Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd AC Horsens - OB 14/09/24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Mener også der var sådan, men måske Bjørn havde allerede lidt problemer før?
    måske...kan også være man vil sparer ham lidt - fair nok. Det lignede bare lidt sådan en indskiftning af Slotsager de har kørt med hidtil, sådan ikke rigtig nødvendig - men at man gør det...bare fordi.

Comment

Så kampen på en rystende mobiltelefon, men alligevel. Ganske fair med en deler. Horsens havde brugt landskabspausen til at spille holdet bedre sammen. Det var også den stærkeste modstander vi har mødt.
      Jeg synes, vores højre forsvarsside ser lidt usikker ud. Der kommer mange farlige indlæg igennem. Ellers ok kamp i forsvaret. I angrebet manglede vi godt nok Luca. Fenger, tjae. Hans energi kompenserer ikke helt for, at der tit mangler output. Spørgsmålet er, om han kan komme videre i sin udvikling? Deedson prøver meget, og var vel uheldig med ikke at komme på tavlen.
      På søndag venter så Roskilde. Et bundhold, der dog er kommet i gang på det seneste. Men alt andet end en sejr vil være en fiasko.

Comment

Tog lige et kig på vores kommende kampe. I de næste 4 kampe har vi Roskilde to gange, og HB Køge hjemme. Det bør være 9 ret så sikre point.

Comment

Hvad var der galt så?

https://fyens.dk/ob/derfor-forlod-ob...4eac3345bc53-9

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Tog lige et kig på vores kommende kampe. I de næste 4 kampe har vi Roskilde to gange, og HB Køge hjemme. Det bør være 9 ret så sikre point.
            Hvilken kamp forventer du, vi taber ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ude mod Kolding?

Comment

Jeg synes bare ikke Kolding ude er en lige så stor walk over som de andre, så jeg forventer ikke den kamp bliver lige så nem

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ude mod Kolding?
                  Bestemt en mulighed. Vi har ligaens bedste trup på papiret, mens spiller bestemt ikke altid som det !

Comment

Jeg synes bare ikke Kolding ude er en lige så stor walk over som de andre, så jeg forventer ikke den kamp bliver lige så nem
                    Fuldstændig enig Er lidt bekymret om, vi bliver lidt for selvfede (vi skal nok rykke op)

Comment

Fuldstændig enig Er lidt bekymret om, vi bliver lidt for selvfede (vi skal nok rykke op)
                      Håber da i den grad også at spillerne og trænerne tager alle kampe seriøst.
                      Når det så er sagt, så forventer jeg vi kører Roskilde og HB Køge over, fordi de er så ringe.

Comment

håber ikke Luca skal sidde ude for længe - men ifht programmet så er det bestemt den lette periode han er blevet skadet i.

Kolding er ikke noget dårligt hold - men møder vi op for alvor så bør vi få 4 sejre i de næste 4 kampe. Kolding har dog et ret så godt forsvar - så uden Luca kan det blive problematisk at bryde dem ned.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

håber ikke Luca skal sidde ude for længe - men ifht programmet så er det bestemt den lette periode han er blevet skadet i.

Kolding er ikke noget dårligt hold - men møder vi op for alvor så bør vi få 4 sejre i de næste 4 kampe. Kolding har dog et ret så godt forsvar - så uden Luca kan det blive problematisk at bryde dem ned.
                          Kolding er bare så bøvlet. De er ikke særlig sprudlende, men til gengæld ret så svære at spille imod.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

måske - men skal vi ikke lige give ham resten af sæsonen - så mange starter mener jeg trods alt ikke han har haft endnu
                            Jo selvfølgelig, vi spiller “heldigvis” i en så ringe række at det føles som om vi har den længste optakt nogensinde, til næste superligasæson. Vi har 32 + træningskampe at forberede os i.
                            Derfor er der plads til at vi får afprøvet Ejdum, Jensen og andre af de unge.
                            Last edited by Magge; 14-09-2024, 21:15.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Det strammede op i hans baglår så han bad for en sikkerheds skyld om at en udskiftning for at undgå en forværring. Han fik "et par nåle i" og så kikker de på det på tirsdag og vurderer om der brug for yderligere pause. BP mener dog at han sikkert godt kunne have spillet videre.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Det strammede op i hans baglår så han bad for en sikkerheds skyld om at en udskiftning for at undgå en forværring. Han fik "et par nåle i" og så kikker de på det på tirsdag og vurderer om der brug for yderligere pause. BP mener dog at han sikkert godt kunne have spillet videre.
                                Tak

Comment

Working...
                                X