Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning tirsdag d. 23. Juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det vilde er jo at han også gør det med både højre og venstre skøjten. Man kan ikke se forskel

    Og må jo bare erkende at jeg var en af dem der gik og grinede lidt af Luca det første halve års tid. Og har flere gange sagt at “ham der bliver aldrig god nok til OB”. Så meget for mine evner… Han har jo lagt sindssygt meget på og er jo ikke langt fra at blive meget attraktiv og mange penge værd. En 9`er som ham er ikke nemme at skaffe
    Det er vildt så forskelligt vi ser på spillere. Men det er også det sjove.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Præcis .. og så lavede han jo lige et godt og meget vigtigt mål med hovedet i lørdags. Jeg har snakket med en af hans tidligere trænere fra Dalum om hans helt fantastiske udvikling det seneste år, og det er også overraskende for ham. Han har fine muligheder for at blive en stor profil NB-ligaen af med den indstilling og ærgerrighed han udstrålede i lørdags. Du er bestemt ikke den eneste der har fejlvurderet Luca .. selv "objektivitetens stormogul" har også her taget fejl af den unge mand.
      Nu tager stormongolen jo fejl af det meste han lukker ud. Der findes et hav af angribere der ikke er de store teknikkere.
      Det kan til en vis grad trænes, det er sværere at træne målnæsen.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

        Nu tager stormongolen jo fejl af det meste han lukker ud. Der findes et hav af angribere der ikke er de store teknikkere.
        Det kan til en vis grad trænes, det er sværere at træne målnæsen.
        :D.

        I forhold til at tage fejl stjæler du jo klart prisen, med din gentagne latterliggørelse af OB`s mulige nedrykning.

        Det er modigt nok at være så offensiv med den baggrund!
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

          Det er vildt så forskelligt vi ser på spillere. Men det er også det sjove.
          Hvad ser du anderledes omkring Luca?

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Der må simpelthen være forhandlinger igang. Så må vi se hvor de lander

            Jungletrommerne siger ihverfald at vi henter ca 4 nye spillere den næste måneds tid. Så må vi se om Trybull og en ny keeper ikke er inkluderet i det tal
            Hvem /hvilke jungletrommer siger det? Synes det lyder voldsomt. Vil også kræve der bliver sendt det dobbelte ud.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Hvad ser du anderledes omkring Luca?
              Nu så jeg kun 2-3 træninger sidste sæson. Men forstod aldrig hvorfor Luca først startede for siden at blive syltet totalt.
              Jeg syntes han havde nogle vanvittige gode afslutninger i de kampe han var med.
              Når man så havde en ikke eksisterende offensiv, var hans fravær underligt.
              Man skal blive bedre til at nurse egne spillere, i stedet for at sende dem videre, så de spiller i superligaen for andre klubber.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                Hvem /hvilke jungletrommer siger det? Synes det lyder voldsomt. Vil også kræve der bliver sendt det dobbelte ud.
                Dem der nogle gange spiller for mine ører. Du må jo selv bestemme om du vil tro på det

                4 ind vil nok kun kræve 5-6 ud(Sauli,Selvén,Aske,Rami,Buray og måske Fenger)

                Hvis Fenger bliver kan det jo være at de nøjes med 3. Who knows. Men planen er 4
                Last edited by fmprOB; 23-07-2024, 20:28.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                  Nu så jeg kun 2-3 træninger sidste sæson. Men forstod aldrig hvorfor Luca først startede for siden at blive syltet totalt.
                  Jeg syntes han havde nogle vanvittige gode afslutninger i de kampe han var med.
                  Når man så havde en ikke eksisterende offensiv, var hans fravær underligt.
                  Man skal blive bedre til at nurse egne spillere, i stedet for at sende dem videre, så de spiller i superligaen for andre klubber.
                  Ja det var et underligt forløb uden tvivl. Men syntes heller ikke han passede ind i det Alm prøvede at gøre

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Ja det var et underligt forløb uden tvivl. Men syntes heller ikke han passede ind i det Alm prøvede at gøre
                    For at være ærlig, så fandt jeg aldrig helt ud af hvad prøvede at gøre på angrebspositionen. Angriberen deltog aldrig i spillet, så meget ved jeg.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                      For at være ærlig, så fandt jeg aldrig helt ud af hvad prøvede at gøre på angrebspositionen. Angriberen deltog aldrig i spillet, så meget ved jeg.
                      Det så faktisk bare ud som om at Alm satte, først ham der fra Sverige, og siden Bashkim, og forventede at bolden bare skulle hen til dem, så ville der ske et eller andet. Det var håbløst, umiddelbart serie2- niveau taktisk.

                      Comment


                        #56
                        Man skulle ikke være så heldigt, at der har været en ude at se træning i dag, som havde lyst til at berette lidt?:)

                        Comment


                          #57
                          Ikke det store at berette. En dag med en masse små spil.
                          Der var slet ikke taktisk træning 10 mod 10…
                          Men det lignede at Jenner fik at vide at han startede ude. Så det er nok pga Fenger.
                          Der blev også snakket med Slots efter rundkredsen. Er lidt i tvivl om han også fik meldingen

                          22 markspillere trænede idag og 4 målmand incl en U19

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Ikke det store at berette. En dag med en masse små spil.
                            Der var slet ikke taktisk træning 10 mod 10…
                            Men det lignede at Jenner fik at vide at han startede ude. Så det er nok pga Fenger.
                            Der blev også snakket med Slots efter rundkredsen. Er lidt i tvivl om han også fik meldingen

                            22 markspillere trænede idag og 4 målmand incl en U19
                            Mange tak! Lidt overraskende med ingen 10 mod 10 alligevel
                            Last edited by Kappen1975; 25-07-2024, 15:51.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kappen1975 Se indlæg

                              Mange tak! Lidt overraskende med ingen 10 mod 10 alligevel
                              Det var jeg også overrasket over

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Det var jeg også overrasket over
                                Jeg så sidste uges sidste træning inden EFB.
                                Der var heller ike fokus på det.

                                De har det 2 dage før kamp fremover, tror jeg.

                                Comment

                                Working...
                                X