Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt HB Køge - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Men så længe kan OB nok ikke vente - og det må TT også vide. Så jeg tror der kommer en afklaring betydeligt før det, formentlig allerede i løbet af næste uge.
    Håber du har ret. I næste uge tror jeg dog ikke på.
    Men er sikker på Troels er mand for at sætte TT stolen for døren.
    så skal han så også bare finde en ny dcm.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Enig. Så må han videre. Også selvom han hæver niveauet til træning.
      Der må komme et forbedret “take it or leave it” tilbud. Eller i det mindste gå i nogle intense forhandlinger.

      Jeg tror faktisk gerne at TT vil OB. Men som spiller vil du også gerne mærke det omvendte. Få ham nu signet og lad os komme videre
      Sådan set enig. Jeg gad dog godt at kende vores alternativer. TT er god til noget, mindre til noget andet. Det kan dog meget vel være han er det bedst mulige.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Men så længe kan OB nok ikke vente - og det må TT også vide. Så jeg tror der kommer en afklaring betydeligt før det, formentlig allerede i løbet af næste uge.
        Helt sikkert - Troels var jo ude i sidste uge og sige at tidhorisonten for en afklaring med TT var ved at nå målet når sæsonen starter. Jeg tror på en afklaring inden for 8 dage - om den så bliver eller må vi vente og se.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Håber du har ret. I næste uge tror jeg dog ikke på.
          Men er sikker på Troels er mand for at sætte TT stolen for døren.
          så skal han så også bare finde en ny dcm.
          Eller TT sætter TB stolen for døren for en afklaring (der er jo også familien at tage hensyn til).

          Ved jo ikke om det er TB, der trækker tiden for at finde bedre alternativer.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

            Sådan set enig. Jeg gad dog godt at kende vores alternativer. TT er god til noget, mindre til noget andet. Det kan dog meget vel være han er det bedst mulige.
            Her ved vi i det mindste hvad vi får. Og så burde han vel være en ok billig signing ift at vi ikke skal betale en transfer. Han skal selvfølgelig have en sign on. Men ift en Bonde er han billig og særdeles brugbar i et par år

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Eller TT sætter TB stolen for døren for en afklaring (der er jo også familien at tage hensyn til).

              Ved jo ikke om det er TB, der trækker tiden for at finde bedre alternativer.
              Så vidt jeg har forstået, har TT modtaget et kontrakttilbud fra OB.
              ​​så i​ det lys må bolden må vel ligge hos TT for at sige ja, nej, eller forhandle. Måske foregår der allerede forhandling, who knows.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                Så vidt jeg har forstået, har TT modtaget et kontrakttilbud fra OB.
                ​​så i​ det lys må bolden må vel ligge hos TT for at sige ja, nej, eller forhandle. Måske foregår der allerede forhandling, who knows.
                Thjaaa... lad os se, hvad der sker... men der skal bestemt snart ske et eller andet !

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                  Så vidt jeg har forstået, har TT modtaget et kontrakttilbud fra OB.
                  ​​så i​ det lys må bolden må vel ligge hos TT for at sige ja, nej, eller forhandle. Måske foregår der allerede forhandling, who knows.
                  Også hvad jeg hører. Han har noget at forholde sig til

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Også hvad jeg hører. Han har noget at forholde sig til
                    Ja og især hvis Troels har stukket et tilbud der er mere realistisk i forhold til at føre klubben bæredygtigt.
                    Respekt til Troels hvis det er tilfældet.

                    Jeg tror på vi lander Tom.
                    Især hvis hans kone angiveligt er så glad for byen

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Ja og især hvis Troels har stukket et tilbud der er mere realistisk i forhold til at føre klubben bæredygtigt.
                      Respekt til Troels hvis det er tilfældet.

                      Jeg tror på vi lander Tom.
                      Især hvis hans kone angiveligt er så glad for byen
                      ? ? ?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                        Ja og især hvis Troels har stukket et tilbud der er mere realistisk i forhold til at føre klubben bæredygtigt.
                        Respekt til Troels hvis det er tilfældet.

                        Jeg tror på vi lander Tom.
                        Især hvis hans kone angiveligt er så glad for byen
                        Happy wife = happy life.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                          Nej det vil det ikke.

                          Jeg håber spillet forbedres. Ikke så nervøst. Mere sikker boldomgang. Færre dårlige afleveringer. Mere kreativitet.
                          Derigennem tager vi en sejr.


                          Vi er klare favoritter og bør tage sejren.
                          Men vi skal ikke lukke øjnene for vores taberkultur gennem mange år, flere spillere i truppen som fortsat ikke vil være her,
                          Giver sådan en som Don D alt hvad han overhovedet kan.? Jeg tvivler.
                          Vi har unge spillere som spiller deres første seniorkampe.

                          Jeg tror på små forbedringer og sejr. Men der vil komme udsving.!
                          Vi spiller også på kunst, så vi skal kunne slå dem som vil kæmpe om at undgå nedrykning
                          siden 1887

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            ? ? ?
                            Nå ja, men det er jo ikke løgn. Hvis konen siger her vil jeg blive, så begynder det at ligne noget

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Vi spiller også på kunst, så vi skal kunne slå dem som vil kæmpe om at undgå nedrykning
                              Ja det er sandt. Det skal vi da.
                              Men tror nu ikke det er en fordel for os med kunst, kontra dem som altid spiller på kunst.

                              Og så er vi - forhåbentlig - på vej væk fra den massive taberkultur vi har og har haft de sidste 15 år. Men det tager tid at bevæge sig i den rigtige retning, og vi er i et så tidligt stadie pt. at vi er skrøbelige.

                              Kan til dels godt forstå når TB siger at fokus skal være at bygge en sund kultur og at spille på den måde vi gerne vil, og via det kommer pointene.

                              Det er i hvert fald min måde at vurdere tingene på.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Nej det vil det ikke.

                                Jeg håber spillet forbedres. Ikke så nervøst. Mere sikker boldomgang. Færre dårlige afleveringer. Mere kreativitet.
                                Derigennem tager vi en sejr.

                                Vi er klare favoritter og bør tage sejren.
                                Men vi skal ikke lukke øjnene for vores taberkultur gennem mange år, flere spillere i truppen som fortsat ikke vil være her,
                                Giver sådan en som Don D alt hvad han overhovedet kan.? Jeg tvivler.
                                Vi har unge spillere som spiller deres første seniorkampe.

                                Jeg tror på små forbedringer og sejr. Men der vil komme udsving.!
                                Hvis det var i mod de fleste andre hold i rækken ville jeg give dig ret. Men naturligvis vil der komme udsving og spillemæssigt ryger det forhåbentligt over til at vi spiller bedre imod et af de dårligste hold i rækken. Men jeg kan godt mærke efterhånden at middelmådighed er blevet ok i blandt flere af mine medfans. Men kan egentligt godt forstår det, når vi ser hvad der er sket i og med vores klub i de seneste mange år.

                                Comment

                                Working...
                                X