Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Hobro - OB 25/8/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    Vi er da tyndt besatte på backerne. Men nej - nico er da bestemt god nok. Men også fordi backerne har været så vigtige - så vil en længere pause til Owusu eller Mickelson komme til at gøre ondt.
    Så selvfølgelig skulle vi gerne have en mere ind.

    Forudsat man kan finde en man mener er god nok. Men bare fordi det kører godt nu - er det så grund til at lade stå til, og vente?

    Holdet ser ud til at være godt kørende, har lagt godt fra land - så skal man da forsøge at bygge på.
    Det er ikke nødvendigt med en VB som tilstanden er lige nu, for Nico er rigeligt god til at udfylde en VB i NB-ligaen.
    Jeg kunne bare godt tænke mig at vi fik en VB integreret til den nye sæson, hvor Nico kontrakt udløber og han med primær udsigt til at spille på sin næstbedste position, nok vil søge andre græsgange. Det kan sagtens nås ved et indkøb i næste vindue, og måske er vi endda så komfortabelt foran at vi kan sælge Nico for lidt småpenge og hente en direkte erstatning ind. Det vigtigste er bare at det er på radaren og man gør sit forarbejde i rekrutteringen, for det er vigtigt med kompetente offensive backs, når vi har en stor angriber i boksen at smide den ind til. Så nytter det ikke med spillere som Mouritsen eller Joel King, som kun kom til baglinjen 2 gange om året.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

      Det er ikke nødvendigt med en VB som tilstanden er lige nu, for Nico er rigeligt god til at udfylde en VB i NB-ligaen.
      Jeg kunne bare godt tænke mig at vi fik en VB integreret til den nye sæson, hvor Nico kontrakt udløber og han med primær udsigt til at spille på sin næstbedste position, nok vil søge andre græsgange. Det kan sagtens nås ved et indkøb i næste vindue, og måske er vi endda så komfortabelt foran at vi kan sælge Nico for lidt småpenge og hente en direkte erstatning ind. Det vigtigste er bare at det er på radaren og man gør sit forarbejde i rekrutteringen, for det er vigtigt med kompetente offensive backs, når vi har en stor angriber i boksen at smide den ind til. Så nytter det ikke med spillere som Mouritsen eller Joel King, som kun kom til baglinjen 2 gange om året.
      jeg er langt hen af vejen enig. Det er ikke strengt nødvendigt nu og her. Og det er sikkert også tids nok at hente erstatningen til vinter - og så spille ham ind over foråret.

      Men tilgangen bryder jeg mig bare ikke om; det går nok, vi kan sagtens klare det osv osv. Det er lidt tilgangen fra de sidste mange år - hvor vi nok klare top 6 (hvis ellers alt går som det skal - og det gør det så bare aldrig)

      Jeg tror også på vi nok skal klare den. Men brændt barn skyr ilden og jeg kan bare godt se hvordan vi hurtigt kan køre en sikker oprykkersæson delvist af sporet - og der er jo bare ingen grund til at gøre det spændende.

      Så længe start 11 er klar er der ingen problemer - men vi har et par nøglepositioner hvor vi er tyndt besatte og der ikke må gå ret meget galt.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

        jeg er langt hen af vejen enig. Det er ikke strengt nødvendigt nu og her. Og det er sikkert også tids nok at hente erstatningen til vinter - og så spille ham ind over foråret.

        Men tilgangen bryder jeg mig bare ikke om; det går nok, vi kan sagtens klare det osv osv. Det er lidt tilgangen fra de sidste mange år - hvor vi nok klare top 6 (hvis ellers alt går som det skal - og det gør det så bare aldrig)

        Jeg tror også på vi nok skal klare den. Men brændt barn skyr ilden og jeg kan bare godt se hvordan vi hurtigt kan køre en sikker oprykkersæson delvist af sporet - og der er jo bare ingen grund til at gøre det spændende.

        Så længe start 11 er klar er der ingen problemer - men vi har et par nøglepositioner hvor vi er tyndt besatte og der ikke må gå ret meget galt.
        Vi er ikke uenige om at vi gentagende gange har set os forsøge fedte en halvsæson hjem med reserver, som ikke kunne løfte opgaven, og som pludselig måtte træde til.
        Denne gang ser vi bare noget mere komfortable ud. Vi vinder måske ikke 7 på 7, hvis vi får to-tre længerevarende skader, men vi ligner fortsat et hold, som kommer til at få tilstrækkeligt med point til at holde os solidt i toppen. Der er jo intet der tyder på at to andre hold i rækken pludselig rykker. Det er i høj grad os, så er der et stort midterfelt og to hold, som ligner klare nedrykkere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
          Hold kæft hvor er Gomez dog en ringe fodboldspiller! Kan da godt forstå at Slotsager ikke vil forlænge, hvis Krogh foretrækker Gomez foran Slots...
          Han var da enestående i går? Fremragende præstation i min optik.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

            Vi er ikke uenige om at vi gentagende gange har set os forsøge fedte en halvsæson hjem med reserver, som ikke kunne løfte opgaven, og som pludselig måtte træde til.
            Denne gang ser vi bare noget mere komfortable ud. Vi vinder måske ikke 7 på 7, hvis vi får to-tre længerevarende skader, men vi ligner fortsat et hold, som kommer til at få tilstrækkeligt med point til at holde os solidt i toppen. Der er jo intet der tyder på at to andre hold i rækken pludselig rykker. Det er i høj grad os, så er der et stort midterfelt og to hold, som ligner klare nedrykkere.
            vi er helt enige. De tilgange jeg ønsker er også lige så meget med henblik på næste sæson.

            Jeg kan stadig godt se vi kan komme i problemer...men reelt set så må oprykningen aldrig komme i farer.

            Men ifht sæsonen 25/26 når vi forhåbentlig er tilbage i superligaen - der er rigtigt meget der skal rettes til. Og derfor vil det i min verden være ideelt at begynde nu, et par tilgange, efterfulgt af et par mere til vinter og så lidt mere næste sommer. Vi skubber problemerne foran os og pludselig så ender vi med et alt for aktivt sommer vindue næste år.

            Men jeg er med på man ikke bare lige henter sine ønskespillere nu og her. Jeg håber blot man forsøger

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Udsagnet fra Leander er nok lige til den hårde side, for Gomez viser flere gange sin fysiske overlegenhed, men der er noget omkring vores venstreside, som et dårligt stream ikke kunne gennemlyse for mig. Men det er dog ikke første gang vi har problemer med modstandere pisser igennem derovre, så Gomez er nok ikke uskyldig sammen med Nico, Ejdum og måske Fenger. Det blev dog rettet til I 2. Halveg, hvor vi ikke gav meget væk.
              Moden indsats, hvor vi lige har topholdets held i en svær periode, hvor BP laver lækkerier på et niveau vi nok maksimalt vil opleve denne ene gang i hans OB-tid. Herefter tager vi pusten fra dem på en kæmpe målmandsbrøler, og snøre sækken med en mål fra en ripost der falder lige ned for fødderne af os. Vi har medvind lige nu, men ret skal være ret. Vi havde også chancer til mere, så det var bestemt ikke ufortjent.
              Jeg havde desværre ikke mulighed for at se kampen og undrede mig egentlig bare over afstanden i de to vurderinger

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                for nogle er det ligegyldigt hvordan folk spiller, hvis de først har set sig sure på dem. lidt ligesom nogle mener at vi absolut skal hente en venstre back her og nu
                Jeg har skam ikke set mig sur på ham. Hvis han begynder at spille godt, så skal jeg nok rose ham :) Han havde flere elendige aktioner igår. Jeg kan tælle én god, men den var også rigtig god.
                https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                  Jeg har skam ikke set mig sur på ham. Hvis han begynder at spille godt, så skal jeg nok rose ham :) Han havde flere elendige aktioner igår. Jeg kan tælle én god, men den var også rigtig god.
                  Så er det da godt at Slotsager ikke spillede, han spiller slet ikke på det niveau Gomez spiller på, og i særdeleshed igår. Slotsager fik jo ikke engang plads i centerforsvaret da han kom ind, den gik til Ivancevic, som jo nok også er elendig i dine øjne, hvis altså Gomez er det. Gomez har Mickelson i venstresiden, som han også dækker af for pga hans defensive mangler, men det går fint i 1. div. modstanderne i Superligaen udnytter bare at OB er dårlige i forsvarets venstre side, holdene i 1. div straffer det ikke i samme grad. Hvordan ser du egentlig Bjørn Paulsen?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Jeg havde desværre ikke mulighed for at se kampen og undrede mig egentlig bare over afstanden i de to vurderinger
                    Så den også med et halvt øje fra et dårligt stream. Men der er en tendens til I vores dårlige perioder at Nicos og Gomez forsvarsside er udfordret. Der er i hvert fald to gennembrud fra den side, som skabte chancer et superligahold havde straffet. Hvem den store syndebuk i den ligning er, har jeg ikke kunne se, men det er jo noget der sker, når begge spillere i bund og grund er fejlvendte. Ejdum har også sin defensive rolle i den side, og har nok også noget at lære endnu. Vi har i hvert fald overhovedet ikke samme udfordringer omkring BP, Owusu og Bonde. Der kommer meget lidt igennem derovre

                    Comment

                    Working...
                    X