Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    På papiret jo, men et er på papiret og noget andet er irl. Det så vi jo også i vores seneste sæson. Mener at vi f.eks. på papiret havde en bedre trup end Lyngby.


    Havde vi nu også det.?
    store navne betyder ikke så meget i forhold til vilje og en trup der kender hinanden.

    Hvis vi har en trup der bliver spillet sammen og som VIL, så skal det nok gå altsammen

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      [/B]

      Havde vi nu også det.?
      store navne betyder ikke så meget i forhold til vilje og en trup der kender hinanden.

      Hvis vi har en trup der bliver spillet sammen og som VIL, så skal det nok gå altsammen
      Hvilke store navne? Ja, det havde vi på papiret. Men der er også andre faktorer som spiller ind blandt andet det du skriver.
      Last edited by Mwape; 19-07-2024, 08:25.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        På papiret jo, men et er på papiret og noget andet er irl. Det så vi jo også i vores seneste sæson. Mener at vi f.eks. på papiret havde en bedre trup end Lyngby.
        Spiller for spiller havde OB nok de bedste men som trup eller team hang det ikke sammen ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

          Spiller for spiller havde OB nok de bedste men som trup eller team hang det ikke sammen ..
          Helt enig og det er så spændende om der allerede er helt styr på det samt det nye spil system. Jeg har mine tvivl, men der er godt nok også meget l... som fortsat skal ordnes. Derfor er kampen imod Esbjerg heller ikke bare en walk over.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

            Spiller for spiller havde OB nok de bedste men som trup eller team hang det ikke sammen ..
            Samt en god træner i Freyr​

            Comment


              #66
              Vi har snakket med Søren Krogh om den kommende kamp mod Esbjerg.

              Krogh før Esbjerg: 90-95% sikker på startopstillingen - OBstruktion

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                Vi har snakket med Søren Krogh om den kommende kamp mod Esbjerg.

                Krogh før Esbjerg: 90-95% sikker på startopstillingen - OBstruktion
                Tak for det. Bliver spændende om vi har en 2. målmand på bænken i morgen. Pinligt og uforsvarligt, hvis vi ikke har.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har snakket med Søren Krogh om den kommende kamp mod Esbjerg.

                  Krogh før Esbjerg: 90-95% sikker på startopstillingen - OBstruktion
                  Glæder mig allerede til post match interviewet på mandag

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Tak for det. Bliver spændende om vi har en 2. målmand på bænken i morgen. Pinligt og uforsvarligt, hvis vi ikke har.
                    Det er helt vildt.

                    Der skal være en andenmålmand, som man er tryg ved. Ikke at han skal være på niveau med Myhra, men på det niveau som en andenmålmand nu bør have.

                    Var vi en klub som Kolding eller Esbjerg, hvor man tænker, nå ja, vi rykker ikke nødvendigvis hverken op eller ned. Udfordringen er bare lidt, at det er vi ikke, vi må ikke smide noget på forhånd.

                    Fint med mig, hvis Martin kan og vil stå, det er bare ikke det, jeg fornemmer ved at læse herinde….eller skriv 6-12 måneder med Mads Eriksen. Vi må ikke tage en tilfældig med fra ungdomsafdelingen og lade ham tabe kampen for os, det kan vi ikke tillade os, hverken overfor knægten eller alle andre.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                      Det er helt vildt.

                      Der skal være en andenmålmand, som man er tryg ved. Ikke at han skal være på niveau med Myhra, men på det niveau som en andenmålmand nu bør have.

                      Var vi en klub som Kolding eller Esbjerg, hvor man tænker, nå ja, vi rykker ikke nødvendigvis hverken op eller ned. Udfordringen er bare lidt, at det er vi ikke, vi må ikke smide noget på forhånd.

                      Fint med mig, hvis Martin kan og vil stå, det er bare ikke det, jeg fornemmer ved at læse herinde….eller skriv 6-12 måneder med Mads Eriksen. Vi må ikke tage en tilfældig med fra ungdomsafdelingen og lade ham tabe kampen for os, det kan vi ikke tillade os, hverken overfor knægten eller alle andre.
                      Han her går fri og kender ligaen …

                      https://www.transfermarkt.com/oscar-...spieler/366974

                      Quick & dirty ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                        Vi har snakket med Søren Krogh om den kommende kamp mod Esbjerg.

                        Krogh før Esbjerg: 90-95% sikker på startopstillingen - OBstruktion
                        Tak for er fint interview. Det lyder godt. Håber kun de får styr på malmandsituationen før kampen. Vi kan ikke sende en trup afsted med kun én målmand.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Martin Hansen til træning idag.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                            Hvilke store navne? Ja, det havde vi på papiret. Men der er også andre faktorer som spiller ind blandt andet det du skriver.
                            Jeg støttende op om dit indlæg om at vi på papiret havde en bedre trup, men mente at vores store navne ikke gjorde det alene. Tror vi er enige nok lige her.

                            Dem jeg tænkte på var jo dem som vi havde givet store lønninger, og hvor de fleste af dem faldt os i ryggen,
                            Helander, köhler, al hajj, Trybull (imo), buya turay, tyler burey, Don D

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                              På papiret jo, men et er på papiret og noget andet er irl. Det så vi jo også i vores seneste sæson. Mener at vi f.eks. på papiret havde en bedre trup end Lyngby.
                              med sidste sæson in mente kan jeg også godt have mine bekymringer.

                              MEN omvendt så må vi sgu også kunne have nogle forventninger til holdet - vi skal rykke op, det er der vidst ingen der er tvivl om - og vi møder en oprykker, der historisk hører til i eller lige omkring superligaen, men trods alt kommer fra et par år på 3. klasse.

                              Vi MÅ simpelthen kunne forlange at det kan ses - ikke mindst på resultatet af kampen.

                              Møder holdet op rent mentalt - så skal det give 3 point. Men det er klart forventer man at man kan hive en sejr på 80% indsats så kan det da i den grad blive bøvlet.

                              Det kan være alt ser anderledes ud i morgen...men lige nu og her så forventer jeg 3 point

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Martin Hansen til træning idag.
                                Han kan vel fint sidde indskifter, det er jo meget lidt sandsynligt han skal ind. Hvis han kan 15 minutter er det vel fint nok......

                                Comment

                                Working...
                                X