Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Pokalkamp Middelfart-OB
Collapse
X
-
pause 0 - 0
sløj indsats, og når man så tænker på hvordan vi kom ud til kampen mod Hvidovre, de første 15-20 min. hvor fanden er den energi blevet af?
Og så vil jeg have Grubbe ud - fair nok man vil have WM ned på midten for at få lidt mere dynamik...men Grubbe skal sgutte ligge og lege kantspiller...
Comment
-
Inden I alle taler OB helt ned (I er på vej) skal Middelfart så ikke ha' kredit, for ikke at stikke hovedet ned i græsset og spille på uafgjort/straffespark ? - Synes som Middelfarter, at de gør det udmærket. Sjov bemærkning: Min hustru har spillet minimum 750 kampe for MG&BK - hvilket tilskuerafsnit tror I hun står i i aften i sin stribede trøje og med ca. 15-20 sæsonkort til Odense Stadion :-D (Y) til hende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skoge Se indlægInden I alle taler OB helt ned (I er på vej) skal Middelfart så ikke ha' kredit, for ikke at stikke hovedet ned i græsset og spille på uafgjort/straffespark ? - Synes som Middelfarter, at de gør det udmærket. Sjov bemærkning: Min hustru har spillet minimum 750 kampe for MG&BK - hvilket tilskuerafsnit tror I hun står i i aften i sin stribede trøje og med ca. 15-20 sæsonkort til Odense Stadion :-D (Y) til hende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig, men bare rolig, det er Bjørn Weststrøms skyld ;-)
og det er fordi kulturen var ringe indtil for 2 måneder siden.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af skoge Se indlægInden I alle taler OB helt ned (I er på vej) skal Middelfart så ikke ha' kredit, for ikke at stikke hovedet ned i græsset og spille på uafgjort/straffespark ? - Synes som Middelfarter, at de gør det udmærket. Sjov bemærkning: Min hustru har spillet minimum 750 kampe for MG&BK - hvilket tilskuerafsnit tror I hun står i i aften i sin stribede trøje og med ca. 15-20 sæsonkort til Odense Stadion :-D (Y) til hende.
Pinligt, hvis vi allerede ryger ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Krogh er nødt til at reagere...det har simpelthen været for blodfattigt. Og jeg skriver det lige én gang til; Grubbe spiller kant. Altså hvad sker der?
Men jeg giver ham chancen for at gøre min tvivl til skamme. Han har min opbakning til han ikke har den mere.
- Likes 2
Comment
Comment