Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Truppræsentation 2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    Hvad med eksempelvis en studerende, der på dette tidspunkt har et mindre overtræk på sit kort. Så vedkommende har ikke mulighed for at komme til et gratis arrangement
    Hvad skulle OB ellers gøre? Opkræve hvis folk udebliver? Og hvordan skulle de det, hvis folk ikke vil betale?
    https://scontent.frke1-1.fna.fbcdn.n...4A&oe=66483523

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

      Hvad skulle OB ellers gøre? Opkræve hvis folk udebliver? Og hvordan skulle de det, hvis folk ikke vil betale?
      Jeg ser slet ikke problemet... er det 40%, der udebliver eller 3-4stykker?

      Hvad skal de 100 kr dække over? Tror ikke det er prisen for tre stykker smørebrød, som skal smides ud.

      Hvis man er bange for at melde udsolgt og alle ikke kan få en billet er det vel muligt at finde et større lokale i koncernen.

      Kunne forstå hvis man fik en tre retters menu og folk ikke dukkede op. Men vi taler om et fanarrangement !

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Jeg ser slet ikke problemet... er det 40%, der udebliver eller 3-4stykker?

        Hvad skal de 100 kr dække over? Tror ikke det er prisen for tre stykker smørebrød, som skal smides ud.

        Hvis man er bange for at melde udsolgt og alle ikke kan få en billet er det vel muligt at finde et større lokale i koncernen.

        Kunne forstå hvis man fik en tre retters menu og folk ikke dukkede op. Men vi taler om et fanarrangement !
        Pointen er helt sikkert ikke at dække noget, men at sikre, at folk kun melder sig til, hvis de rent faktisk har tænkt sig at deltage. Det er umuligt at planlægge ordentligt, hvis man ikke ved, om der kun er en tredjedel, der dukker op - og derudover er der jo nok nogle pladsbegrænsninger (og så kan man også bedre vide om det er nødvendigt at finde er større lokale i koncernen). Folk er bare meget mere tilbøjelige til at melde sig til ting, de ikke er sikre på de tager til, hvis det ikke koster noget. Jeg kan omvendt ikke se at de 100 kroner reserveret i et par dage reelt set er en hindring for nogle, så er det i hvert fald meget meget få.

        Comment


          #19
          Nå, er der nogen der trodsede det skrækkelige depositum og kom derud alligevel, og som kan fortælle om der blev sagt noget interessant?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Nå, er der nogen der trodsede det skrækkelige depositum og kom derud alligevel, og som kan fortælle om der blev sagt noget interessant?
            siden 1887

            Comment


              #21
              Leif Rasmussen skriver om arrangementet, men forvirrer mig meget til sidst:
              - Og således sluttede arrangementet i fred og fordragelighed, selv om kvindeholdets anfører Rylan Childers rystede forsamlingen, da han spurgte ud til folk:

              Rylan - et kønsusikkert navn for mig. Er det en kvinde, der insisterer på at blive tiltalt han. Eller er det en journalist der bare er så vant til at skrive han om fodboldspillere



              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Leif Rasmussen skriver om arrangementet, men forvirrer mig meget til sidst:
                - Og således sluttede arrangementet i fred og fordragelighed, selv om kvindeholdets anfører Rylan Childers rystede forsamlingen, da han spurgte ud til folk:

                Rylan - et kønsusikkert navn for mig. Er det en kvinde, der insisterer på at blive tiltalt han. Eller er det en journalist der bare er så vant til at skrive han om fodboldspillere



                Det må betegnes som en ups'er, at den ikke blev fanget i deres korrekturlæsning.

                Comment

                Working...
                X