Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd B93 - OB 16/8/24

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Men i øvrigt tak til Kim Engstrøm for at melde en 3-1 sejr ud til B93, bedre motivation kunne man da ikke give sin modstander.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

      Ej ikke helt da.
      Og vi kan heller ikke være i fuld kontrol i 90 min
      rigtigt. Men vi skulle så gerne være dygtige til at kontrollere, enten passivt ved at stå godt, eller aktivt ved at køre bolden rundt. Skidt hvis vi begynder at forære en masse chancer væk og skabe uro. Kampen skal bare lukkes ned.

      Comment


        #78
        altså når vi sætter tempo så kan B93 slet ikke være med. Begge backs har gjort det godt i dag - særligt Mickelson kommer let igennem

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

          rigtigt. Men vi skulle så gerne være dygtige til at kontrollere, enten passivt ved at stå godt, eller aktivt ved at køre bolden rundt. Skidt hvis vi begynder at forære en masse chancer væk og skabe uro. Kampen skal bare lukkes ned.
          Med fare for at se rigtig dum ud efter de sidste 45 min, så tror jeg faktisk den er lukket den her kamp.
          Vi skaber nærmest store chancer efter behag.
          Last edited by Jesper G; 16-08-2024, 18:47.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

            Med fare for at se rigtig dum ud efter de sidste 45 min, så tror jeg faktisk den er lukket den her kamp.
            Vi laver nærmest store chancer efter behag.
            det tror jeg sådan set også den er. Men lad os nu lukke den for alvor - så vi kan spare lidt spillere den sidste halve time. Topkamp mod Fredericia på onsdag...det bliver noget af en test.

            Comment


              #81
              Passende kamp til at bruge 2. halvleg på at øve vold-højt pres ...

              "Vi skal bare vinde resten.."
              Vi skal bare vinde resten ....

              Comment


                #82
                pause 3 - 0, flot første halvleg - vi er klart B93 overlegne når vi sætter tempo. Sjusker vi kan de dog stadig blive småfarlige. Holder vi fokus så vinder vi også den her kamp sikkert.

                Håber Luca får scoret til 4 - 0 tidligt i anden halvleg - så kan man spare ham og Fenger den sidste halve times tid, så de er klar til onsdag

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

                  Med fare for at se rigtig dum ud efter de sidste 45 min, så tror jeg faktisk den er lukket den her kamp.
                  Vi skaber nærmest store chancer efter behag.
                  tror jeg bestemt også den er. Men der er gradsforskelle i den kvalitet hvormed man lukker en kamp ned. Det er det jeg vil kigge efter. Er vi allerede så stærkt i kontrol som hold, at vi kan holde b93 i et jerngreb, eller bliver det mere usammenhængende og lallet f.eks.

                  Comment


                    #84
                    Når vi sætter tempo spadsere vi lige igennem... En eller to hurtige scoringer i starten af 2.ville være top så vi kunne få nogle af de unge/nye ind og få minutter i benene​​​​
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      #85
                      Vi ser allerede nu effekten af lukkede træninger...

                      Comment


                        #86
                        En fremragende første halvleg, hvor det er svært at finde noget, man for alvor kan kritisere.

                        Nu vil jeg gerne se en anden halvleg, hvor vi fortsætter med at dominere både med og uden bold. Særligt Mickelson har været totalt overlegen sammen med Ejdum, Fenger og Bonde. Stærke præstationer!!

                        Comment


                          #87
                          Fedt at se første halvleg. Både mig og knægten på 6 var glade :D. Nu skal vi lige køre den hjem (og gerne mit odds til at b93 ikke scorer) :D.

                          Comment


                            #88
                            Vi er klasser bedre. Som det bør være. En fornøjelse. Jeg kunne godt vænne mig til at vinde med den her frekvens.

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                              Vi er klasser bedre. Som det bør være. En fornøjelse. Jeg kunne godt vænne mig til at vinde med den her frekvens.
                              Det kræver nok at vi ikke rykker op :-D
                              Vi skal bare vinde resten ....

                              Comment


                                #90
                                fin start på anden halvleg - vi lægger pres på dem

                                Comment

                                Working...
                                X