Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AC Horsens - OB 14/09/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Alt i alt en kamp på det jævne. Mickelson er virkelig udfordende næsten hver gang han sætter fart på i venstre side, ham skal vi også forsøge at forlænge med. Myhra stabilt og med oversigt og ro på målmandsposten, kan rigtig godt lide hans optræden på grønsværen. Horsens var godt med og i nogle faser af kampen dominierende. Begge hold gik efter sejren til sidst og jeg synes Bjørn spillede igen en rigtig god kamp, bare det ene situation i vores højre side som førte til udligningen var lidt dårligt forsvarsarbejde, men det var han ikke alene om. I første halvleg synes jeg vores kropssproget halter lidt, nogle spillere gav der et indtrykk af at være ikke helt engagerede i presset og i duellerne. Vi skal ikke tro at vi er det bedste hold i 1.Division uden at give 100 procent i hver duel og i forsvarsarbejde. Jeg forventer mindst syv point, helst ni point, i de næste tre kampe.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
      Alt i alt en kamp på det jævne. Mickelson er virkelig udfordende næsten hver gang han sætter fart på i venstre side, ham skal vi også forsøge at forlænge med. Myhra stabilt og med oversigt og ro på målmandsposten, kan rigtig godt lide hans optræden på grønsværen. Horsens var godt med og i nogle faser af kampen dominierende. Begge hold gik efter sejren til sidst og jeg synes Bjørn spillede igen en rigtig god kamp, bare det ene situation i vores højre side som førte til udligningen var lidt dårligt forsvarsarbejde, men det var han ikke alene om. I første halvleg synes jeg vores kropssproget halter lidt, nogle spillere gav der et indtrykk af at være ikke helt engagerede i presset og i duellerne. Vi skal ikke tro at vi er det bedste hold i 1.Division uden at give 100 procent i hver duel og i forsvarsarbejde. Jeg forventer mindst syv point, helst ni point, i de næste tre kampe.
      Er ret enig.
      Max Fenger synes jeg spillede en sløj kamp med mange dårlige beslutninger, men masser af fight dog, som altid. William Martin synes jeg kom ind og viste at han er pågående og der skal ikke meget til før han brager igennem. Max Ejdum er en fornøjelse, han bygge bare på kamp for kamp. Fint at Slotsager fik en god halv time. Han kan sagtens overtage Bjørns plads….lad os bare forlænge med ham ;-)

      Comment


        Hvor finder jeg highligts fra kampen?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
          Hvor finder jeg highligts fra kampen?
          https://1-division.dk/kampe/2024-202...-ob-14-09-2024
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            https://bold.dk/fodbold/klubber/ac-h...-i-spillervalg

            lyder som noget man har set andre steder ..
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment

            Working...
            X