Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Hillerød 10/08/2024

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det var en første halvleg, hvor Hillerød lykkes med at trække kampen langt ned i et tempo, hvor de også kan være med. Lidt ligesom Middelfart også gjorde.

Det er tydeligt, at OB er bedre, men den der dynamik og vilje mangler altså lidt i presset. Jeg føler ikke rigtig, vi tør gå op på dem, i respekt for deres omstillinger, men det tror jeg sgu er at udvise overdreven respekt for en modstander, vi burde kunne krølle sammen.

Med lidt held, havde vi fået en enkelt pind på Jenners spark, men det er - bogstavelig - stolpe ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Øv. Troede de kom ud og overmatchede dem…
      Kun lige lidt i starten. De er godt organiseret Hillerød, men vi bør altså kunne skabe mere imod dem.

Comment

Vi skal bare køre på i vores højre side. Jenner og Owusu har klart overhånden derovre. Fenger på den anden kant til gengæld.... jeg er ikke stor fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig. Vi spiller laaaaangsomt, uden energi og nu krænker jeg nok nogen, men det ser idéforladt ud.

Men banen ser skarp ud ;-)​
          Den er nok for skarp...

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
            Ikke den bedste kvalitet - men der er et stream her.

Vipbox (xsportbox.com)
            Mange tak Rapand du er en lifesaver

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Der skal vel så heller ikke så meget til, før at der er en forbedring at se i forholdtil den meget ringe indsats...
              nej bestemt ikke. Det er ikke det benchmark vi skal sigte efter.

Men efter i tirsdags var jeg noget nervøs for hvad vi fik at se i dag.

Og der er en halvleg endnu - så det hele kan stadig nå at brænde sammen, men syntes første halvleg har været...ok (igen når tirsdagskampen tages med i betragtningen)

Men vi skal op i et andet tempo hvis det her skal lykkedes

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Den er nok for skarp...
                Ja måske :-). Jeg håber vi kommer ud til 2. halvleg med noget mere power.
                Christian Lønstrup har naturligvis luret at især vores venstreside har det med at åbne en motorvej og hvis vi fortsætter det langsomme spil som i 1. halvleg, så kommer Hillerødspillerne til at se bedre ud end de er. Vi overlader alt for meget initiativ til Hillerød. Der mangler "Kø'ma" fra vores side.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

nej bestemt ikke. Det er ikke det benchmark vi skal sigte efter.

Men efter i tirsdags var jeg noget nervøs for hvad vi fik at se i dag.

Og der er en halvleg endnu - så det hele kan stadig nå at brænde sammen, men syntes første halvleg har været...ok (igen når tirsdagskampen tages med i betragtningen)

Men vi skal op i et andet tempo hvis det her skal lykkedes
                  Enig og/eller prøve med 2 mand fremme istedet evt. I løbet af halvlegen.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ja måske :-). Jeg håber vi kommer ud til 2. halvleg med noget mere power.
                    Christian Lønstrup har naturligvis luret at især vores venstreside har det med at åbne en motorvej og hvis vi fortsætter det langsomme spil som i 1. halvleg, så kommer Hillerødspillerne til at se bedre ud end de er. Vi overlader alt for meget initiativ til Hillerød. Der mangler "Kø'ma" fra vores side.
                    Ja og vi er tynde på den centrale midtbane.

Comment

ved godt man gerne vil spille mere dynamisk...men det gør vi ikke lige pt. Jeg savner godt nok noget kreativitet på banen.

Comment

ejdum med skud udefra. Der var lidt fart og vilje i opspillet - BP der bringer bolden frem - spiller owusu der finder ejdum

lidt mere af det tak

Comment

ved godt man gerne vil spille mere dynamisk...men det gør vi ikke lige pt. Jeg savner godt nok noget kreativitet på banen.
                          Jeg ved godt at Al Hajj er helt slukket mentalt så han er ikke aktuel, men en type med nogle af de samme kvaliteter synes jeg altså godt vi kunne bruge.

Comment

Synes der ikke så meget udvikling måden vi vil spille på. TB må gerne få hentet nogle kvalitets spillere asap.

Comment

Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg
                              Bare OB ikke taber så er der nok glæde efter Middelfart kampen ;-)
                              Fanme bundskrab ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Markus J. ud Don D. ind

Comment

Working...
                                X