Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver vores (fans) stemme hørt i Ådalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Hvad så OB !! Hører i stadig vores stemme , eller skal man sige manglende stemme ?
    Jeg har siden fyringen af Brink/Olsen/Jensen flere gange haft forskellige forventninger til klubben , men de fleste er gjort til skamme gennem ansættelser af sportsdirektører og indkøb af spillere . Men hvad med nu kan jeg forvente at klubben kan se at opbakningen er ved ar forsvinde fra lægterne ??

    Har OB som klub nogle ideer om hvordan vi igen kan samle klub og fans så vi sammen kan se fremad og give klubben et vigtigt skub i den rigtige retning ?
    Og nej der menes ikke at i skal sætte JH til at læse højt for os igen af klubbens strategi som blev forfattet for nogle sæsoner siden.

    Hvad med menig mand og fangrupperne , er der nogle her som har en ide til at samle op på fansene og give dem tilliden tilbage ?

    Jeg er ikke i tvivl om at en del af den svigtende opbakning skyldes utroværdighed fra OB's ledelse , indkøb som ikke harmonerer med truppens tilstand og strategien om at hente profiler udefra som vores unge skal kunne læne sig opad .
    Vi er alle klar over at vi skal kæmpe hårdt både med økonomi osv , men når klubben mister troværdigheden overfor fansene så skal der handles .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Hvad så OB !! Hører i stadig vores stemme , eller skal man sige manglende stemme ?
      Jeg har siden fyringen af Brink/Olsen/Jensen flere gange haft forskellige forventninger til klubben , men de fleste er gjort til skamme gennem ansættelser af sportsdirektører og indkøb af spillere . Men hvad med nu kan jeg forvente at klubben kan se at opbakningen er ved ar forsvinde fra lægterne ??

      Har OB som klub nogle ideer om hvordan vi igen kan samle klub og fans så vi sammen kan se fremad og give klubben et vigtigt skub i den rigtige retning ?
      Og nej der menes ikke at i skal sætte JH til at læse højt for os igen af klubbens strategi som blev forfattet for nogle sæsoner siden.

      Hvad med menig mand og fangrupperne , er der nogle her som har en ide til at samle op på fansene og give dem tilliden tilbage ?

      Jeg er ikke i tvivl om at en del af den svigtende opbakning skyldes utroværdighed fra OB's ledelse , indkøb som ikke harmonerer med truppens tilstand og strategien om at hente profiler udefra som vores unge skal kunne læne sig opad .
      Vi er alle klar over at vi skal kæmpe hårdt både med økonomi osv , men når klubben mister troværdigheden overfor fansene så skal der handles .
      Jeg har alle svar til dine spørgsmål og langt flere. Men jeg er også blot almindelig mandags/Fifa træner og købmand. Så det hjælper ikke en skid at bruge flere timer på at skrive en roman, med løsninger på alle problemer i klubben. Når det ikke har nogen indflydelse alligevel

      Comment


        #78
        Diskussioner eller ej. Vi kan for at overleve på det tidspunkt sandsynligvis kun gøre én ting: hjälper drengene i stadion (og sparke røv).
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #79
          Ikke nok - truppen lider under at de sidste 4 indkøbschefer er inkompetente. Vi har kun den 14 bedste trup i DK. Det kræver minimum 3 spillere på Falk niveau for at vi overlever. Få nu åbnet for pungen inden OB ikke længere er de unge fynboers klub. Sæt Jesper Hansen til at feje tennisbanerne, skovle sne eller noget andet han magter og giv os noget kvalitet på banen, og udenfor.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Diskussioner eller ej. Vi kan for at overleve på det tidspunkt sandsynligvis kun gøre én ting: hjälper drengene i stadion (og sparke røv).
            At stå på lægterne i går og mærke hvordan ligegyldigheden lyser ud af folk giver mig bange anelser for den svære sæson vi står midt i , hvor der netop er behov for opbakning .
            Der gives også ofte udtryk på forum for at selv folk som har fulgt OB gennem mange år langsomt bliver drænet for tro på tingene , det tror jeg ikke kun skyldes dårlige resultater , men også ledelsens tiltider utroværdige meldinger og handlinger . Seneste eksempel er målsætningen om top 7 og bedre målscore end sidste år .
            Det er jo ikke bare "medløberfansene" der begynder at svigte men de loyale og gennem længere tid trofaste fans .

            Kan ikke svare på hvor mange "ægte" fans og hvor mange af de alm fans samt hr og fru Fynbo der har det som jeg , men jeg tror at troværdigheden vejer tungere end f.eks at købe en spiller med er fint navn .
            For mig er det utroværdigt at købe Kryger og tale ham op til at være en god højre back , at købe Kirkeskov og nærmest tale ham op til værende i periferien af landsholdet , samt at hente endnu en uprøvet angriber i 1. div som aldrig har været i nærheden af ligaen og supplere ham med Lado som man ventede på for at købe den rigtige som JH meldte ud midt i ventetiden . Oven i det kommer meldingen om top 7 mens man står med en usammenhængende trup og en træner som ikke havde vist den mindste smule fremgang .
            Last edited by Magge; 21-10-2014, 13:11.
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #81
              Jeg synes egentlig jeg sådan overordnet set, har de samme forventninger til holdet, som da Brink og co. røg til slagteren, og den resterende tid imellem... Selvom det var i den anden ende af ligaen den første tid efter, samt at niveauet, grundet det trods alt var bedre spillere, var det højere, så sidder jeg alligevel med de samme skuffelser, altså den sidste 2 plads var til tider lige så grim som sidste års 8 plads...

              Den røde tråd i foretagenet er en forventning jeg har sat med siden da, feks. omkring transfers, omkring opstillinger, taktik, og udførelsen af den på banen... Jeg kan helt ærligt ikke forstå, hvordan nogen har kunne tage det seriøst, når TB hver 4 måned dukkede op foran mikrofonen med nye åbenbaringer hver gang, som ville ændre en hel masse, og gøre os til de bedste på området... slet ikke når man så også samtidig kunne se at de foregående åbenbaringer overhovedet ikke var i nærheden af at blive brugbare/færdig udviklet... der blev aldrig skabt nogen rød tråd, et fundament, noget at falde tilbage på...

              Jeg kan heller ikke forstå, hvordan det går så forholdsvis let forbi folk, at man i første omgang indkøber Kryger som back, taler stort om hans evner på pladsen, samt om vores nye idéer og ambitioner omkring dødbolde mm... for så meget kort tid efter have brugt 3-4 andre navne på højrebacken, og efterfølgende ikke have involveret Kryger omkring udførelsen af frispark, eller som ham man sigtede efter i feltet...

              Hele angriber-sagaen var og er en joke af rang, og det lader også til at fortsætte... I går havde vi en Vippe-Dippe kop på banen mod EfB, mens vores scoop, som man gjorde det til, nu sidder på tribunen som Ukendt Ukendtsen, fordi den jyske Ricardo åbenbart ikke er mere Ricardo end at han i hvert fald ikke havde ham her hjemme i kartoteket i Thyregod...

              ... det var sådan lige lidt af det løse...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                At stå på lægterne i går og mærke hvordan ligegyldigheden lyser ud af folk giver mig bange anelser for den svære sæson vi står midt i , hvor der netop er behov for opbakning .
                Der gives også ofte udtryk på forum for at selv folk som har fulgt OB gennem mange år langsomt bliver drænet for tro på tingene , det tror jeg ikke kun skyldes dårlige resultater , men også ledelsens tiltider utroværdige meldinger og handlinger . Seneste eksempel er målsætningen om top 7 og bedre målscore end sidste år .
                Det er jo ikke bare "medløberfansene" der begynder at svigte men de loyale og gennem længere tid trofaste fans .

                Kan ikke svare på hvor mange "ægte" fans og hvor mange af de alm fans samt hr og fru Fynbo der har det som jeg , men jeg tror at troværdigheden vejer tungere end f.eks at købe en spiller med er fint navn .
                For mig er det utroværdigt at købe Kryger og tale ham op til at være en god højre back , at købe Kirkeskov og nærmest tale ham op til værende i periferien af landsholdet , samt at hente endnu en uprøvet angriber i 1. div som aldrig har været i nærheden af ligaen og supplere ham med Lado som man ventede på for at købe den rigtige som JH meldte ud midt i ventetiden . Oven i det kommer meldingen om top 7 mens man står med en usammenhængende trup og en træner som ikke havde vist den mindste smule fremgang .
                og endnu!
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #83
                  Jeg var også rystet over den stemning der var på udeafsnittet i går. Det var første gang i et års tid jeg har været på away - og der er 0 sange, 0 aktive fans - og en hovedrystende lad stemning da det nederlag alle forventede udmøntede sig på banen.
                  Det er ikke pegen fingre - mine stemningsskabende år ligger 10-15 år tilbage, men var blot overrasket over, at der ikke var skyggen af organiseret støtte tilbage!

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                    Jeg var også rystet over den stemning der var på udeafsnittet i går. Det var første gang i et års tid jeg har været på away - og der er 0 sange, 0 aktive fans - og en hovedrystende lad stemning da det nederlag alle forventede udmøntede sig på banen.
                    Det er ikke pegen fingre - mine stemningsskabende år ligger 10-15 år tilbage, men var blot overrasket over, at der ikke var skyggen af organiseret støtte tilbage!
                    Ja det var ret skræmmende , ligesom hjemmekampen mod Sønderjyske gav grund til bekymring , aldrig har jeg bemærket så tam en stemning i Odense .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #85
                      Der var ellers fin stemning mod SIF på Mekka.
                      Men kan godt savne organiseret stemning. Hvor skal man melde sine faner hvis man ønsker at hjælpe med div.?

                      Kan alle og enhver medbringe tromme eller andet slagtøj til kamp?

                      PS - Hvornår og hvor trænes der i morgen, Torsdag?

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Jeg synes egentlig jeg sådan overordnet set, har de samme forventninger til holdet, som da Brink og co. røg til slagteren, og den resterende tid imellem... Selvom det var i den anden ende af ligaen den første tid efter, samt at niveauet, grundet det trods alt var bedre spillere, var det højere, så sidder jeg alligevel med de samme skuffelser, altså den sidste 2 plads var til tider lige så grim som sidste års 8 plads...

                        Den røde tråd i foretagenet er en forventning jeg har sat med siden da, feks. omkring transfers, omkring opstillinger, taktik, og udførelsen af den på banen... Jeg kan helt ærligt ikke forstå, hvordan nogen har kunne tage det seriøst, når TB hver 4 måned dukkede op foran mikrofonen med nye åbenbaringer hver gang, som ville ændre en hel masse, og gøre os til de bedste på området... slet ikke når man så også samtidig kunne se at de foregående åbenbaringer overhovedet ikke var i nærheden af at blive brugbare/færdig udviklet... der blev aldrig skabt nogen rød tråd, et fundament, noget at falde tilbage på...

                        Jeg kan heller ikke forstå, hvordan det går så forholdsvis let forbi folk, at man i første omgang indkøber Kryger som back, taler stort om hans evner på pladsen, samt om vores nye idéer og ambitioner omkring dødbolde mm... for så meget kort tid efter have brugt 3-4 andre navne på højrebacken, og efterfølgende ikke have involveret Kryger omkring udførelsen af frispark, eller som ham man sigtede efter i feltet...

                        Hele angriber-sagaen var og er en joke af rang, og det lader også til at fortsætte... I går havde vi en Vippe-Dippe kop på banen mod EfB, mens vores scoop, som man gjorde det til, nu sidder på tribunen som Ukendt Ukendtsen, fordi den jyske Ricardo åbenbart ikke er mere Ricardo end at han i hvert fald ikke havde ham her hjemme i kartoteket i Thyregod...

                        ... det var sådan lige lidt af det løse...
                        Du skriver at vores sidste 2 plads under Brink og Olsen var lige så grim som sidste års 8 plads!!! Det er en holdning du ikke er ene om. Jeg syntes simpelthen det er en forkvaklet og i tale sat holdning, der er blevet gødet af en ledelse, der ikke lige frem har skabt succesoplevelser. Jeg savner markant OB i toppen af Dansk fodbold. Og jeg savner at vi er 1-2 niveauer over samtlige andre end FCK i en tid hvor FCK var langt bedre end de sidste sæsoner. FCK har af samme grund igen skruet op for budgettet. Og sjovt nok har BIF lykkedes med den samme manøvre. Vi er sat markant. Det kan jeg på ingen måde bifalde i nogen ideologi.

                        Comment


                          #87
                          Spørg GF og Vejle om det er let at komme op igen. Handling nu - køb noget kvalitet og fjern Jesper Hansen som er den 4 fejlcasted sportschef siden Brink.

                          Comment


                            #88
                            Att OB .

                            Har i bemærket den faldende stemning og tiltro til processen ?
                            Har i bare i sinde at lade det sejle eller vil der komme noget fra jer som kan være medvirkende til at stoppe nedturen på tribunen ?
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              #89
                              Andre svar jeg savner :

                              Der blev fremsat en målsætning d 17/9-2014 . Ud fra hvilke vurderinger blev den sat , hvem har fastsat den , hvem har vurderet truppens potentiale ?

                              Er man her 5 kampe senere blevet klogere på truppens store mangler og er man dermed klar til at revurdere målsætningen til en mere realistisk som omverdenen kan se realisme i ?
                              Ser man overhovedet sig selv som værende i nedrykningsfare ?

                              Hvordan er sportsdirektørens vurdering af truppen pt , hvilke styrker mener man at have fået tilført via sommerens transfers ?

                              Hvad er bestyrelsens syn på ovenstående , samt hvad er bestyrelsens vurdering af JH's arbejde so far , er man tilfredse med den tilførsel af markante profiler udefra som iflg strategien af 2010 skulle hentes til at styrke holdet og støtte vores unge , de profiler som så skulle være fundamentet i opbygningen af det nye OB ?

                              Er arbejdet på en redningsaktion påbegyndt både mht ikke at blive isoleret i bunden inden vinterpausen , og i høj grad mht tilførelse af nødvendig forstærkning i næste vindue ?


                              Hvad var den dybere mening med tilgangen af Lasse Kryger ?
                              Hvad har ligget til grund for sommerens transfers ( indkøb ) har de enkelte spilleres kvaliteter målt med truppens mangler vejet tungest eller har økonomien vejet tungest så der er handlet ud fra devisen vi må tage hvad vi kan få ?

                              Hvordan vurderer man angrebssituationen i OB pt ?
                              Last edited by Magge; 27-10-2014, 10:57.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Att OB .

                                Har i bemærket den faldende stemning og tiltro til processen ?
                                Har i bare i sinde at lade det sejle eller vil der komme noget fra jer som kan være medvirkende til at stoppe nedturen på tribunen ?
                                Er der fra nogle sider enten klubben fanklub, ultras eller fælles front noget i gang frem mod søndagens kamp ?
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X