Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver vores (fans) stemme hørt i Ådalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Hej Magge har tilladt mig at sende dine spørgsmål videre herunder følger svarende

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Andre svar jeg savner :

    Der blev fremsat en målsætning d 17/9-2014 . Ud fra hvilke vurderinger blev den sat , hvem har fastsat den , hvem har vurderet truppens potentiale ? Thorborg og Thomas christensen sad i en halvleg med en kugleramme og football maneger....sååå vi liiger lunt i svinget

    Er man her 5 kampe senere blevet klogere på truppens store mangler og er man dermed klar til at revurdere målsætningen til en mere realistisk som omverdenen kan se realisme i ?
    Ser man overhovedet sig selv som værende i nedrykningsfare ?mangler??....farer?? Hør nu her vi har købt Kryger han er poly-something something....det er en proces som er rigtigt godt igang!!

    Hvordan er sportsdirektørens vurdering af truppen pt , hvilke styrker mener man at have fået tilført via sommerens transfers ? som skrevet vi har købet kryger hvad mere behøver i vide??......ja og så TM.....1. divisions største og mest velbevandrede hemmelighed

    Hvad er bestyrelsens syn på ovenstående , samt hvad er bestyrelsens vurdering af JH's arbejde so far , er man tilfredse med den tilførsel af markante profiler udefra som iflg strategien af 2010 skulle hentes til at styrke holdet og støtte vores unge , de profiler som så skulle være fundamentet i opbygningen af det nye OB ? Kryger...hvor mange gange behøver vi gentage os selv??

    Er arbejdet på en redningsaktion påbegyndt både mht ikke at blive isoleret i bunden inden vinterpausen , og i høj grad mht tilførelse af nødvendig forstærkning i næste vindue ? Yes der er styr på det!!! vi er sikre på TM eller Kryger er så tæt på et gennembrud af de store klubber køber mindst en af dem til vinter.....kapitalen er reddet!!


    Hvad var den dybere mening med tilgangen af Lasse Kryger ?.......Er du synshandicappet eller hva???
    Hvad har ligget til grund for sommerens transfers ( indkøb ) har de enkelte spilleres kvaliteter målt med truppens mangler vejet tungest eller har økonomien vejet tungest så der er handlet ud fra devisen vi må tage hvad vi kan få ? Vi Købte kryger derfra blev alting bare så meget federe og nemmere.....

    Hvordan vurderer man angrebssituationen i OB pt ?.....Med et Ord......KRYGER!
    (I/A)
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      Hej Magge har tilladt mig at sende dine spørgsmål videre herunder følger svarende



      (I/A)
      Jamen så giver det hele jo en helt anden mening , må hermed undskylde for ikke at kunne se sammenhængen før nu :-)
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Posetivt at OB deler nogle fribilletter ud til os i club OB . Men jeg så gerne der blev gjort lidt mere , for det er jo ikke kun denne kamp der er brug for opbakningen , det gælder resten af sæsonen , denne kamp skulle helst tænde et nyt håb både i klubben , spillerne , fansene samt Hr & Fru fynbo .
        Jeg tror mange har mistet troen og viljen til at bakke op om klubben fordi der igennem alt for lang tid er malet et meget tosenrødt billede fra klubbens side , det være dig indkøb og præsentationen af disse , trænerens meldinger om det bare er narginalerne som har været imod os og senest meldingen om top 7 .
        Jeg tror det er tid til selverkendelse fra OB . Gå ud i pressen Fyens.dk og via radio spots og appeler til hele Fyn om vigtigheden af opbakning , gerne med en melding om at klubben er bekendt med alvoren og at denne sæson er en overlevelseskamp .
        Det vil aldrig være skade til at erkende sine fejl og at der fra klubbens side har været en alt for stor tro på truppens styrke , tror det vil give en større respekt og accept at tingenes tilstand , da jeg er ret sikker på det ikke kun er dårlige resultater der har drænet troen på klubben .
        Jeg håber og tror at en større tillid til klubben vil give bedre opbakning .

        Vi fans skal helst også gøre vores , herfra skal lyde en opfordring til at møde op på søndag og medvirke til at løfte vores hold via opbakning sang og stemning .

        Forza OB ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Posetivt at OB deler nogle fribilletter ud til os i club OB . Men jeg så gerne der blev gjort lidt mere , for det er jo ikke kun denne kamp der er brug for opbakningen , det gælder resten af sæsonen , denne kamp skulle helst tænde et nyt håb både i klubben , spillerne , fansene samt Hr & Fru fynbo .
          Jeg tror mange har mistet troen og viljen til at bakke op om klubben fordi der igennem alt for lang tid er malet et meget tosenrødt billede fra klubbens side , det være dig indkøb og præsentationen af disse , trænerens meldinger om det bare er narginalerne som har været imod os og senest meldingen om top 7 .
          Jeg tror det er tid til selverkendelse fra OB . Gå ud i pressen Fyens.dk og via radio spots og appeler til hele Fyn om vigtigheden af opbakning , gerne med en melding om at klubben er bekendt med alvoren og at denne sæson er en overlevelseskamp .
          Det vil aldrig være skade til at erkende sine fejl og at der fra klubbens side har været en alt for stor tro på truppens styrke , tror det vil give en større respekt og accept at tingenes tilstand , da jeg er ret sikker på det ikke kun er dårlige resultater der har drænet troen på klubben .
          Jeg håber og tror at en større tillid til klubben vil give bedre opbakning .

          Vi fans skal helst også gøre vores , herfra skal lyde en opfordring til at møde op på søndag og medvirke til at løfte vores hold via opbakning sang og stemning .

          Forza OB ..
          Du har helt ret i at der sikkert er mange der mister modet og troen på OB, mig selv inkl., men det skal dog ikke forhindre mig i at troppe op på stadion og se kampene, også næste sæson selvom det måske/maske ikke hedder 1. div.

          Jeg mener i starten af sæsonen var kampene, målt på chancer og spilfordeling mere lige end det fremstod optisk, så på den led vil jeg ikke klandre nogen i OB. De seneste kampe har dog udstillet OB i en grad der er pinagtig for klub og fans og selverkendelsen er vel også nået til OB mår Ruud er gensignet og Lado som utvivlsomt er en dyr herre at have rendende, men som potentielt på et boldbesiddende offensivt hold er topscorer qua hans bedrifter i andre ligaer, samtidig med at der deles billetter ud for at få fyldte tribuner og god stemning. Selverkendelse er aldrig en dårlig ting og jeg håber og tror på at erkendelsen også når til ejer og sponsorkredsen så vi kan få de nødvendige markante forstærkninger.

          Målsætningen om 7. plads var een ud af flere målsætninger og JH understregede at det ikke var sikkert alle målene kunne opfyldes, men det er jo klart det vi fans bider os fast i og husker oven på de seneste års flirt med stregen og nedrykningen.
          Believe OB

          œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
            Du har helt ret i at der sikkert er mange der mister modet og troen på OB, mig selv inkl., men det skal dog ikke forhindre mig i at troppe op på stadion og se kampene, også næste sæson selvom det måske/maske ikke hedder 1. div.

            Jeg mener i starten af sæsonen var kampene, målt på chancer og spilfordeling mere lige end det fremstod optisk, så på den led vil jeg ikke klandre nogen i OB. De seneste kampe har dog udstillet OB i en grad der er pinagtig for klub og fans og selverkendelsen er vel også nået til OB mår Ruud er gensignet og Lado som utvivlsomt er en dyr herre at have rendende, men som potentielt på et boldbesiddende offensivt hold er topscorer qua hans bedrifter i andre ligaer, samtidig med at der deles billetter ud for at få fyldte tribuner og god stemning. Selverkendelse er aldrig en dårlig ting og jeg håber og tror på at erkendelsen også når til ejer og sponsorkredsen så vi kan få de nødvendige markante forstærkninger.

            Målsætningen om 7. plads var een ud af flere målsætninger og JH understregede at det ikke var sikkert alle målene kunne opfyldes, men det er jo klart det vi fans bider os fast i og husker oven på de seneste års flirt med stregen og nedrykningen.
            JH dumper fordi han ikke fik en god angriber på plads til første træningsdag. Vi havde med sikkerhed fået en bedre start hvis vi havde haft en klasse, eller minimum god angriber klar fra første kamp. Sidst sæson klarede vi med en lejesvend. Derfor var der rigeligt tid til at udse sig en god angriber. Det er ikke TM jeg mener, men som et absolut minimum burde han have være klar fra første dag. JH må tro på ham med den længde på kontrakten, derfor er det begribeligt at en mand man tror på først lander som en form for panikkøb. I øvrigt et køb som der er stor risiko for, ender med et fejlkøb som de øvrige spillere som TB ønskede sig.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              JH dumper fordi han ikke fik en god angriber på plads til første træningsdag. Vi havde med sikkerhed fået en bedre start hvis vi havde haft en klasse, eller minimum god angriber klar fra første kamp. Sidst sæson klarede vi med en lejesvend. Derfor var der rigeligt tid til at udse sig en god angriber. Det er ikke TM jeg mener, men som et absolut minimum burde han have være klar fra første dag. JH må tro på ham med den længde på kontrakten, derfor er det begribeligt at en mand man tror på først lander som en form for panikkøb. I øvrigt et køb som der er stor risiko for, ender med et fejlkøb som de øvrige spillere som TB ønskede sig.
              Helt enig mht den sene handel af angriber , og som det blev påpeget blandt argumenterne for ikke at vente så er det sværere at spille en ny mand ind på et hold i krise . Det kunne JH trods hans fine stilling ikke se , seivom det var lige så forudsigeligt som amen i kirken .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #97
                Hmm. Nogen der har læst Ugavisen i dag?

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Hmm. Nogen der har læst Ugavisen i dag?
                  Nope , hvad da ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    #99
                    Der er ikke meget tro på holdet :-( Kan ikke rigtig bebrejde folk, at de har den holding - synes også det ligner mer' og mer' en nedrykning.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                      Der er ikke meget tro på holdet :-( Kan ikke rigtig bebrejde folk, at de har den holding - synes også det ligner mer' og mer' en nedrykning.
                      Netop derfor jeg har skrevet indlæggene tidligere i tåden med opfordring til OB om at komme på banen og vise klubben har forstået alvoren . Den tro kommer ikke tilbage af sig selv med det hold vi har , og ej heller med meldinger om top 7 osv . Og så skal der handles med betydelig større omtanke til vinter , ikke flere handler ala Mikkelsen og kryger .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Nope , hvad da ?
                        2 sider fyldt med folks holdninger om OB.
                        Lad os bare sige der ikke er én der er glad for OB..

                        Comment


                          Det er vel ikke helt rigtigt - de er vel alle (næsten) glade for OB, de fleste kalder sig da OB fans, men de er skuffet over OB og tror ikke på dem længere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                            Det er vel ikke helt rigtigt - de er vel alle (næsten) glade for OB, de fleste kalder sig da OB fans, men de er skuffet over OB og tror ikke på dem længere.
                            Korrekt.
                            Så bare overskrifterne:
                            Bestyrelsen i OB skal tage sig sammen, Ikke super sjovt at følge OB, OB spiller elendigt og rykker desværre ud, Marienlyst mod OB næste år. Uh.. De gjorde ikke ligefrem humøret bedre /-)

                            Comment

                            Working...
                            X