Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Truppræsentation 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Truppræsentation 2024

    Er jeg den eneste, som undrer mig over, at jeg på forhånd skal betale 100 kr. i afmeldingsgebyr for at få tildelt en "gratis" billet til tirsdag den 3. september.
    Last edited by pnl; 23-08-2024, 17:59.

    #2
    Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
    Er jeg den eneste, som undrer mig over, at jeg på forhånd skal betale 100 kr. i afmeldingsgebyr for at få tildelt en "gratis" billet til tirsdag den 3. september.
    Hvad?

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

      Hvad?
      Jeg er med på, at der er en betingelse om at betale 100 kr. hvis man udebliver eller melder sent afbud. Men at betale på forhånd for et muligt afbud for at få en billet udstedt, virker totalt håbløst. Jeg har ellers gået meget i skole, men til at forstå dette rækker mine evner ikke - beklager. ???
      Last edited by pnl; 23-08-2024, 19:16.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

        Jeg er med på, at der er en betingelse om at betale 100 kr. hvis man udebliver eller melder sent afbud. Men at betale på forhånd for et muligt afbud for at få en billet udstedt, virker totalt håbløst. Jeg har ellers gået meget i skole, men til at forstå dette rækker mine evner ikke - beklager. ???
        Enig! Lyder også skørt.

        Comment


          #5
          Det har de også gjort ved de sidste sæsonkort arrangementer. Synes det er fint nok, så folk ikke bare booker en plads og så ikke gider møde op alligevel

          Comment


            #6
            Hvad er alternativet, hvis folk skal betale 100 kr for udeblivelse? At sende en sød mail efterfølgende hvor man beder folk om at betale for det arrangement de ikke mødte op til? Jeg tænker at man er nød til at få folks betalingsoplysninger når de booker: Det gør folk opmærksomme på prisen ved udeblivelse, og gør det nemt at indkræve pengene fra dem der ikke dukker op.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Gummianden Se indlæg
              Hvad er alternativet, hvis folk skal betale 100 kr for udeblivelse? At sende en sød mail efterfølgende hvor man beder folk om at betale for det arrangement de ikke mødte op til? Jeg tænker at man er nød til at få folks betalingsoplysninger når de booker: Det gør folk opmærksomme på prisen ved udeblivelse, og gør det nemt at indkræve pengene fra dem der ikke dukker op.
              Du har tilsyneladende ikke forstået problematikken. Vi skal alle betale 100 kr. for at få en billet. Hvis arrangementet skal være gratis for alle os som møder op, kan billetten jo kun være gratis, hvis OB tilbagebetaler 100 kr. til hver af os fremmødte efter arrangementet, undtagen til de få, som er blevet væk. Hvis ikke det er molbo, så ved jeg ikke hvad det er.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                Du har tilsyneladende ikke forstået problematikken. Vi skal alle betale 100 kr. for at få en billet. Hvis arrangementet skal være gratis for alle os som møder op, kan billetten jo kun være gratis, hvis OB tilbagebetaler 100 kr. til hver af os fremmødte efter arrangementet, undtagen til de få, som er blevet væk. Hvis ikke det er molbo, så ved jeg ikke hvad det er.

                De kunne lige toppe den, ved at lave det sådan at man skal søge om at få pengene retur.
                Eller dobbelt toppe ved at man søger om den, og får det som et tilgodebevis til OSE ;-)
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg

                  Du har tilsyneladende ikke forstået problematikken. Vi skal alle betale 100 kr. for at få en billet. Hvis arrangementet skal være gratis for alle os som møder op, kan billetten jo kun være gratis, hvis OB tilbagebetaler 100 kr. til hver af os fremmødte efter arrangementet, undtagen til de få, som er blevet væk. Hvis ikke det er molbo, så ved jeg ikke hvad det er.
                  Mon ikke de bare reserverer 100 kr på folks betalingskort og så har et system, hvis de bliver frigivet, når folk scanner deres sæsonkort/oplyser deres navn ved eventet? Jeg synes det er svært at få øje på noget større problem ved det.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Mon ikke de bare reserverer 100 kr på folks betalingskort og så har et system, hvis de bliver frigivet, når folk scanner deres sæsonkort/oplyser deres navn ved eventet? Jeg synes det er svært at få øje på noget større problem ved det.
                    Det synes jeg lyder sandsynligt, jeg mener også jeg har oplevet noget lign. når jeg har tanket brændstof på bilen hos nogen selskaber. Hvis det er sådan det hænger sammen, er det nok heller ikke særlig godt kommunikeret ud til sæsonkortholdere m.fl.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Mon ikke de bare reserverer 100 kr på folks betalingskort og så har et system, hvis de bliver frigivet, når folk scanner deres sæsonkort/oplyser deres navn ved eventet? Jeg synes det er svært at få øje på noget større problem ved det.
                      De par gange hvor jeg har været til sæsonkort arrangementer ude på stadion har jeg haft de 100 kroner dagen efter, så kan altså heller ikke se det store problem

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

                        De par gange hvor jeg har været til sæsonkort arrangementer ude på stadion har jeg haft de 100 kroner dagen efter, så kan altså heller ikke se det store problem
                        Enig

                        Må også være mega irriterende at melde udsolgt til et gratis arrangement og så kommer kun halvdelen. Og man står med et setup til det hele.
                        Det er meget nemmere lige at lade være med at komme når man ikke har noget i klemme økonomisk. Ser ingen problem i måden at gøre det på

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Mon ikke de bare reserverer 100 kr på folks betalingskort og så har et system, hvis de bliver frigivet, når folk scanner deres sæsonkort/oplyser deres navn ved eventet? Jeg synes det er svært at få øje på noget større problem ved det.
                          Det er nok svært at finde en metode som er mindre bøvlet.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg

                            De par gange hvor jeg har været til sæsonkort arrangementer ude på stadion har jeg haft de 100 kroner dagen efter, så kan altså heller ikke se det store problem
                            Hvis det er sådan det virker, så kunne OB jo bare have oplyst det i invitationen.

                            Comment


                              #15
                              Hvad med eksempelvis en studerende, der på dette tidspunkt har et mindre overtræk på sit kort. Så vedkommende har ikke mulighed for at komme til et gratis arrangement

                              Comment

                              Working...
                              X