Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Frederecia 21/08/2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    2-0! LUCA igen. Det lugter af en +20 måls sæson fra ham, hvis han holder kadencen bare nogenlunde..og ikke bliver solgt inden........

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      2-0! LUCA igen. Det lugter af en +20 måls sæson fra ham, hvis han holder kadencen bare nogenlunde..og ikke bliver solgt inden........
      Jeg tror han bliver.

      Comment


        #33
        Fenger erobrer bolden - fører til en omstilling - Deedson spiller Bonde, der er klart off side, så Bonde gør ikke rigtigt noget ved bolden. Linjevogteren reagerer overhovedet ikke, svag dommerbesætning

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

          Ud over de bytter rundt på spillernes navne i OB hele tiden. Owuso og Manneh er samme person. Og Mickelson/Fenger/Ejdum er samme person
          Det har jeg ikke rigtigt lagt mærke til, men synes det er bedre at vrøvle lidt med navne i stedet for at vrøvle løs om alt mulig andet.

          Comment


            #35
            Nico farer afsted som lynet op ad venstre kant, dejligt at se.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
              2-0! LUCA igen. Det lugter af en +20 måls sæson fra ham, hvis han holder kadencen bare nogenlunde..og ikke bliver solgt inden........
              Hvorfor skulle OB sælge ham nu? Udlandet kommer næppe rendende efter en 1 divisions angriber, og de danske klubber - de har ikke råd

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Fenger erobrer bolden - fører til en omstilling - Deedson spiller Bonde, der er klart off side, så Bonde gør ikke rigtigt noget ved bolden. Linjevogteren reagerer overhovedet ikke, svag dommerbesætning
                Hun sejler fuldstændig. Og med fare for at lyde diskrimerende, så er det desværre alle kampe jeg har set med kvindelige dommere at der er flere markante fejlkendelser end ved mændene.
                Jeg er i øvrigt ligeglad med kønnene - bare dommeren er dygtig nok til at dømme på højeste niveau.

                Comment


                  #38
                  Viaplays stream kørte upåklagetligt....de første 30 min. - nu hakker det konstant

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                    Hun sejler fuldstændig. Og med fare for at lyde diskrimerende, så er det desværre alle kampe jeg har set med kvindelige dommere at der er flere markante fejlkendelser end ved mændene.
                    Jeg er i øvrigt ligeglad med kønnene - bare dommeren er dygtig nok til at dømme på højeste niveau.
                    det her var så klart en linjevogter der sov - ved ikke om det er en kvinde eller mand. Men nej de har ikke helt styr på kampen syntes jeg

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Viaplays stream kørte upåklagetligt....de første 30 min. - nu hakker det konstant
                      Virker perfekt her. Men er også en tv kamp

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        Viaplays stream kørte upåklagetligt....de første 30 min. - nu hakker det konstant
                        På Allente kører det fint

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

                          Virker perfekt her. Men er også en tv kamp
                          det er det da også...kan være jeg skal tænde for tv'et så

                          Comment


                            #43
                            Der så man hvorfor Mucolli ikke kan blive superliga spiller. Sover fuldstændig i et simpelt returløb og så kommer Owusu først

                            Comment


                              #44
                              Pause. Stærk første halvleg - vi er klart bedre end Fredericia når vi holder fart i spillet og koncentrerer os. Syntes vi havde lidt vanskeligt ved rigtigt at skabe store chancer til at begynde med - men omstillinger - og så Mickelson og Owusu på backs - der er sgu fart i dem.

                              45 min mere som det tak!

                              Comment


                                #45
                                Fremragende 1. Halvleg set fra lægterne. Vildt at se et OB-hold i spillehumør, hvor alle trækker i samme retning

                                Comment

                                Working...
                                X