Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvem skulle han erstatte... Mika, Osula, Kvistgaarden eller ?
    Jeg sad også og kiggede på U21 kommentaren og tænkte... "Ro på bassemand".

Luca Kjerrumgaard er pivdygtig og kan blive endnu bedre, men han er oppe imod nogle stærke spillere, med international erfaring. Spillere der allerede har præsteret i årevis og scoret mål på langt højere hylder.

Det er et typisk symptom på OB-sygen, hvor vi konsekvent overvurderer vores egne spillere, værd og relevans, uden at forstå national kontekst.

Selv hvis Luca måtte stille op for U20-landsholdet, så er det stadig navne som Daghim, der scorede for RB Salzburg da de kvalificerede sig til CL, Conrad Harder fra FCN (sandsynligvis snart Sporting), Meister fra Stade Rennais og Emil Højlund i Schalke.

Som AC/DC siger så smukt: It's a long way to the top, if you wanna rock 'n' roll

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Luca Kjerrumgaard er pivdygtig og kan blive endnu bedre, men han er oppe imod nogle stærke spillere, med international erfaring. Spillere der allerede har præsteret i årevis og scoret mål på langt højere hylder.

Det er et typisk symptom på OB-sygen, hvor vi konsekvent overvurderer vores egne spillere, værd og relevans, uden at forstå national kontekst.

Selv hvis Luca måtte stille op for U20-landsholdet, så er det stadig navne som Daghim, der scorede for RB Salzburg da de kvalificerede sig til CL, Conrad Harder fra FCN (sandsynligvis snart Sporting), Meister fra Stade Rennais og Emil Højlund i Schalke.

Som AC/DC siger så smukt: It's a long way to the top, if you wanna rock 'n' roll
      Enig. Der er et stykke vej. Og hvis der kommer en angriber skade på U21 kunne de vel bare finde på at rykke en op fra U20
      Han må bare fortsætte med at smadre kasser ind for os de næste år

Comment

Enig i det meste. Bortset fra det med OB-syge. I mine øjne er det en "syge" alle fodboldfans har. Især i Danmark måske. Kan man nemt se på f.eks. Twitter når der udtages landsholdstrupper.

Lidt på samme måde som når vi siger: "Åh nej, vi sætter altid hold, der er i krise igang". Jeg har set samme holdning gengivet fra fans af mange Superliga-hold. Hvis man er et middelmådigt/dårligt/svingende hold vil man tabe mange kampe og se mange mønstre.
        Last edited by Agbre; 30-08-2024, 09:31.

Comment

Luca udtaget til U20 landsholdet

https://ob.dk/nyheder/2024/september...20-landsholdet

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det bliver jeg sgu helt stolt af - uden selvfølgelig at have nogen aktie i noget som helst.

Det er dén her vej, vi skal!

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det bliver jeg sgu helt stolt af - uden selvfølgelig at have nogen aktie i noget som helst.

Det er dén her vej, vi skal!
              Ja tidligere kunne vi kun lave forsvarsspillere, nu har vi 2 brandvarme angribere.

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

Enig i det meste. Bortset fra det med OB-syge. I mine øjne er det en "syge" alle fodboldfans har. Især i Danmark måske. Kan man nemt se på f.eks. Twitter når der udtages landsholdstrupper.

Lidt på samme måde som når vi siger: "Åh nej, vi sætter altid hold, der er i krise igang". Jeg har set samme holdning gengivet fra fans af mange Superliga-hold. Hvis man er et middelmådigt/dårligt/svingende hold vil man tabe mange kampe og se mange mønstre.
                Det der, det er sandt.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Luca scorer 2 i sin debut

https://campo.dk/2024/09/10/for-ande...aever-sverige/

Comment

Han gør det ikke let for OB at holde på ham. Fedt

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Han gør det ikke let for OB at holde på ham. Fedt
                      Jo det er nemt nok.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Det er dén slags præstationer, der får udlandet til at hive det store muldvarpeskind frem. Ikke 10 mål i Nordic Bet Ligaen, der maksimalt får Stabæk, Brommapojkarna og Serie C-klubber til at holde sultent øje. (Overdrivelse fremmer..)

Det er også vigtigt for Lucas selvtillid at blive matchet med spillere fra højere hylder - uden at falde igennem.

Han skal holde fokus, næsen i sporet og træne benhårdt selvom det går godt, så skal han nok blive en endnu bedre historie for OB end han allerede er.

Comment

Det er dén slags præstationer, der får udlandet til at hive det store muldvarpeskind frem. Ikke 10 mål i Nordic Bet Ligaen, der maksimalt får Stabæk, Brommapojkarna og Serie C-klubber til at holde sultent øje. (Overdrivelse fremmer..)

Det er også vigtigt for Lucas selvtillid at blive matchet med spillere fra højere hylder - uden at falde igennem.

Han skal holde fokus, næsen i sporet og træne benhårdt selvom det går godt, så skal han nok blive en endnu bedre historie for OB end han allerede er.
                          Og han skal ikke allerede videre. Han har meget at lære endnu. Klubben er jo ikke i pengenød og vil kun tabe på at sælge.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Og han skal ikke allerede videre. Han har meget at lære endnu. Klubben er jo ikke i pengenød og vil kun tabe på at sælge.
                            Som så meget andet, så afhænger det af omstændighederne, herunder tilbudt pris.

Særligt med den sommer vi lige har været igennem, kan jeg da, uden brug af ret meget fantasi, nemt forestille mig, hvordan talentfulde spillere kan falde drastisk i værdi, hvis de ikke får deres vilje. Man skal huske, at potentiale ikke er lineært, og han kunne i princippet peake nu, det er en chance.

min pointe er, vi kan ikke KUN tabe på at sælge. Det afhænger af mange ting.

Comment

Nogen der har kunne finde hvor længe han fik på banen? Kan se han ikke startede inde, men har ikke kunne finde indskiftningstidspunkt

Comment

Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
                                Nogen der har kunne finde hvor længe han fik på banen? Kan se han ikke startede inde, men har ikke kunne finde indskiftningstidspunkt
                                En halvleg umiddelbart.

Sweden U20 Denmark U20 live score (and video online live stream) starts on 10 Sept 2024 at 16:00 UTC time in U20 Friendly Games, World.

Comment

Working...
                                X