Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Luca Kjerrumgaard

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Vildt som denne tråd udvikler sig mht. prislejet af Luca.

Kan næsten kopiere tråden med Slots som mange mente skulle koste mindst 10 millioner EUR...

Lad ham nu få ro og vise sig over en længere periode inden I gør ham til en ny Meister !

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Kan næsten kopiere tråden med Slots som mange mente skulle koste mindst 10 millioner EUR...

Lad ham nu få ro og vise sig over en længere periode inden I gør ham til en ny Meister !
      jeg tror da netop ikke du finder en eneste der ønsker et salg.

Folk frygter jo der kan komme et bud som det der kom på Meister...

Comment

Oaaaay, folk har fart på. Luca har gjort det aldeles glimrende både i slutningen af sidste sæson og i starten af denne, men vi spiller altså i 1. division og slutningen af seneste sæson var i den absolutte bund af Superligaen. Selvfølgelig er der følere fra klubber og scouts, der flittigt noterer hans navn, men han har altså bevist meget lidt på et bare nogenlunde plan. Skal vi nu ikke rette fokus et andet sted hen end kæmpesalg og U21 (hvor han har voldsomme konkurrenter)? Han er en superangriber for OB i 1. division. Lad ham blive ved med at være det i første omgang. Folk må efterhånden også have fået øjnene op for, at niveauet i 1. division altså ikke er i nærheden af det, folk skreg det op til i sæsonoptakten. OB er det klart bedste hold, men det skal vi da også være med største selvfølgelighed, når man ser på økonomi, organisation, spillertrup, erfaring mm. Og det trives en angriber som Luca selvfølgelig i.

Comment

Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
          Oaaaay, folk har fart på. Luca har gjort det aldeles glimrende både i slutningen af sidste sæson og i starten af denne, men vi spiller altså i 1. division og slutningen af seneste sæson var i den absolutte bund af Superligaen. Selvfølgelig er der følere fra klubber og scouts, der flittigt noterer hans navn, men han har altså bevist meget lidt på et bare nogenlunde plan. Skal vi nu ikke rette fokus et andet sted hen end kæmpesalg og U21 (hvor han har voldsomme konkurrenter)? Han er en superangriber for OB i 1. division. Lad ham blive ved med at være det i første omgang. Folk må efterhånden også have fået øjnene op for, at niveauet i 1. division altså ikke er i nærheden af det, folk skreg det op til i sæsonoptakten. OB er det klart bedste hold, men det skal vi da også være med største selvfølgelighed, når man ser på økonomi, organisation, spillertrup, erfaring mm. Og det trives en angriber som Luca selvfølgelig i.
          Du har helt ret i at niveauet hos nogle hold er overraskende lavt, lige så overraskende var det i onsdags at vi fik en så klar sejr. Skepsisen i opstarten har dog hele tiden været velbegrundet med det kaos der har været i ledelsesgangen og det kæmpearbejde der ventede og stadig er hos Troels i udrensningen af de forkælede "stjerner" der pludselig ikke kunne se sig selv i OB ved en nedrykning .. og så inden sæsonen var slut - FØJ siger jeg bare. Det er gået overraskende hurtigt med at finde et fornuftigt niveau, og personligt havde jeg troet på en mere ustabil og hakkende start end tilfældet har været. Penge er ikke synonymt med succes hvis de ikke forvaltes ordentligt.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jo det var over 20 mill - jeg fandt en artikel og læste den ikke grundigt nok ;)

Jeg er helt med på at beløbet kan blive så stort at man er nødt til i det mindste at have snakken. Både internt men naturligvis også med Luca og hans bagland.

Jeg tror så også at de penge kan ende med at blive dyrt købte. Hvor skal vi finde en erstatning? Det vil svække os markant ifht oprykning osv osv.

Og så lige mht Minteh - så hans PL debut sidste weekend. Tror ikke han rørte bolden de første 15 min. Brighton startede bare generelt ikke ret godt. Men da han så kom i gang...hold nu op. Fik en assist på Brightons første mål. Endte så med at blive skiftet ud inden pausen fra frygt for en hovedskade (noget han bestemt ikke var tilfreds med)
            - Men jeg kan sagtens se ham skifte til en endnu større klub inden for et år eller to.
            (og Newcastle ville angiveligt ikke af med ham - men af økonomiske grunde var de nødt til at sælge nogle spillere)
            Det forbandede ved at lave gode talenter er, at de er mega svære at erstatte, uanset hvornår vi sælger.

Mit gæt ville være, at et salg af Luca, ville foranledige at Fenger får 1. angriber positionen og et attraktivt tilbud om forlængelse. Så ville vi spille sæsonen ud, hente den bedste offensivspiller vi kunne få for penge, der også ønsker at skifte (måske Byskov apropos rygter). Vi skulle nok rykke op alligevel.

Herefter kommer der forhåbentligt en superligasæson, og hvad gør man så. Har Fenger forlænget eller ej, skal man ud og hente en angriber mere, og vi har sandsynligvis penge på lommen. Måske skulle vi forsøge at forhøre os hos typer som Mikkel Kaufmann, Wahid Faghir eller lignende.

Men uanset hvem vi kan få fingrene i, nægter jeg at tro på, vi kan finde én som Luca. Hverken en som brænder for projekt OB eller en angriber med de helt samme kvaliteter, som dem vi havde i forvejen.

Comment

Til dels enig. Det er kun på 1. divisionsniveau han dominerer nu her. Har svært ved at se nogen byde så stort et beløb på en 1. divisionsspiller som OB bør kræve. Alt under 40 millioner bør man slet ikke overveje, når man tænker på hans værdi for os lige pt.

Men selvom det kun er 1. division han spiller nu, må jeg også bare sige, at han bare ser imponerende ud. I stort set alle aktioner ligner han en helt anden spiller end for bare 5-6 måneder siden. Spillede han på et kompetitivt Superliga-hold har jeg svært ved at forestille mig han ikke ville være en profil der også. Hvis de bedste Superligahold (især f.eks. AGF) ikke forhører sig på ham gør de, i mine øjne, ganske enkelt ikke deres arbejde.

Og til sidst: Selvfølgelig skal Luca blive. Jeg kan slet ikke lide at diskutere det. Der er alt for meget fokus på det. Også fra "OB-medier". Jo mere han bliver spurgt til det og jo mere vi snakker om det, jo mere tror jeg også bare det kommer til at ske (hurtigt). Jeg håber f.eks. SFÅ/OBstruktion istedet spørger ham om han ikke ser frem til potentielt at gå efter topscoretitlen for OB i Superligaen næste sæson?

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

jo jo men folk så og hørte jo også Jesper Thygesen rive sig i banditten over Luca i helt uhørt grad​ i onsdags, så er det sgu klart folk herinde også bliver revet lidt med...
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

jo jo men folk så og hørte jo også Jesper Thygesen rive sig i banditten over Luca i helt uhørt grad​ i onsdags, så er det sgu klart folk herinde også bliver revet lidt med...
                  Luca er jo også en høj flot fyr så deeh, men så igen på åben skærm kunne han godt have forsøgt at holde lidt igen

Believe OB

Comment

Min sunde fornuft er helt på linje med dig her, men når en spiller med Meisters begrænsede meritter kan sælges for så uhyre mange penge, så kan intet forbavse mig. Angribere er bare sindssygt attraktive, og jeg tror udmærket klubberne er klar over at OB har råd til at sige nej langt henad vejen, så hvis nogen vil have Luca seriøst, så skal vi også højt op og der sker bare sindssyge ting sidst i et vindue. Jeg krydser fingre for at alt forholder sig roligt omkring ham så han bliver, men lader mig ikke forbavse, hvis nogen sender et rigtig stort bud afsted her i sidste uge inden vinduet klapper i

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Det forbandede ved at lave gode talenter er, at de er mega svære at erstatte, uanset hvornår vi sælger.

Mit gæt ville være, at et salg af Luca, ville foranledige at Fenger får 1. angriber positionen og et attraktivt tilbud om forlængelse. Så ville vi spille sæsonen ud, hente den bedste offensivspiller vi kunne få for penge, der også ønsker at skifte (måske Byskov apropos rygter). Vi skulle nok rykke op alligevel.

Herefter kommer der forhåbentligt en superligasæson, og hvad gør man så. Har Fenger forlænget eller ej, skal man ud og hente en angriber mere, og vi har sandsynligvis penge på lommen. Måske skulle vi forsøge at forhøre os hos typer som Mikkel Kaufmann, Wahid Faghir eller lignende.

Men uanset hvem vi kan få fingrene i, nægter jeg at tro på, vi kan finde én som Luca. Hverken en som brænder for projekt OB eller en angriber med de helt samme kvaliteter, som dem vi havde i forvejen.
                      Problemet her er timing. Vi er et superliga hold der (forhåbentlig) kun skal spille 1 division i én sæson. Derfor går vi naturligvis efter spillere som også vil kunne begå sig i superligaen.
                      Skulle Luca blive solgt tror jeg sagtens vi kan finde en ny angriber der kan hjælpe os op - men vi kommer nok til at betale overpris og løn - for en spiller som...måske er god nok til bænken i superligaen.

Jeg er vild med Fenger - og i en kamp eller to kan han sagtens fylde pladsen som front angriber - men han scorer bare for lidt. Så i det tilfælde at Luca skulle blive solgt - så skal der hentes noget andet ind. Ja vi vil stadig være favoritter til oprykning. Men der er jo ingen grund til at gøre det alt for spændende.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                        Jeg synes det er på tide at Luca få et chance på u21 nationalmandskabet. Han har et over længere tid opadgående formkurve og hans målsnit taler jo for sig selv. Så hvis der er en dansk angriber som fortjener en chance så burde det være ham.
                        https://www.dbu.dk/landshold/herrela...1-landsholdet/

tjae … Breum er med ..
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Herligt shout out til SK. Viser nok også hvor lidt en assistenttræner har af indflydelse i forhold til cheftræneren.

– Søren har altid set min vej – også som assistent.

– Han er en træner, der altid har troet på mig. Det har jeg vist, og det gør mig også til en bedre fodboldspiller, siger Kjerrumgaard

https://campo.dk/2024/08/28/opblomst...d-betyder-alt/

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Herligt shout out til SK. Viser nok også hvor lidt en assistenttræner har af indflydelse i forhold til cheftræneren.

– Søren har altid set min vej – også som assistent.

– Han er en træner, der altid har troet på mig. Det har jeg vist, og det gør mig også til en bedre fodboldspiller, siger Kjerrumgaard

https://campo.dk/2024/08/28/opblomst...d-betyder-alt/
                            Ja - det er dejligt, så kæmperos til SK for at turde at have den tillid som alle (tror jeg) godt ved er nødvendig for at talentfulde spillere kan tage de sidste skridt fra talent til "stjerne". Det er for mig både overraskende hvor lidt de åbenlyst har af indflydelse .. og så alligevel ikke.
                            Last edited by manner; 30-08-2024, 03:37.
                            Believe OB

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Ja - det er dejligt, så kæmperos til SK for at turde at have den tillid som alle (tror jeg) godt ved er nødvendig for at talentfulde spillere kan tage de sidste skridt fra talent til "stjerne". Det er for mig både overraskende hvor lidt de åbenlyst har af indflydelse .. og så alligevel ikke.
                              Man kan dog klandre SK for, at det tog så lang tid inden han spillede LK fast. Måske ville han bare rigtig gerne have Mr. OB aka BK på banen, som jo naturligt nok lå højt i hierarkiet i truppen.

Comment

Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
                                Jeg synes det er på tide at Luca få et chance på u21 nationalmandskabet. Han har et over længere tid opadgående formkurve og hans målsnit taler jo for sig selv. Så hvis der er en dansk angriber som fortjener en chance så burde det være ham.
                                Hvem skulle han erstatte... Mika, Osula, Kvistgaarden eller ?

Comment

Working...
                                X