Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning d. 23.07.14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Troels står og tryller lidt med Ruud, Jensen, Azer og en fjerde jeg ikke lige kan se hvem er!
    Jensen?

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Han vejer vel 5-7 kilo mere end den gang.. Kan man som træner ikke forlange at en spiller går på kur???
    Jeg forstår simpelthen ikke at man accepterer hans vægt og manglende form. Det er jo tydeligt for enhver at se i kampene!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Han lagde også fornuftigt ud!
    Kan jo være at han slår lidt op i banen fordi at tingene ikke kører og bliver irriteret på sine medspillere..
    Ikke at det er ok dog

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Troels står og tryller lidt med Ruud, Jensen, Azer og en fjerde jeg ikke lige kan se hvem er!

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    De træninger jeg har set for nyligt har Emil altså været meget energisk
    Han lagde også fornuftigt ud!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Han har ikke tæmningen og temposkiftet til det mere, da han ikke er fit som dengang.
    Han vejer vel 5-7 kilo mere end den gang.. Kan man som træner ikke forlange at en spiller går på kur???

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Pause i spillet, hvor Troels påpeger, at dybdeløbende bag forsvarskøden ikke er gode nok! Træningen er formentlig slut nu. Der skal muligvis trænes nogle dødbolde nu med få spillere! Troels påpeger det er frivilligt for de resterende spillerer at deltage i dødboldstræning. Det er mere eller mindre hele start 11'er der bliver på banen!

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Ville ønske at Bodul vil prøve mere udefra. Et ryk og bum! - det ku' han jo i Østrig.

    MvT
    Han har ikke tæmningen og temposkiftet til det mere, da han ikke er fit som dengang.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Diarra følger træningen fra siden.. FS er mødt op med deres ekspert journalist ( you know who)! Emil gået fuldstændig i stå og ligner mest af alt en der er pisseligeglad. Har kun været direkte involveret i et offensivt spil en enkelt gang!
    De træninger jeg har set for nyligt har Emil altså været meget energisk

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Diarra følger træningen fra siden.. FS er mødt op med deres ekspert journalist ( you know who)! Emil gået fuldstændig i stå og ligner mest af alt en der er pisseligeglad. Har kun været direkte involveret i et offensivt spil en enkelt gang!

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Hver gang jeg ser træning er praktisk talt ALLE afslutninger lige under mål, hvor man forsøger at spille sig igennem. Der bliver aldrig trykket af udefra. Det er naturligvis en af ulemperne ved at der meget ofte spilles på ½ eller 3/4 bane. Der bliver meget trængsel på banen og ingen tid og plads til afslutninger ude fra. Jeg kunne i den grad godt tænke mig at der blev lagt op til afslutninger ude fra i trænings-seancerne, da vi i den grad mangler dem i kampene - når de endelig kommer scorer Ari på dem! Når vi aldrig skyder udefra er det for let for modstanderen at stå kompakt, da de ikke skal frem og markere en evt. skudtrussel.

    Igen noget af det jeg ikke forstår ved TBs taktiske valg. Det virker så simpelt, men det sker ikke.
    Det samme idag! Spiller foregår på ca. 3/4 bane, hvilket gør det kompakt. Dog nogle gode løb fra
    Bodul i front, men det er indtil videre kun Spelmann der har testet Radza!

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Høegh er mødt op i kondisko og løber for sig selv. Spil på to mål 10 mod 10 med Toppel på mål! Få afslutninger! Schoop er gået ud!
    Falk trådt i midten med O'Conor! Det kører ikke for Kryger idag!

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af JonasSlavensky Se indlæg
    Masser af gode offensive løb og af de mest positive præstationer er Emil Larsen, Schoop og O'Conor med godt overblik, dybdeløb. Desværre ALT for få skud på Radza!
    Hver gang jeg ser træning er praktisk talt ALLE afslutninger lige under mål, hvor man forsøger at spille sig igennem. Der bliver aldrig trykket af udefra. Det er naturligvis en af ulemperne ved at der meget ofte spilles på ½ eller 3/4 bane. Der bliver meget trængsel på banen og ingen tid og plads til afslutninger ude fra. Jeg kunne i den grad godt tænke mig at der blev lagt op til afslutninger ude fra i trænings-seancerne, da vi i den grad mangler dem i kampene - når de endelig kommer scorer Ari på dem! Når vi aldrig skyder udefra er det for let for modstanderen at stå kompakt, da de ikke skal frem og markere en evt. skudtrussel.

    Igen noget af det jeg ikke forstår ved TBs taktiske valg. Det virker så simpelt, men det sker ikke.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    det er svært at forestille sig, han har forhåbentlig travlt mange steder i Europa for at forhandle priser på nye angribere 😳
    Har hørt han er på rundtur til Marienlyst , Ubberub og Aarup for at scoute .

    Leave a comment:


  • JonasSlavensky
    replied
    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Jeg håber, at de har trænet med Høgh og ikke Høegh ;)
    Tjek ;)

    Leave a comment:

Working...
X