Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
citat Online,
Jamen, jeg har da også ja-hatten på, men de kommer fra en sæson med succes, de kan ride videre på, mens vi vel reelt kun kan skuffe !
Der er ganske lidt ja-hat over jer begge, undskyld mit franske.
Det er ikke ja-hat fordi man siger det er ja-hat.
Jeg forstår det godt, man er blevet brændt så mange gange som OB'er. Men man må godt sige man ikke tror på den
Jeg tror vi vinder 2-0 eller 2-1. Forhåbentlig er forventningens glæde ikke den største denne gang.Last edited by Mwape; 18-07-2024, 10:20.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
citat Online,
Jamen, jeg har da også ja-hatten på, men de kommer fra en sæson med succes, de kan ride videre på, mens vi vel reelt kun kan skuffe !
Der er ganske lidt ja-hat over jer begge, undskyld mit franske.
Det er ikke ja-hat fordi man siger det er ja-hat.
Jeg forstår det godt, man er blevet brændt så mange gange som OB'er. Men man må godt sige man ikke tror på den
Jeg tror vi vinder 2-0 eller 2-1. Forhåbentlig er forventningens glæde ikke den største denne gang.
Jeg tror det bliver en sejr (ikke et x) til et af holdene. Hælder mest til EfB, men beholder trods alt ja-hatten på og håber det bedste.
Ja, det er lidt kringlet, men håber i det mindste at én forstår hvad der foregår i min krøllede hjerne (nej, min kone og læge tæller ikke med )
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hahaha... jeg forstår, hvad du skriver.
Jeg tror det bliver en sejr (ikke et x) til et af holdene. Hælder mest til EfB, men beholder trods alt ja-hatten på og håber det bedste.
Ja, det er lidt kringlet, men håber i det mindste at én forstår hvad der foregår i min krøllede hjerne (nej, min kone og læge tæller ikke med )
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Hahaha... jeg forstår, hvad du skriver.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlægJeg gætter på at den ender 2-2 eller 3-3. Hælder mest til 2-2. Men bliver fedt at sæsonen snart starter, selvom det bliver mærkeligt ikke at se ret meget Superliga i år...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Tror det bliver en nervøs og taktisk affære fra begge hold. Jeg tror på en nærerotisk oplevelse med en 1-0 sejr til OB og jeg ser for mig at Jakob Bonde er manden for vores mål. Mon ikke han går direkte ind og er vores nummer ét som straffesparksskytte.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis du med taktisk mener en “kontrolleret offensiv” med håndbremsen trukket tror jeg du tager fejl. Presspil højt på banen er det der er øvet og så må vi håbe at Bonde og co. kan holde nogenlunde styr på EfBs angribere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det ligner helt bestemt at vi presser højt hvis de forsøger at spille den ud fra forsvaret. Så det ligner ikke en defensiv indstilling. Jeg tror det handler om at score mange mål da vi nok har indset at vi ikke får mange clean sheets
- Likes 6
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Tror det bliver en nervøs og taktisk affære fra begge hold. Jeg tror på en nærerotisk oplevelse med en 1-0 sejr til OB og jeg ser for mig at Jakob Bonde er manden for vores mål. Mon ikke han går direkte ind og er vores nummer ét som straffesparksskytte.Last edited by Mwape; 19-07-2024, 08:01.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Vi skal også bare storme ud. Vi skal vise at vi er vant til at spille i et superligatempo, hvor EFB er vant til 2. Division. Det skal vi lukrere på. Jeg tror nok EFB skal komme efter det som sæsonen skrider frem og blande sig i sub-toppen, men i morgen skal vi udnytte at de lige skal finde fodfæste i en ny række og at der er et stykke op til os, som forventeligt skal være rækkens bedste.
Puhh. Bliver satme spændende i morgen
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Det ligner helt bestemt at vi presser højt hvis de forsøger at spille den ud fra forsvaret. Så det ligner ikke en defensiv indstilling. Jeg tror det handler om at score mange mål da vi nok har indset at vi ikke får mange clean sheets
Vi stiller med 11 mand fra sidste sæsons superliga, de kommer uden den mindste erfaring fra et par år i 2.div.
Der skal simpelthen være kæmpe forskel på kvaliteten. Ikke at det nødvendigvis bliver en stor sejr, men forventer da OB viser klassen mod et hold der formentlig får det svært i 1.division.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg forventer helt klart vi viser der er stor forskel på de 2 klubber.
Vi stiller med 11 mand fra sidste sæsons superliga, de kommer uden den mindste erfaring fra et par år i 2.div.
Der skal simpelthen være kæmpe forskel på kvaliteten. Ikke at det nødvendigvis bliver en stor sejr, men forventer da OB viser klassen mod et hold der formentlig får det svært i 1.division.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Jeg forventer helt klart vi viser der er stor forskel på de 2 klubber.
- Likes 1
Comment
Comment