Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning? Hvad fanden foregår der?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Træning? Hvad fanden foregår der?

    Endelig for en gangs skyld havde jeg muligheden for at drible forbi Ådalen til en træning. Der var ikke et øje at se, selvom det står på træningsplanen. Det er fandme dårlig pleje af fansene.

    Tag jer nu for helvede sammen OB. Det mindste i kan gøre, er sgu da at opdatere træningsplanen, så man ikke skal gå forgæves.


    #2
    Helt enig. Vil man tale om kultur, så må man også udøve kultur. Og det er blandt andet, at vi kan følge træningen i Ådalen. Det giver en lokal forankring og er med til at sikre næste generation af OB-sympatisører.

    Jeg så en del træning for år tilbage. Tabte lysten under BW. Under TB og SK har jeg - som du - kørt forgæves to gange.

    Det er under al kritik. Monstro nogle af fanmedierne med en stemme kunne gå ret hårdt til OB omkring det her?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
      Endelig for en gangs skyld havde jeg muligheden for at drible forbi Ådalen til en træning. Der var ikke et øje at se, selvom det står på træningsplanen. Det er fandme dårlig pleje af fansene.

      Tag jer nu for helvede sammen OB. Det mindste i kan gøre, er sgu da at opdatere træningsplanen, så man ikke skal gå forgæves.
      Så så så ... i er da så glade for varmluft ballonerne.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Så så så ... i er da så glade for varmluft ballonerne.
        Hvem I? Og hvilke varmluftsballoner?

        Comment

        Working...
        X