2-0! LUCA igen. Det lugter af en +20 måls sæson fra ham, hvis han holder kadencen bare nogenlunde..og ikke bliver solgt inden........
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Ud over de bytter rundt på spillernes navne i OB hele tiden. Owuso og Manneh er samme person. Og Mickelson/Fenger/Ejdum er samme person
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg2-0! LUCA igen. Det lugter af en +20 måls sæson fra ham, hvis han holder kadencen bare nogenlunde..og ikke bliver solgt inden........
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægFenger erobrer bolden - fører til en omstilling - Deedson spiller Bonde, der er klart off side, så Bonde gør ikke rigtigt noget ved bolden. Linjevogteren reagerer overhovedet ikke, svag dommerbesætning
Jeg er i øvrigt ligeglad med kønnene - bare dommeren er dygtig nok til at dømme på højeste niveau.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Hun sejler fuldstændig. Og med fare for at lyde diskrimerende, så er det desværre alle kampe jeg har set med kvindelige dommere at der er flere markante fejlkendelser end ved mændene.
Jeg er i øvrigt ligeglad med kønnene - bare dommeren er dygtig nok til at dømme på højeste niveau.
- Likes 1
Comment
-
Pause. Stærk første halvleg - vi er klart bedre end Fredericia når vi holder fart i spillet og koncentrerer os. Syntes vi havde lidt vanskeligt ved rigtigt at skabe store chancer til at begynde med - men omstillinger - og så Mickelson og Owusu på backs - der er sgu fart i dem.
45 min mere som det tak!
- Likes 3
Comment
Comment