banen var svær, og så er det svært for alvor at presse når de kan tyre den op på ham Sterling deroppe, som flere gange overmatchede BP.
                            Alligevel er det bare ekstra kvalitet der afgøre det owusu har virkelig fundet en god indlægsfod efterhånden. Høj klasse.

                            Kolding mindede lidt om Bo Henriksens Horsens. Mange fysisk store og stærke spillere. Meget lidt bold i holdet, men massere fokus og tid omkring lange indkast og andre dødbolde. De er helt sikkert en bøvlet modstander for alle hold, især på hjemmebane.

                            Fedt vi fortsætter sejrsstimen, selvom der er kommet et par skader til, og fedt WCM får scoret. Generelt ser han lidt udfordret ud i det almindelige spil midt på banen, hvor han har lidt dumme boldtab, men man kan se, han er som en fisk i vand, så snart han er i feltet. Her har han en god fornemmelse for, hvor han kan gøre sig gældende og det skal nok kaste flere mål af sig.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Jo, det var en… uinteressant kamp, men jeg forstår ikke, at I ikke er mere oppe at køre over WM. 17 år, scorer sit første mål, glimrende sparket ind.

                              Dét er sgu da fedt!
                              Jeg synes jo at, hvis mantraet i ådalen skal give nogen mening, at "ungdommen er vores fremtid", så skal WM bare have så meget spilletid som muligt.
                              Gerne på bekostning af mere etablerede spillere, som eksempelvis Bonde. Jeg synes Bonde har spillet sig selv ud af startelleveren med sløje og tildels uinspirerende indsatser. Dette blot er min vurdering.

                              WM er ikke færdigt uddannet, bevares, men hold nu op, hvor jeg har et "boy-crush" på den knægt. Hans potentiale er imo helt enestående og med en aldre på kun 17 år, synes jeg at se en usleben diamant. Han har taget "VI-ER-OB" til sig, på den helt rigtige måde. Helt fortjent, at han har fået nummer på trøjen!

                              Comment

                              Working...
                              X