Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning tirsdag d. 23. Juli

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Kan kun udlede fra nuværende træning at Trybull ikke er kommet længere væk fra at skrive kontrakt
    Jamen fint, så må han få en chance til, men han har lidt arbejde at gøre, førend han vinder mig over.

    Uanset: Der skal snart siges go eller no go; fjollet at bruge yderligere ressourcer på ham, hvis ikke han skal være her fast.
    Last edited by Jungledyret; 23-07-2024, 10:32.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      De træner fuldt med. Men på B delen sammen med Sauli,Fenger og mange af de unge

      Trybull i A
      Mange tak

      Comment


        #18
        De udstødtes ø er officielt lukket for denne gang

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          De udstødtes ø er officielt lukket for denne gang
          Og hvad vil det sige? Indgår de reelt igen, altså er de kampaktuelle?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Kan kun udlede fra nuværende træning at Trybull ikke er kommet længere væk fra at skrive kontrakt
            Få nu skrevet den kontrakt med Trybull, han vil være guld værd for vores defensive organisation.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

              Og hvad vil det sige? Indgår de reelt igen, altså er de kampaktuelle?
              Hmmmm. Godt spørgsmål. Tvivler på det. De er nok bare blevet enige om at det ikke gavner nogen

              Comment


                #22
                Efter de havde lavet pasningsøvelser og blev opdelt i 2 grupper - gruppe 1 spillede 6v6+2 i et spil med fokus på spilvendinger (lignede det) og gruppe 2 spillede 3v3+2 i et possesion, lagde jeg mærke til at Aske var den eneste som ikke nåede at være med i det første spil.

                Resten der startede i gruppe 2 blev skiftet rundt. Jeg ved ikke om man skal ligge noget i det, men det er lidt spøjst

                Comment


                  #23
                  Det mest spændende for mig er lige p.t. hvornår/om vi får lukket aftalen med Tom T - det så skrøbeligt ud med Esbjergs modløb når vores genpres ikke sad rigtigt - og hvis AM bliver skadet er det da helt galt - vi mangler en fysisk stærk og rutineret 6ér - og meget gerne Tom T. - jeg tror ikke vi kan hente noget der er bedre, og nu har han jo deltaget aktivt i træningen i noget tid - såååååå kom nu med den underskrift

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Fenger tilbage i Ådalen og pt på banen
                    Hvor meget af træningen deltog Fenger i?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fenger tilbage i Ådalen og pt på banen
                      Bekræfter transfer-nedbrud

                      Tipsbladet kunne tidligere i juli fortælle, at OB-angriber Max Fenger var på vej til norske Molde.

                      Men den transfer faldt til jorden, som Tipsbladet forstår det, fordi angriberen ikke kunne bestå et lægetjek i Molde, der dermed ikke har ham i truppen til mødet med Silkeborg de kommende to torsdage.

                      Molde-træner Erling Moe erkender, at det er faldet til jorden:

                      - Det sker ikke. Den (transferen) er afblæst. Vi var tæt på, men den kom ikke i mål, siger Erling Moe til Adressaavisen.

                      Comment


                        #26
                        Det som gav mest tro på fremtiden til dagens træning var Lucas kliniske afslutninger. Han scorede minimum tre Klassemål. Det ene brager ind fra spids vinkel lige forbi Myhras hoved. Han kan slet ikke nå at reagere.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          Hvor meget af træningen deltog Fenger i?
                          95%. Så han er tæt på. Men nok ikke klar til kunst på fredag

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Det som gav mest tro på fremtiden til dagens træning var Lucas kliniske afslutninger. Han scorede minimum tre Klassemål. Det ene brager ind fra spids vinkel lige forbi Myhras hoved. Han kan slet ikke nå at reagere.
                            Det vilde er jo at han også gør det med både højre og venstre skøjten. Man kan ikke se forskel

                            Og må jo bare erkende at jeg var en af dem der gik og grinede lidt af Luca det første halve års tid. Og har flere gange sagt at “ham der bliver aldrig god nok til OB”. Så meget for mine evner… Han har jo lagt sindssygt meget på og er jo ikke langt fra at blive meget attraktiv og mange penge værd. En 9`er som ham er ikke nemme at skaffe
                            Last edited by fmprOB; 23-07-2024, 14:07.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Bekræfter transfer-nedbrud

                              Tipsbladet kunne tidligere i juli fortælle, at OB-angriber Max Fenger var på vej til norske Molde.

                              Men den transfer faldt til jorden, som Tipsbladet forstår det, fordi angriberen ikke kunne bestå et lægetjek i Molde, der dermed ikke har ham i truppen til mødet med Silkeborg de kommende to torsdage.

                              Molde-træner Erling Moe erkender, at det er faldet til jorden:

                              - Det sker ikke. Den (transferen) er afblæst. Vi var tæt på, men den kom ikke i mål, siger Erling Moe til Adressaavisen.
                              Sjovt når han stort set gennemfører en helt træning idag incl sprints. Men de ville nok have en der var klar til at træde ind med det samme..

                              Men hvis de virkelig ikke kunne vente 1-2 uger på en der måske skrev en 4 årig kontrakt ville jeg da også tænke mit hvis jeg var Fenger. Men jeg så ham faktisk smile idag(sker sjældent) så tænker ikke at han går og er sur på OB mere

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                                Det mest spændende for mig er lige p.t. hvornår/om vi får lukket aftalen med Tom T - det så skrøbeligt ud med Esbjergs modløb når vores genpres ikke sad rigtigt - og hvis AM bliver skadet er det da helt galt - vi mangler en fysisk stærk og rutineret 6ér - og meget gerne Tom T. - jeg tror ikke vi kan hente noget der er bedre, og nu har han jo deltaget aktivt i træningen i noget tid - såååååå kom nu med den underskrift
                                Der må simpelthen være forhandlinger igang. Så må vi se hvor de lander

                                Jungletrommerne siger ihverfald at vi henter ca 4 nye spillere den næste måneds tid. Så må vi se om Trybull og en ny keeper ikke er inkluderet i det tal

                                Comment

                                Working...
                                X