Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd EfB - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Rigtigt fint skriv

    Ved du, hvem der leder klubben i hverdagen ?

    TB er jo ansvarlig for det sportslige og Enrico direktør for hele OS&E .

    Formoder ikke, at TB skal holde MUS-samtaler med dem i administrationen eller er ansvarlig for de månedlige afrapporteringer til koncernen.

    Mangler der ikke en "chef for det hele i klubben/organisationen" Håber du forstår, hvad jeg mener
    Jo det gør der nok. Min opfattelse er, at Thorborg er den store boss, men er en slags skyggeboss. Så selvom Troels lige nu har et ret stort handlevindue, og der bliver lavet om på organisationen OB, lurer Thorborg stadig i kulissen, og enhver positiv forandring, skal gerne godkendes af ham, før den for alvor kan rodfæste sig i organisationen, og det er udfordringen. Men vi skal nok også huske på, at vi faktisk er begunstiget af et lokalt forankret solidt ejerskab, som virkelig vil klubben og har stærke følelser for klubben. Men det kunne være rart, hvis han også i højere grad ville omfavne "kulturinstitutionen" OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Gode pointer.

      Jeg synes det udefinerbare OB skal defineres igennem fight og dedikation. Det udefinerbare OB skal ikke være et (betydeligt) vedhæng til en koncern.

      Jeg blev ikke fan af OSE og Niels Thorborg. Jeg blev fan af en fodboldklub igennem dets førstehold. Siden har jeg også fulgt ungdomsspillerne, også da du bl.a gjorde det, som en slags kærlighedserklæring til "rødderne"

      Nu skal jeg ikke tage håbet væk fra nogen, men vi har hvert år håbet og fået intet. Og den sidder så groet fast, at det er svært ikke at skele bagud, også selv om man burde se fremad.

      Jeg har lidt svært ved at afkode dit præcise budskab; men min vrede mod de mennesker, der har taget beslutningerne, der har ført direkte til både nedrykning og udvaskning af kultur og identitet, er ikke og vil nok aldrig blive helt udvasket. Nærmest uanset, hvad der sker. Og det er alle lige fra Poul Hansen til BW. De har, uanset hvor velmenende de har været, trukket klubben igennem sølet. I slowmotion.

      Det er svært at tilgive.

      Men jeg har nu anlagt mig en approach, der vel nok er det tætteste, jeg har været på at se fremad, i mange år.

      Du behøves ikke overbevise mig om Troels Bechs evner og dedikation. Den er jeg udmærket klar over. Jeg har bare også hørt de samme salgstaler omkring Jesper Hansen og BW. Den ene bulldozede kulturen ned og var med til at forråde Høgh'en. Den anden sammensatte en helt igennem håbløs trup.

      Om Troels Bech kan bygge kultur op og sammensætte en ordentlig trup, det må jeg ærligt talt sige, at jeg ikke ved. For jeg sagde jo med ansættelsen af BW, at hvis han ikke kunne føre os fremad, så var der ingen, der kunne.

      Den er svær at vende rundt til et fremadskuende, positivt Outlook på vores klubs fremtid. Det er ikke bare dages opbygget negativitet, det er årevis.

      Det vil være mit udgangspunkt, selv i mit forsøg på at se fremad og genopbygge min ubetingede kærlighed til klubben, der har lidt et alvorligt knæk de sidste 13 år rundt regnet.

      MvH ChrisOB
      Budskabet var nok at pege på optimismen og perspektiverne. Jeg ville gerne forsøge at italesætte og analysere det misforhold, der gennem tiden er opstået mellem OBs fans og ledelsen i OB. Men vi skal jo huske, at Poul ikke er Kurt osv. Altså at Bjørns synder ikke nødvendigvis skal gå ud over Troels, især ikke Troels i den nuværende situation, hvor han kommer ind i en anden rolle, og med et helt nyt og stærkt mandat til at lave forandringer. Men jeg er sådan set fuldstændig enig i den kritik der har været af ledelsen de sidste mange år.

      Comment

      Working...
      X