Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jamen, jeg har da også ja-hatten på, men de kommer fra en sæson med succes, de kan ride videre på, mens vi vel reelt kun kan skuffe !
    Med sidste sæson i mente, kan vi vel kun overraske positivt? Kommer an på om man ser glasset halvt fyldt eller halvt tomt. Jeg vælger det første til en start.

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      citat Online,
      Jamen, jeg har da også ja-hatten på, men de kommer fra en sæson med succes, de kan ride videre på, mens vi vel reelt kun kan skuffe !


      Der er ganske lidt ja-hat over jer begge, undskyld mit franske.
      Det er ikke ja-hat fordi man siger det er ja-hat.

      Jeg forstår det godt, man er blevet brændt så mange gange som OB'er. Men man må godt sige man ikke tror på den

      Jeg tror vi vinder 2-0 eller 2-1. Forhåbentlig er forventningens glæde ikke den største denne gang.
      Det er i min optik en realistisk ja-hat med et uafgjort resultat set udfra den sidste sæson samt træningskampe plus at der stadigvæk er mange uafklarede spørgsmål og vi stiller med et nyt system. Desuden er der i starten af sæsonen altid mere gejst på hos et oprykker hold. På den anden side har vi på papiret et bedre hold og unge spillere som gerne vil gribe chancen. Derfor byder jeg på en uafgjort i en målrig affære.
      Last edited by Mwape; 18-07-2024, 10:20.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        citat Online,
        Jamen, jeg har da også ja-hatten på, men de kommer fra en sæson med succes, de kan ride videre på, mens vi vel reelt kun kan skuffe !


        Der er ganske lidt ja-hat over jer begge, undskyld mit franske.
        Det er ikke ja-hat fordi man siger det er ja-hat.

        Jeg forstår det godt, man er blevet brændt så mange gange som OB'er. Men man må godt sige man ikke tror på den

        Jeg tror vi vinder 2-0 eller 2-1. Forhåbentlig er forventningens glæde ikke den største denne gang.
        Hahaha... jeg forstår, hvad du skriver.

        Jeg tror det bliver en sejr (ikke et x) til et af holdene. Hælder mest til EfB, men beholder trods alt ja-hatten på og håber det bedste.

        Ja, det er lidt kringlet, men håber i det mindste at én forstår hvad der foregår i min krøllede hjerne (nej, min kone og læge tæller ikke med )

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hahaha... jeg forstår, hvad du skriver.

          Jeg tror det bliver en sejr (ikke et x) til et af holdene. Hælder mest til EfB, men beholder trods alt ja-hatten på og håber det bedste.

          Ja, det er lidt kringlet, men håber i det mindste at én forstår hvad der foregår i min krøllede hjerne (nej, min kone og læge tæller ikke med )


          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Hahaha... jeg forstår, hvad du skriver.

            Jeg tror det bliver en sejr (ikke et x) til et af holdene. Hælder mest til EfB, men beholder trods alt ja-hatten på og håber det bedste.

            Ja, det er lidt kringlet, men håber i det mindste at én forstår hvad der foregår i min krøllede hjerne (nej, min kone og læge tæller ikke med )
            Vi håber alle på det bedste for OB - Det er det vigtigste

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

              Vi håber alle på det bedste for OB - Det er det vigtigste
              Netop

              Bekymringerne understrenger jo netop vores kærlighed for klubben

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                Jeg gætter på at den ender 2-2 eller 3-3. Hælder mest til 2-2. Men bliver fedt at sæsonen snart starter, selvom det bliver mærkeligt ikke at se ret meget Superliga i år...
                Tror det bliver en nervøs og taktisk affære fra begge hold. Jeg tror på en nærerotisk oplevelse med en 1-0 sejr til OB og jeg ser for mig at Jakob Bonde er manden for vores mål. Mon ikke han går direkte ind og er vores nummer ét som straffesparksskytte.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                  Tror det bliver en nervøs og taktisk affære fra begge hold. Jeg tror på en nærerotisk oplevelse med en 1-0 sejr til OB og jeg ser for mig at Jakob Bonde er manden for vores mål. Mon ikke han går direkte ind og er vores nummer ét som straffesparksskytte.
                  Hvis du med taktisk mener en “kontrolleret offensiv” med håndbremsen trukket tror jeg du tager fejl. Presspil højt på banen er det der er øvet og så må vi håbe at Bonde og co. kan holde nogenlunde styr på EfBs angribere

                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Hvis du med taktisk mener en “kontrolleret offensiv” med håndbremsen trukket tror jeg du tager fejl. Presspil højt på banen er det der er øvet og så må vi håbe at Bonde og co. kan holde nogenlunde styr på EfBs angribere
                    Det ligner helt bestemt at vi presser højt hvis de forsøger at spille den ud fra forsvaret. Så det ligner ikke en defensiv indstilling. Jeg tror det handler om at score mange mål da vi nok har indset at vi ikke får mange clean sheets

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det ligner helt bestemt at vi presser højt hvis de forsøger at spille den ud fra forsvaret. Så det ligner ikke en defensiv indstilling. Jeg tror det handler om at score mange mål da vi nok har indset at vi ikke får mange clean sheets
                      Vi skal også bare storme ud. Vi skal vise at vi er vant til at spille i et superligatempo, hvor EFB er vant til 2. Division. Det skal vi lukrere på. Jeg tror nok EFB skal komme efter det som sæsonen skrider frem og blande sig i sub-toppen, men i morgen skal vi udnytte at de lige skal finde fodfæste i en ny række og at der er et stykke op til os, som forventeligt skal være rækkens bedste.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Tror det bliver en nervøs og taktisk affære fra begge hold. Jeg tror på en nærerotisk oplevelse med en 1-0 sejr til OB og jeg ser for mig at Jakob Bonde er manden for vores mål. Mon ikke han går direkte ind og er vores nummer ét som straffesparksskytte.
                        Til en start ja. Men vi spiller jo 4-3-3 og i træningskampene har vi lukket rigtig mange mål ind og defensivt ser det generelt set ikke for godt ud. Det tror jeg fortsætter her i starten som et min.. Så må vi håbe at vi laver flere mål selv. Er klar til at sætte penge på at vi ikke afholder dem fra at score.
                        Last edited by Mwape; 19-07-2024, 08:01.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Vi skal også bare storme ud. Vi skal vise at vi er vant til at spille i et superligatempo, hvor EFB er vant til 2. Division. Det skal vi lukrere på. Jeg tror nok EFB skal komme efter det som sæsonen skrider frem og blande sig i sub-toppen, men i morgen skal vi udnytte at de lige skal finde fodfæste i en ny række og at der er et stykke op til os, som forventeligt skal være rækkens bedste.
                          Det må vi håbe ja. Men ofte ser vi jo først den store forskel til sidst i kampene når der er tale om klubber fra forskellige lag. Oftest der målene scores. Og her er vi pt bare ikke særlig stærke når vi jo nok kommer til at udskifte os dårligere fordi vores bænk er fyldt med mælketænder. Ihverfald offensivt hvor man typisk skifter mest ud. Meget energiske og talentfulde unge mennesker. Men også nogle der stort set ikke har spillet en seniorkamp.

                          Puhh. Bliver satme spændende i morgen

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det ligner helt bestemt at vi presser højt hvis de forsøger at spille den ud fra forsvaret. Så det ligner ikke en defensiv indstilling. Jeg tror det handler om at score mange mål da vi nok har indset at vi ikke får mange clean sheets
                            Jeg forventer helt klart vi viser der er stor forskel på de 2 klubber.
                            Vi stiller med 11 mand fra sidste sæsons superliga, de kommer uden den mindste erfaring fra et par år i 2.div.
                            Der skal simpelthen være kæmpe forskel på kvaliteten. Ikke at det nødvendigvis bliver en stor sejr, men forventer da OB viser klassen mod et hold der formentlig får det svært i 1.division.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                              Jeg forventer helt klart vi viser der er stor forskel på de 2 klubber.
                              Vi stiller med 11 mand fra sidste sæsons superliga, de kommer uden den mindste erfaring fra et par år i 2.div.
                              Der skal simpelthen være kæmpe forskel på kvaliteten. Ikke at det nødvendigvis bliver en stor sejr, men forventer da OB viser klassen mod et hold der formentlig får det svært i 1.division.
                              Ja det forventer man. Frygter bare at OB skal ud i 32 pokalkampe i år. Men ja. Man skal kunne se forskellen i kvalitet

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

                                Jeg forventer helt klart vi viser der er stor forskel på de 2 klubber.
                                Vi stiller med 11 mand fra sidste sæsons superliga, de kommer uden den mindste erfaring fra et par år i 2.div.
                                Der skal simpelthen være kæmpe forskel på kvaliteten. Ikke at det nødvendigvis bliver en stor sejr, men forventer da OB viser klassen mod et hold der formentlig får det svært i 1.division.
                                På papiret jo, men et er på papiret og noget andet er irl. Det så vi jo også i vores seneste sæson. Mener at vi f.eks. på papiret havde en bedre trup end Lyngby.

                                Comment

                                Working...
                                X