Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning? Hvad fanden foregår der?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Træning? Hvad fanden foregår der?

Endelig for en gangs skyld havde jeg muligheden for at drible forbi Ådalen til en træning. Der var ikke et øje at se, selvom det står på træningsplanen. Det er fandme dårlig pleje af fansene.

Tag jer nu for helvede sammen OB. Det mindste i kan gøre, er sgu da at opdatere træningsplanen, så man ikke skal gå forgæves.

Helt enig. Vil man tale om kultur, så må man også udøve kultur. Og det er blandt andet, at vi kan følge træningen i Ådalen. Det giver en lokal forankring og er med til at sikre næste generation af OB-sympatisører.

Jeg så en del træning for år tilbage. Tabte lysten under BW. Under TB og SK har jeg - som du - kørt forgæves to gange.

Det er under al kritik. Monstro nogle af fanmedierne med en stemme kunne gå ret hårdt til OB omkring det her?

Comment

Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
      Endelig for en gangs skyld havde jeg muligheden for at drible forbi Ådalen til en træning. Der var ikke et øje at se, selvom det står på træningsplanen. Det er fandme dårlig pleje af fansene.

Tag jer nu for helvede sammen OB. Det mindste i kan gøre, er sgu da at opdatere træningsplanen, så man ikke skal gå forgæves.
      Så så så ... i er da så glade for varmluft ballonerne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Så så så ... i er da så glade for varmluft ballonerne.
        Hvem I? Og hvilke varmluftsballoner?

Comment

Bliver Krogh også forbeholdt det fact at de er elendige til at informere om HVILKE træninger der er lukkede og mange kører forgæves?

https://fyens.dk/ob/ob-traener-slaar...899df2779ce-30

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Bliver Krogh også forbeholdt det fact at de er elendige til at informere om HVILKE træninger der er lukkede og mange kører forgæves?

https://fyens.dk/ob/ob-traener-slaar...899df2779ce-30
            Ikke direkte. Leif nævner det i artiklen, men skriver også OB opfordrer folk til at kontakte klubben på dagen.

(Det er imo, så en nogen fesen attitude af OB, men det må man jo mene om, hvad man vil)

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

Ikke direkte. Leif nævner det i artiklen, men skriver også OB opfordrer folk til at kontakte klubben på dagen.

(Det er imo, så en nogen fesen attitude af OB, men det må man jo mene om, hvad man vil)
              Hvor svært kan det være at informere om hvor træningen foregår? Amatører!

Comment

Tænker den lige kommer med her, med tanke på overskriften.

Godt nok er jeg mindre kritisk på en række andre punkter, men det her fatter jeg ingenting af.

Nu har vi i årevis ventet på nye og bedre træningsbaner i Ådalen. Endelig har vi fået hybrid og kunstgræs baner, og så er meldingen: Det vil vi gerne væk fra, fordi det er fjernt fra virkeligheden, når vi skal spille kampe

Så for at vende tilbage overskriften i tråden.... hvad fa'en foregår der???
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84

hvis du har kigget på trænings planen så kan du vel ikke brokke dig. Det kan vel ikke være OB’s skyld at du ikke kan læse der står jo at de træner i Marienlyst
                  Du svarer på en kommentar fra september 24. Der hjælper den aktuelle træningsplan næppe...
                  Og kan selv huske at dertid træningsplanen blev ikke altid aktualiseret
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Du svarer på en kommentar fra september 24. Der hjælper den aktuelle træningsplan næppe...
                    Og kan selv huske at dertid træningsplanen blev ikke altid aktualiseret
                    Ups:)

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Tænker den lige kommer med her, med tanke på overskriften.

Godt nok er jeg mindre kritisk på en række andre punkter, men det her fatter jeg ingenting af.

Nu har vi i årevis ventet på nye og bedre træningsbaner i Ådalen. Endelig har vi fået hybrid og kunstgræs baner, og så er meldingen: Det vil vi gerne væk fra, fordi det er fjernt fra virkeligheden, når vi skal spille kampe

Så for at vende tilbage overskriften i tråden.... hvad fa'en foregår der???
                      Hvor kommer meldingen fra?
                      I Ådalen er der ja endnu ikke hybridbane sp gætter at grasbæben i Ådalen aktuelt kan ikke bruges og hvis de træner hver dag på stadion så er hybridbanen der ja muligvis søndag i dårlig tilstand. Så derfor de rykker vel til Marielyst.
                      Forholdene ar alt for dårligt i alt for lang tid nu. Det er bare skidt at de endnu ikke har klaret det med en hybridbane i Ådalen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

I Ådalen er der ja endnu ikke hybridbane sp gætter at grasbæben i Ådalen aktuelt kan ikke bruges og hvis de træner hver dag på stadion så er hybridbanen der ja muligvis søndag i dårlig tilstand. Så derfor de rykker vel til Marielyst.
                        Forholdene ar alt for dårligt i alt for lang tid nu. Det er bare skidt at de endnu ikke har klaret det med en hybridbane i Ådalen.
                        Måske er det ligesom problematikken omkring forstærkning af truppen, eller mangel på samme, hvor undskyldningen bl.a. var at OB ikke er så attraktive for de gode spillere nu hvor vi spiller i 1. division. Det kan være hybridbanerne også vælger os fra fordi vi kun spiller i 1. division ;-).

Spøg til side: Det er faktisk tragikomisk at OB ikke får gjort noget ved de amatøragtige træningsforhold. Især i en situation hvor vi åbenlyst ikke bruger pengene på spillertruppen. Men igen, det er måske efterhånden blevet en integreret del af klubbens IDENTITET, at vi er den professionelle klub i Danmark med de absolut dårligste træningsforhold. Det er en kæmpe joke og jeg gad godt høre hvad en mand som Enrico Augustinus har at sige til det…..men han er måske i gang med nye hotelprojekter rundt omkring i byen.

Alternativt må de da for fanden få lavet en eller to hybridbaner ude ved Marienlyst som både OB’s herre og OB’s kvinder kan træne på.

Comment

Er ikke 100% sikker. Men mener jeg hørte noget om at hybrid nok ikke var en meget bedre løsning end græs i Ådalen. Det er simpelthen for sumpet uanset hvad da en hybrid jo består at 95% græs. Vandspejlet er stadig et problem så

Så der er måske snakke om at satse på noget godt ude på falen. Men det skulle være omstændigt og dyrt. Og jeg tror også de er klar til at bruge nogle penge HVIS det er den rigtige løsning og det bliver godt og holdbart. Men tror de er i tvivl om dette og derfor nøler lidt

Comment

Er ikke 100% sikker. Men mener jeg hørte noget om at hybrid nok ikke var en meget bedre løsning end græs i Ådalen. Det er simpelthen for sumpet uanset hvad da en hybrid jo består at 95% græs. Vandspejlet er stadig et problem så

Så der er måske snakke om at satse på noget godt ude på falen. Men det skulle være omstændigt og dyrt. Og jeg tror også de er klar til at bruge nogle penge HVIS det er den rigtige løsning og det bliver godt og holdbart. Men tror de er i tvivl om dette og derfor nøler lidt
                            Men aktuelt træner de ikke på Fanen men i Marienlyst. Tager turen til Fyn i dag. Træningen i morgen bliver flyttet til stadion. Overvejer at komme derude i håb at den bliver ikke lukket. Har du tid? Skal vi møde der?
                            - Norbert Elgert -

Comment

Det virker lidt som en gotisk knude. Kan godt forstå det ikke er simpelt at løse. Men håber bestemt stadig det er noget de har stort fokus på. Som jeg forstod det fra processen med banen på stadion, så er en hybridbane heller ikke noget man lige bestiller og får anlagt hurtigt. Synes jeg læste, at der kan være op til et par års ventetid.

Comment

Working...
                              X