Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning mandag 5.8.24

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

argh - jeg kunne sagtens se os hente endnu en til de pladser. Men TT ind vil bestemt hjælpe på det.

Med TT har vi reelt 4 spillere til 3 pladser, kommer vi ud over dem så falder niveauet markant. Så en mere, vil ikke gøre noget
    Med TT håber jeg faktisk midtbanen er færdig. Og tror det også.
    sandberg og Lassen skal vel ikke afskæres helt fra spilletid, selvom de er unge og uprøvede. De har alligevel langt til spilletid med Trybull ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Jeg tror nu den er lukket. Grubbe vil de også gerne give spilletid og WCM er også i spil til den 8`er
      Så mm der sker skader eller salg er den lukket IMO
      Jeg håber at Grubbe vil blive brugt en del mere på 8'eren end backen. Hans indhop mod Hvidovre var ikke godt, og han tabte alle dueller mod ham Papa. Hans indhop på 8'eren i Esbjerg var derimod ganske fint. Man kunne se han havde en fin motor, og han var god til at tage dybdeløb i rummene i begge sider.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg håber at Grubbe vil blive brugt en del mere på 8'eren end backen. Hans indhop mod Hvidovre var ikke godt, og han tabte alle dueller mod ham Papa. Hans indhop på 8'eren i Esbjerg var derimod ganske fint. Man kunne se han havde en fin motor, og han var god til at tage dybdeløb i rummene i begge sider.
        Grubbe har desværre ingen spidskompetencer. Men han er loyal,alsidig og har et stabilt niveau. Så han vil nok blive en alt muligmand ala en lign person vi havde gående for få år tilbage….

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Tænker meningen er helt tydelig :).

OB har ikke været behandlet som en fodboldklub under BW og NTs regime. Det kostede os dyrt. Nu gælder det om verdens mest simple ting - at vinde fodboldkampe. Enhver handling skal give mening ud fra det.
          Og pudsigt nok tjener man mange penge, hvis man vinder mange fodboldkampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg

De skriver tre tyske flag, og har har en gif af en tiroler der letter på hatten
            Så Trybull skal til Østrig...?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Så Trybull skal til Østrig...?
              Nok mere bare mig der ikke har styr på min sydtyske lingo. Lignede et tirolerhemb og tilhørende hat, men nok bare en tysker, ikke desto mindre

Comment

og det er jo så deres måde at vurdere tingene på

Grubbe har jeg desværre ikke den store fidus til - tror virkeligt han ville have godt at et ophold hvor den stod på fast spilletid. Og det ser jeg ikke ske i OB. Er WCM ikke angriber / kant? Score mange mål - er det så ikke en fejl at omskole ham til 8'er?

Og hvor hårdt er Ejdum ramt af efterveer fra sygdom? Sidst løb han vidst tør for energi inden pausen.

Med TT ind er midtbanen ikke længere højeste prioritet - tænker VB og kant/angriber er steder der skal kigges først. Men derfor så jeg stadig gerne lidt mere til midten.
                Man kan sagtens argumentere for, at vi ideelt set kunne bruge en mere på midten. Men i det store billede og i forhold til truppens tilstand som helhed kan jeg slet ikke se det er der, vi skal fokusere. Vi har 4 kvalitetsspillere til 3 pladser, spillere der hver især ville være en profil på et hvilket som helst andet hold i rækken. Derudover har vi Grubbe, der ikke er verdens største talent, men sagtens kan agere solid backup, når der er brug for det, samt William Martin, der åbenbart primært ses som 8’er. Derudover Juel-Sandberg og Lassen, der er store talenter og skal have lidt spilletid her og der. Det er imo rigeligt til 1. division og derfor troe jeg også midtbanen er så meget på plads, som den kommer i dette transfervindue.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Man kan sagtens argumentere for, at vi ideelt set kunne bruge en mere på midten. Men i det store billede og i forhold til truppens tilstand som helhed kan jeg slet ikke se det er der, vi skal fokusere. Vi har 4 kvalitetsspillere til 3 pladser, spillere der hver især ville være en profil på et hvilket som helst andet hold i rækken. Derudover har vi Grubbe, der ikke er verdens største talent, men sagtens kan agere solid backup, når der er brug for det, samt William Martin, der åbenbart primært ses som 8’er. Derudover Juel-Sandberg og Lassen, der er store talenter og skal have lidt spilletid her og der. Det er imo rigeligt til 1. division og derfor troe jeg også midtbanen er så meget på plads, som den kommer i dette transfervindue.
                  Helt enig.

Er det i øvrigt ikke lidt sært med William Martins position? Det antal mål, han scorede, er jo tæt på uhørt i ungdomsbold. Hvorfor tør vi ikke bruge ham helt fremme, trods den lidt klejne fysik?

Det er muligt, jeg er biased, men jeg synes ofte, vi bruger de unge lidt for meget ude af position.

Comment

Grubbe har desværre ingen spidskompetencer. Men han er loyal,alsidig og har et stabilt niveau. Så han vil nok blive en alt muligmand ala en lign person vi havde gående for få år tilbage….
                    Nu sad jeg ret tæt på ham, da han kom ind i Lørdags, og han så bare ret usikker ud i stort set alle indgreb og dueller. Jeg tænker at hans "superkraft" er hans motor, og det tror jeg man udnytter bedst ved at bruge ham på midten.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Helt enig.

Er det i øvrigt ikke lidt sært med William Martins position? Det antal mål, han scorede, er jo tæt på uhørt i ungdomsbold. Hvorfor tør vi ikke bruge ham helt fremme, trods den lidt klejne fysik?

Det er muligt, jeg er biased, men jeg synes ofte, vi bruger de unge lidt for meget ude af position.
                      mon ikke vurderingen af W. Martin mangler noget fysik til at slås de store cf’ere både i NB-ligaen og senere SL .. han vil med andre ord blive spist på et stykke ru’brø.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Lassen er vel lige som Martin stadig ikke en fast del af førsteholdet.

- men ellers enig, og jeg håber også det sker - at de over sæsonen bliver sluset mere ind på holdet.

Jeg foretrækker bare det bliver i kampe vi har lukket (hurtigt) ned, og ikke i en kamp hvor vi skal forsøge at redde et eller andet hjem - og der ikke er andet at smide ind på midten.

Men vi er ikke uenige; vi har 4 rigtigt gode spillere til 3 pladser (om Ejdum helt ville gå ind som profil på alle andre hold er jeg så lidt i tvivl om - men det skal nok komme)

Det ændre ikke på at jeg gerne så en mere til midten; vi vil gerne spille med høj intensitet. Pt kan Ejdum ikke spille tæt på 90 min. og det betyder reelt set at det SKAL både Bonde og Manneh. Med 5 udskiftninger at gøre med så så jeg gerne vi i det mindste havde den mulighed. For ud fra hvad vi har set - så tør Krogh ikke at skifte Juel-Sandberg / Lassen ind på midten når det gælder.

Men igen; vb og angreb/kant er klart steder der skal kigges på først. Men får man det på plads og har en uge eller mere inden vinduet lukker...så gjorde det ikke noget med lidt mere ind til maskinrummet.

edit: og så skal der vel stadig findes en 3. keeper
                        Last edited by mhbp; 05-08-2024, 16:16.

Comment

Lassen er vel lige som Martin stadig ikke en fast del af førsteholdet.

- men ellers enig, og jeg håber også det sker - at de over sæsonen bliver sluset mere ind på holdet.

Jeg foretrækker bare det bliver i kampe vi har lukket (hurtigt) ned, og ikke i en kamp hvor vi skal forsøge at redde et eller andet hjem - og der ikke er andet at smide ind på midten.

Men vi er ikke uenige; vi har 4 rigtigt gode spillere til 3 pladser (om Ejdum helt ville gå ind som profil på alle andre hold er jeg så lidt i tvivl om - men det skal nok komme)

Det ændre ikke på at jeg gerne så en mere til midten; vi vil gerne spille med høj intensitet. Pt kan Ejdum ikke spille tæt på 90 min. og det betyder reelt set at det SKAL både Bonde og Manneh. Med 5 udskiftninger at gøre med så så jeg gerne vi i det mindste havde den mulighed. For ud fra hvad vi har set - så tør Krogh ikke at skifte Juel-Sandberg / Lassen ind på midten når det gælder.

Men igen; vb og angreb/kant er klart steder der skal kigges på først. Men får man det på plads og har en uge eller mere inden vinduet lukker...så gjorde det ikke noget med lidt mere ind til maskinrummet.

edit: og så skal der vel stadig findes en 3. keeper
                          Sandberg har døjet med lidt skader i opstarten så tænker det er derfor. Han er vildt god på bolden men mangler en del fysik. Jeg tror ikke det varer længe inden han får lidt minutter.

Vil da også gætte på at Ejdum snart kan holde til 90 min. Vi er rigeligt på den centrale i 1.div. Lad os give nogle af de unge noget tid i stedet. Om vi rykker op med lidt eller meget går nok. Det er nu vi skal forme de næste der er på vej

Ja der skal helt sikkert findes en 3. Keeper. Måske også en nr 2 hvis MH mister tålmodigheden
                          Last edited by fmprOB; 05-08-2024, 16:24.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det tyder klart på en pressemeddelelse senere på eftermiddagen.
                            Eller også markerer de bare, at Trybull igen er tilbage i træningen i Ådalen? Vi må se..

Comment

Sandberg har døjet med lidt skader i opstarten så tænker det er derfor. Han er vildt god på bolden men mangler en del fysik. Jeg tror ikke det varer længe inden han får lidt minutter.

Vil da også gætte på at Ejdum snart kan holde til 90 min. Vi er rigeligt på den centrale i 1.div. Lad os give nogle af de unge noget tid i stedet. Om vi rykker op med lidt eller meget går nok. Det er nu vi skal forme de næste der er på vej

Ja der skal helt sikkert findes en 3. Keeper. Måske også en nr 2 hvis MH mister tålmodigheden
                              det er han vel ikke den eneste af de nye der gør.

men det lyder godt - og jeg håber også de får noget spilletid. Jeg vil bare foretrække det ikke er de helt unge vi skal lægge alt for meget ansvar over på når vi er under pres.

- nu gik det med Hansborg, og Martin mod Hvidovre - fantastisk mål, men også ret tydeligt at de mangler en del fysik (og det er jo helt forståeligt)

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Og pudsigt nok tjener man mange penge, hvis man vinder mange fodboldkampe.
                                Ja, det er BIF jo et godt eksempel på... !

https://bold.dk/fodbold/nyheder/bron...00-kr-om-dagen
                                Last edited by Online; 05-08-2024, 19:00.

Comment

Working...
                                X