Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: ACH - OB, lørdag 14/9 kl. 17.00

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Modtager link i pb med kyshånd ♥️

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
      Wow… jeg har også viaplay gennem en tv udbyder og betaler den største pakke jeg kan, netop for at kunne de alle kampe.

      har kunne se det hidtil, men som andre åbenbart også har erfaret, skal man nu individuelt ind og købe en pakke. Det er sindsygt…….

      nogen som kan sende et link i pb?
      De graver deres egen grav. Synes det er et vanvittigt move de har lavet. Jeg er rødglødende af raseri

      Comment


        #18
        Jeg vil også gerne ha et link, nu jeg pludselig heller ikke kan se det selvom jeg betaler ca. 1 milliard for at ha viaplay igennem mit fibernet

        Comment


          #19
          Også gerne link tak, kan ikke få det til at virke som Andlox har lagt op

          Comment


            #20
            Ligesom alle andre, tager jeg også gerne imod et link med kyshånd, hvis der er nogen der har et

            Comment


              #21
              Man burde overveje at gå sammen om at lave en fælles klage mail til dem, synes virkelig ikke det kan passe man skal betale så mange penge for at se 1. division, som i øvrigt har været pivringe kvalitet de udsendelser de har sendt…

              Comment


                #22
                Jeg har den største pakke, hvor jeg lige nu kan se kampene med Liverpool, Manchester City, Wolfburg, Formel 1, badminton, gokart og kvindecykling.... men 1. division er lige pludseligt fjernet

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                  Man burde overveje at gå sammen om at lave en fælles klage mail til dem, synes virkelig ikke det kan passe man skal betale så mange penge for at se 1. division, som i øvrigt har været pivringe kvalitet de udsendelser de har sendt…
                  Sendte allerede en til VIaplay i går. Det hjælper formentlig ikke en skid, men de fortjener at vide hvor store idioter jeg synes de er.

                  Comment


                    #24
                    Så har jeg hul igennem igen.

                    Vipbox (buffshub.stream)

                    Last edited by Rapand; 14-09-2024, 16:13.

                    Comment


                      #25
                      Egentlig vildt at man skal betale mere for at kunne se 1. division end superligaen….. Der er jo noget helt galt

                      Comment


                        #26
                        Det er et elendigt stream i dag....forbandet være 1. division

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          Det er et elendigt stream i dag....forbandet være 1. division
                          Spøjst, for her kører det rigtigt fint !

                          Comment


                            #28
                            Sådan, Bonde kasse, afrettet skud. Jeg er lidt bagefter, hhvorfor er Luca ikke med?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
                              Så har jeg hul igennem igen.

                              Vipbox (buffshub.stream)

                              Skal man hente VPN app for at bruge dette link ? Bliver henvist til det når jeg kommer igennem.

                              Takker på forhånd
                              mvh Thomas

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg

                                Skal man hente VPN app for at bruge dette link ? Bliver henvist til det når jeg kommer igennem.

                                Takker på forhånd
                                mvh Thomas
                                Umiddelbart nej (det har jeg ikke brugt)

                                Comment

                                Working...
                                X