Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er det, og med mange unge OB'ere er jeg villig til at give det lang snor, uagtet det måske vil betyde to sæsoner i 1. Div.
    spørgsmålet er bare om ledelsen er det samme.
    Udfordringerne kan blive mange ved en anden sæson i 1. division.

    Bl.a.
    • Faldskærmspengene bortfalder
    • Det bliver nok endnu sværere at fastholde / tiltrække spillere
    • Vil sponsorerne fortsætte på det niveau?
    • O.lign.

    Comment


      Hold nu kæft jeg glæder mig til bold igen!! Også selvom det er i første division.

      Tager turen til Esbjerg, men må desværre stå neutralt da min yngste er knap to mdr gammel, så det kræver at vi kan sidde og amme

      Jeg håber at se - og høre - en masse af jer derovre

      Comment


        Har sgu fået lokket kæresten til vi udskyder afgangen sydpå, så vi kan tage til Esbjerg i dag. Nogen bud på, hvor vi kan parkere i nærheden af Esbjerg Stadion?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Udfordringerne kan blive mange ved en anden sæson i 1. division.

          Bl.a.
          • Faldskærmspengene bortfalder
          • Det bliver nok endnu sværere at fastholde / tiltrække spillere
          • Vil sponsorerne fortsætte på det niveau?
          • O.lign.
          Men spørgsmålet er om ikke udfordringerne bliver endnu større, hvis man lige får hutlet sig op igen uden at lave den markante ændring af kultur og udtryk, der er brug for, så vi går flere jammerlige sæsoner med nedrykning i møde.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Men spørgsmålet er om ikke udfordringerne bliver endnu større, hvis man lige får hutlet sig op igen uden at lave den markante ændring af kultur og udtryk, der er brug for, så vi går flere jammerlige sæsoner med nedrykning i møde.
            Ja, det er lidt hønen eller ægget. Uden en god økonomi kan vi ikke drive akademiet/klubben, men uden en sund kultur overlever vi ikke selv om tegnebogen er polstret !

            Comment


              Har ikke adgang til 3 Sport og kan se at der ikke er Liga på P4 i dag. Andre muligheder for at følge kampen ud over Update på de forskellige skrevne sites?
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Har ikke adgang til 3 Sport og kan se at der ikke er Liga på P4 i dag. Andre muligheder for at følge kampen ud over Update på de forskellige skrevne sites?
                Text-TV

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                  Har sgu fået lokket kæresten til vi udskyder afgangen sydpå, så vi kan tage til Esbjerg i dag. Nogen bud på, hvor vi kan parkere i nærheden af Esbjerg Stadion?
                  Længe siden vi har været der efterhånden.
                  Syntes at huske det er let nok at finde plads, men måske en fordel at parkere lidt væk fra stadion.
                  Bliver lækkert med en tur til Esbjerg , fedt stadion.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Truppen til Esbjerg kampen.
                    Martin Hansen tilbage i truppen...

                    https://ob.dk/nyheder/2024/juli/trup...aesonpremieren

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                      Længe siden vi har været der efterhånden.
                      Syntes at huske det er let nok at finde plads, men måske en fordel at parkere lidt væk fra stadion.
                      Bliver lækkert med en tur til Esbjerg , fedt stadion.
                      Godt at høre. Vi prøver komme i god tid.

                      Ja, jeg glæder mig virkelig til at se ligabold igen. Har aldrig været op Esbjerg Stadion, så det bliver sjovt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Har ikke adgang til 3 Sport og kan se at der ikke er Liga på P4 i dag. Andre muligheder for at følge kampen ud over Update på de forskellige skrevne sites?
                        SfÅ har reklameret med at ville lave noget live update. Det er selvfølgelig nok også på skrift men nok mere interessant end livescore etc.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                          Længe siden vi har været der efterhånden.
                          Syntes at huske det er let nok at finde plads, men måske en fordel at parkere lidt væk fra stadion.
                          Bliver lækkert med en tur til Esbjerg , fedt stadion.
                          Jeg mener ikke der er tidsbegrænsning ved SuperBrugsen (Strandby Plads 13) cirka 1½ kilometer fra stadion, hvor man fra rundkørslen bare skal gå lige ud hele vejen.
                          Last edited by Online; 20-07-2024, 10:04.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            SfÅ har reklameret med at ville lave noget live update. Det er selvfølgelig nok også på skrift men nok mere interessant end livescore etc.
                            Ja, de har også udvidet samarbejdet med TV2Fyn, men ved ikke om det kun gælder hjemmekampene (eller regioner også samarbejder).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                              Har sgu fået lokket kæresten til vi udskyder afgangen sydpå, så vi kan tage til Esbjerg i dag. Nogen bud på, hvor vi kan parkere i nærheden af Esbjerg Stadion?
                              Jeg har altid parkeret ved siden af stadion, med indkørslen til Svømmestadion Danmark. Der er mange parkeringspladser, både på asfalt og grus længere nede. Ankommer man i ok tid burde der være plads. Det er også tæt på udebane afsnittet.
                              Ud igen har jeg ofte taget snigeren imellem Svømmestadion og Butchers (kommer ud på sidevejen med meget mindre trafik). Jeg skal dog sydpå efter kampen normalt.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
                                Har sgu fået lokket kæresten til vi udskyder afgangen sydpå, så vi kan tage til Esbjerg i dag. Nogen bud på, hvor vi kan parkere i nærheden af Esbjerg Stadion?
                                Har ikke været der i +5 år, men vi kom for sent til kampstart pga uheld på motorvejen, og det var trods det ikke et problem at finde en plads på det tilstødende område.

                                Comment

                                Working...
                                X