Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Jeg sidder og vil oddse på kampen i morgen, men er i tvivl om, hvem der skal satses på som målscorer

    Danskespil som målscorere er

    Tyler: 2,30
    Selven: 3,00
    Sauli: 15,00

    Tror jeg satser på Sauli med hans hovedspilsstyrke på dødbolde, da de to andres odds er sat lidt lavt

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Jeg sidder og vil oddse på kampen i morgen, men er i tvivl om, hvem der skal satses på som målscorer

      Danskespil som målscorere er

      Tyler: 2,30
      Selven: 3,00
      Sauli: 15,00

      Tror jeg satser på Sauli med hans hovedspilsstyrke på dødbolde, da de to andres odds er sat lidt lavt
      Vil du ikke hellere give den penge til Tifo-kasse? ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Jeg sidder og vil oddse på kampen i morgen, men er i tvivl om, hvem der skal satses på som målscorer

        Danskespil som målscorere er

        Tyler: 2,30
        Selven: 3,00
        Sauli: 15,00

        Tror jeg satser på Sauli med hans hovedspilsstyrke på dødbolde, da de to andres odds er sat lidt lavt
        Fedt at der er lavere odds på at Tyler eller Selven scorer end hvilken som helst af HBKs spillere...

        2024-07-25 14_52_03-.png

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af OnkelGobber Se indlæg

          Fedt at der er lavere odds på at Tyler eller Selven scorer end hvilken som helst af HBKs spillere...

          2024-07-25 14_52_03-.png
          Ja, det må godt nok være hårdt at være odds-sætter ved Danske Spil, hvis de også skal følge lidt med i dansk fodbold

          Comment


            #50
            Det ser ud som om at der er udsolgt i udebaneafsnittet imorgen - Det kan da næsten ikke passe. Er der andre der har problmer med at købe billetter?

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
              Det ser ud som om at der er udsolgt i udebaneafsnittet imorgen - Det kan da næsten ikke passe. Er der andre der har problmer med at købe billetter?
              Er der ikke kun plads til 3-4.000 pga. det er et lille stadion under ombygning? De har endda flyttet egne fans for at gøre plads til os. Der ville lyde et ramaskrig, hvis vi gjorde det samme i Odense.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                Det ser ud som om at der er udsolgt i udebaneafsnittet imorgen - Det kan da næsten ikke passe. Er der andre der har problmer med at købe billetter?
                Fandt dette på deres hjemmeside. Så det er jo ikke ligefrem fordi afsnittet er særligt stort i forvejen. Så selvom de har valgt at udevide det til kampen, kan jeg godt forstå, hvis der allerede er udsolgt !

                "Udebaneafsnit

                Indtil foråret 2024 har udebaneafsnittet være placeret på nordsiden af stadion med ståpladser og en mobil tribune med 198 siddepladser.

                Efter udbygningen af Capelli Sport Stadion blev påbegyndt i maj 2024 er udebaneafsnittet imidlertid rykket til sydtribunen, hvor en mindre midlertidig mobiltribune er blevet opført."

                Comment


                  #53
                  Så hvortil skal man købe billet? Der står at man bliver vist væk, hvis man har OB trøje på, på neutrale pladser

                  Comment


                    #54
                    OB er tildelt 600 pladser i morgen, sur røv at der er udsolgt for os der ikke nåede at købe billet.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Obersthackel Se indlæg
                      Så hvortil skal man købe billet? Der står at man bliver vist væk, hvis man har OB trøje på, på neutrale pladser
                      Tag dit civile tøj på og køb en billet alligevel - striwet er alligevel mestendels noget man er med hjertet!

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
                        OB er tildelt 600 pladser i morgen, sur røv at der er udsolgt for os der ikke nåede at købe billet.
                        https://fyens.dk/ob/ob-fansene-flaar...0062457aa4a9-9

                        Er du sikker på at der ikke kommer flere til rådighed?

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                          https://fyens.dk/ob/ob-fansene-flaar...0062457aa4a9-9

                          Er du sikker på at der ikke kommer flere til rådighed?
                          De har allerede stillet en stor procentdel til rådighed og rykket egne fans.

                          Hvis man ikke kan få billet er det vel ens egen skyld. Sådan er det jo til alle kampe, at der begrænsning på billetter.

                          Vi skal jo ikke spille i Parken, så man skal vænne sig til væsentlige mindre stadions/udeafsnit i 1. Division (og derfor et mindre antal billetter til rådighed).
                          Last edited by Online; 25-07-2024, 20:24.

                          Comment


                            #58
                            Er der nogle der har noget om kampen, eller går hele optakten op i Odds og billetter? Jeg ved godt at det ikke er superinteressant at følge OB p.t, men alligevel

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Er der nogle der har noget om kampen, eller går hele optakten op i Odds og billetter? Jeg ved godt at det ikke er superinteressant at følge OB p.t, men alligevel
                              Der har da været en del om forventet opstilling i træningstråden.

                              Svært at tale om kampen, når den ikke er spillet endnu...

                              Ved ikke hvad du ellers forventer af indlæg?

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Er der nogle der har noget om kampen, eller går hele optakten op i Odds og billetter? Jeg ved godt at det ikke er superinteressant at følge OB p.t, men alligevel
                                Har du noget interessant at bidrage med?

                                Comment

                                Working...
                                X