Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd Hobro - OB 25/8/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hold kæft hvor er Gomez dog en ringe fodboldspiller! Kan da godt forstå at Slotsager ikke vil forlænge, hvis Krogh foretrækker Gomez foran Slots...
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
      Når man scorer 2 mål i den ende ens egen fans står, hvorfor vælger man så at vende ryggen til og udelukkende juble minimalt med sine medspillere, når man scorer?
      Det er ikke første gang Fenger gør det. Kan huske at han udlignede i overtiden oppe i Silkeborg for et par år siden. Fansene stod i det ene hjørne og jublede, men Fenger løb ned i det andet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

        Det er ikke første gang Fenger gør det. Kan huske at han udlignede i overtiden oppe i Silkeborg for et par år siden. Fansene stod i det ene hjørne og jublede, men Fenger løb ned i det andet
        Synes det sender et virkelig dårligt signal...
        https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Synes det sender et virkelig dårligt signal...
          Jeg forstår det heller ikke, men jeg går ikke ud fra at han tænker så meget over det, så jeg tror ikke vi skal lægge så meget i det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

            Synes det sender et virkelig dårligt signal...
            Lad ham bare fortsætte med at score så tilgiver det gerne. ;-)
            Han er måske bare mere indadvendt end andre. Lægger ikke det store i det der
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Hold kæft hvor er Gomez dog en ringe fodboldspiller! Kan da godt forstå at Slotsager ikke vil forlænge, hvis Krogh foretrækker Gomez foran Slots...
              Sjovt så forskelligt 2 sæt øjne vurderer en indsats Jeg har copy/pastet FS/SFs vurdering af Gomez indsats i dag

              "I flere dueller åd han sin modstander i en grad, hvor man næsten fik ondt af dem. Han fandt ind i et godt samarbejde med Bjørn Paulsen, hvor Gomez tog sig af modstanderens hurtigløbere"

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                Hold kæft hvor er Gomez dog en ringe fodboldspiller! Kan da godt forstå at Slotsager ikke vil forlænge, hvis Krogh foretrækker Gomez foran Slots...
                Vildt udsagn! Synes bestemt han gør det godt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Vildt udsagn! Synes bestemt han gør det godt.
                  for nogle er det ligegyldigt hvordan folk spiller, hvis de først har set sig sure på dem. lidt ligesom nogle mener at vi absolut skal hente en venstre back her og nu

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Sjovt så forskelligt 2 sæt øjne vurderer en indsats Jeg har copy/pastet FS/SFs vurdering af Gomez indsats i dag

                    "I flere dueller åd han sin modstander i en grad, hvor man næsten fik ondt af dem. Han fandt ind i et godt samarbejde med Bjørn Paulsen, hvor Gomez tog sig af modstanderens hurtigløbere"
                    Udsagnet fra Leander er nok lige til den hårde side, for Gomez viser flere gange sin fysiske overlegenhed, men der er noget omkring vores venstreside, som et dårligt stream ikke kunne gennemlyse for mig. Men det er dog ikke første gang vi har problemer med modstandere pisser igennem derovre, så Gomez er nok ikke uskyldig sammen med Nico, Ejdum og måske Fenger. Det blev dog rettet til I 2. Halveg, hvor vi ikke gav meget væk.
                    Moden indsats, hvor vi lige har topholdets held i en svær periode, hvor BP laver lækkerier på et niveau vi nok maksimalt vil opleve denne ene gang i hans OB-tid. Herefter tager vi pusten fra dem på en kæmpe målmandsbrøler, og snøre sækken med en mål fra en ripost der falder lige ned for fødderne af os. Vi har medvind lige nu, men ret skal være ret. Vi havde også chancer til mere, så det var bestemt ikke ufortjent.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
                      Hold kæft hvor er Gomez dog en ringe fodboldspiller! Kan da godt forstå at Slotsager ikke vil forlænge, hvis Krogh foretrækker Gomez foran Slots...
                      Forstår udemærket at Gomez spiller i stedet for Slotsager, han er mindst en klasse bedre, han er stærkere fysisk, han er hurtigere, og så laver han ikke samme mængde fejl som Slotsager..... fedt der er skrevet 5 år der..
                      Last edited by jojo; 25-08-2024, 20:27.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                        for nogle er det ligegyldigt hvordan folk spiller, hvis de først har set sig sure på dem. lidt ligesom nogle mener at vi absolut skal hente en venstre back her og nu
                        Det er vel primært folk, der mener vi er tyndt besatte på backerne? Jeg er ikke en af dem (jeg har rent faktisk revideret min tidligere holdning på grund af Nicos, for mig, overraskende flotte udvikling når det gælder slutprodukt), men jeg mener ikke for nyligt at have set nogle, der mener vi skal have en ny back fordi Nico ikke er god nok.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af newbenji Se indlæg

                          for nogle er det ligegyldigt hvordan folk spiller, hvis de først har set sig sure på dem. lidt ligesom nogle mener at vi absolut skal hente en venstre back her og nu
                          det kunne jo også være der er nogle der tænker liiiige et skridt eller to længere frem.

                          Mickelson gør det godt - ingen tvivl. Men han har udløb næste sommer - sandsynligheden for en forlængelse er nok ikke speciel stor. Desuden er han højrebenet - og om du kan li' det eller ej så hemmer det vores opspil. Vi kan bestemt klare os igennem 1 division på den måde - men vi skal have noget andet ind før eller siden.

                          Personligt så jeg bare gerne man kom i gang nu. En ny spiller skal have noget tid til at finde sig til rette, kan roteres ind og give Mickelson en pause fra tid til anden. Det er bare smart at komme igang nu.

                          Hvis ellers man kan finde den rette.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Det er vel primært folk, der mener vi er tyndt besatte på backerne? Jeg er ikke en af dem (jeg har rent faktisk revideret min tidligere holdning på grund af Nicos, for mig, overraskende flotte udvikling når det gælder slutprodukt), men jeg mener ikke for nyligt at have set nogle, der mener vi skal have en ny back fordi Nico ikke er god nok.
                            Vi er da tyndt besatte på backerne. Men nej - nico er da bestemt god nok. Men også fordi backerne har været så vigtige - så vil en længere pause til Owusu eller Mickelson komme til at gøre ondt.
                            Så selvfølgelig skulle vi gerne have en mere ind.

                            Forudsat man kan finde en man mener er god nok. Men bare fordi det kører godt nu - er det så grund til at lade stå til, og vente?

                            Holdet ser ud til at være godt kørende, har lagt godt fra land - så skal man da forsøge at bygge på.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Det er vel primært folk, der mener vi er tyndt besatte på backerne? Jeg er ikke en af dem (jeg har rent faktisk revideret min tidligere holdning på grund af Nicos, for mig, overraskende flotte udvikling når det gælder slutprodukt), men jeg mener ikke for nyligt at have set nogle, der mener vi skal have en ny back fordi Nico ikke er god nok.
                              Lige præcis. Hvis Nico eller Leeroy bliver skadet så bliver det svært. Grubbe mangler dynamikken om at opfylde rollen. Han er god for de sidste 15 eller 20 minutter om at bringe et resultat hjem men ikke som starter. Middelfartkampen viste vel at McCoy stadig bruger tid om at vænne sig til seniorbold.
                              Og der skulle en vb ind som kan ersatte Nico hvis nødvendigt og så kan Nico overtage hb hvis Leeroy er ude. Vi kan ja næppe forvente at karantæner eller skader udbliver. Den klasse vores backs viste hidtil gav meget dynamik til vores spil og var meget vigtigt for successen. Vi skulle ikke gamble der med en for tyndt trup.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Lige præcis. Hvis Nico eller Leeroy bliver skadet så bliver det svært. Grubbe mangler dynamikken om at opfylde rollen. Han er god for de sidste 15 eller 20 minutter om at bringe et resultat hjem men ikke som starter. Middelfartkampen viste vel at McCoy stadig bruger tid om at vænne sig til seniorbold.
                                Og der skulle en vb ind som kan ersatte Nico hvis nødvendigt og så kan Nico overtage hb hvis Leeroy er ude. Vi kan ja næppe forvente at karantæner eller skader udbliver. Den klasse vores backs viste hidtil gav meget dynamik til vores spil og var meget vigtigt for successen. Vi skulle ikke gamble der med en for tyndt trup.
                                præcis - og det er jo helt forståeligt. Giv ham nu lige tid til at vende sig til det hele.

                                En enkelt karantæne dag til en af backs'ne klare vi nok tænker jeg. Men en længere skade kan altså gøre det vanskeligt - og Nico har jo desværre været en del ramt tidligere...

                                Comment

                                Working...
                                X