Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Bliver vores (fans) stemme hørt i Ådalen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Også her samt :

    Hvor anser ledelsen OB pt , betragter de os som en bundklub på linje med SIF , Hobro og FCV , eller hvor mener de vi er .

    Hvor langt mener de vi er i processen som blev søsat da TB kom.


    Vil man fremover satse på x antal salg pr sæson for at have penge til at bringe klubben tilbage mod sorte tal .

    Syntes man at udmeldinger i pressen fra træner, spillere og sportsdirektør har stået mål med virkeligheden , eller kan man forstå skuffelsen hos fans når de offensive og posetive løfter gentagne gange ikke holder vand ?
    lidt af det er vidst svaret på da NT var ude og sige at vi har det 4 største budget i superligaen stadig.. Så tror ikke de betragter os som bundhul. Nærmere en total underpræsterende midterklub.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      lidt af det er vidst svaret på da NT var ude og sige at vi har det 4 største budget i superligaen stadig.. Så tror ikke de betragter os som bundhul. Nærmere en total underpræsterende midterklub.
      Seriøst? stadigvæk som i lige nu? hvis det er sandt, er vores spillere vanvittigt overbetalt.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Seriøst? stadigvæk som i lige nu? hvis det er sandt, er vores spillere vanvittigt overbetalt.
        Jep. Det var fremme i medierne for en 14 dages tid siden tror jeg. Tror det var FCK,brøndby og FCM der var over os pt..
        Så derfor mente NT sagtens at man kunne forlange resultater i den øverste halvdel...

        Comment


          #34
          Bundhul= bundhold

          Comment


            #35
            Var det Thorborg der meldte det ud..? Var det ikke bare gætterier, eller hvad vi nu skal kalde det, fra Abildtrup..?
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Var det Thorborg der meldte det ud..? Var det ikke bare gætterier, eller hvad vi nu skal kalde det, fra Abildtrup..?
              mener bestemt at NT var nævnt med citat eller lign... Mener bestemt at linket er blevet postet herinde et sted

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af stifness Se indlæg
                Jeg fik faktisk svar på min mail 3 minutter efter jeg havde sendt den, og fik en god snak med Peter Hørlüch. vi snakkede i 25 minutter mens jeg kørte hjem fra arbejde, og jeg må sig at det var en rigtig positiv samtale.

                Essensen af samtalen var at input er meget velkomne, og at de selvfølgelig gerne vil høre hvad vi fans har at sige. Jeg foreslår at vi opretter en tråd herinde hvor vi kan liste de ting vi hver især efterspørger, når vi så har fået et godt overblik kan vi jo sende en fælles mail til kommunikationsafdelingen (kommpress). Jeg vil i hvert fald gerne stå for at samle op på det og formulere den mail vi sender afsted.

                Så kan vi jo se om ikke det kan rykke noget.

                Er der opbakning til det?
                Et spørgsmål kunne efter min mening også være, om de overvejer en aktieudvidelse, så det ikke kun er NT og den faste skare, der skal spytte i kassen.

                ...og så kunne det da også være spændende at høre, hvorfor de ikke har oplagte alternativer på plads, så der kan blive signet nyt blod, når man sælger ud af en nøglespiller som Baskim. (I "gamle dage" gik der jo ikke mange timer fra vi solgte U Laursen til der var et nyt ansigt i Ådalen.).

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  mener bestemt at NT var nævnt med citat eller lign... Mener bestemt at linket er blevet postet herinde et sted
                  Hvis det var Fyens Stiftstidendes artikel, så var NT ikke citeret.

                  Det er vel ikke usandsynligt, at lønbudgettet stadig er væsentligt højere, end hvis spillerne fik deres kontrakter i dag. Falk og Kadrii fik så vidt jeg husker forlængelser, før budgetterne gik i blodrødt. Kasper Larsen, Høegh og Emil er vel også fra før OBs økonomi gik i rødt. Uden at vide det, vil jeg da også gætte på, at de får ok lønninger. Og så er der stadig JCs løn.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af klebgjelp Se indlæg
                    Et spørgsmål kunne efter min mening også være, om de overvejer en aktieudvidelse, så det ikke kun er NT og den faste skare, der skal spytte i kassen.

                    ...og så kunne det da også være spændende at høre, hvorfor de ikke har oplagte alternativer på plads, så der kan blive signet nyt blod, når man sælger ud af en nøglespiller som Baskim. (I "gamle dage" gik der jo ikke mange timer fra vi solgte U Laursen til der var et nyt ansigt i Ådalen.).
                    I gamle dage var der også penge i kassen til at købe for.

                    Sidste år havde vi et minus på mere end 25 millioner. Selvom vi slipper for høje lønninger til AMC, Skoubo mv., så er det vel ikke usandsynligt, at nogle af transferkronerne skal bruges til at undgå, at vi går alt for meget i minus i år.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                      Hvis det var Fyens Stiftstidendes artikel, så var NT ikke citeret.

                      Det er vel ikke usandsynligt, at lønbudgettet stadig er væsentligt højere, end hvis spillerne fik deres kontrakter i dag. Falk og Kadrii fik så vidt jeg husker forlængelser, før budgetterne gik i blodrødt. Kasper Larsen, Høegh og Emil er vel også fra før OBs økonomi gik i rødt. Uden at vide det, vil jeg da også gætte på, at de får ok lønninger. Og så er der stadig JCs løn.
                      Kan ikke lige huske om det var en FS artikel men det lyder meget rigtigt. Kan bare huske at NT forlangte resultater da man havde det 4. Højeste budget i ligaen

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Kan ikke lige huske om det var en FS artikel men det lyder meget rigtigt. Kan bare huske at NT forlangte resultater da man havde det 4. Højeste budget i ligaen
                        Det lyder som artiklen fra Fyens Stiftstidende. Jeg tror ikke den byggede på fakta, men mere en fornemmelse af budgettet. NT blev i hvert fald ikke citeret. Men som sagt tror jeg stadig lønbudgettet kan være lidt kunstigt højt fordi flere er på kontrakter fra en økonomisk bedre tid.

                        Comment


                          #42
                          Det var sikkert en af de der artikler, hvor de nævner flere navne i en sætning, derefter et citat, der afsluttes med "udtaler han"...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Også her samt :

                            Hvor anser ledelsen OB pt , betragter de os som en bundklub på linje med SIF , Hobro og FCV , eller hvor mener de vi er .

                            Hvor langt mener de vi er i processen som blev søsat da TB kom.


                            Vil man fremover satse på x antal salg pr sæson for at have penge til at bringe klubben tilbage mod sorte tal .

                            Syntes man at udmeldinger i pressen fra træner, spillere og sportsdirektør har stået mål med virkeligheden , eller kan man forstå skuffelsen hos fans når de offensive og posetive løfter gentagne gange ikke holder vand ?
                            det er et fremragende og meget relevant spørgsmål, som jeg absolut synes skal præsenteres for dem. Det drejer sig om forventningsafstemning i fht. til os fans der troligt møder op til kampene. De vil tilmed undgå en masse frustrationer hos mange mennesker hvis de meldte ud at processen er sejere end de troede (det kan næsten alle se) og at der bare ikke er det økonomiske fundament pt til mere end det.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              det er et fremragende og meget relevant spørgsmål, som jeg absolut synes skal præsenteres for dem. Det drejer sig om forventningsafstemning i fht. til os fans der troligt møder op til kampene. De vil tilmed undgå en masse frustrationer hos mange mennesker hvis de meldte ud at processen er sejere end de troede (det kan næsten alle se) og at der bare ikke er det økonomiske fundament pt til mere end det.
                              Helt enig! Lav en klar udmelding om, hvordan situationen står til! Og så ville det da være dejligt hvis spillerne gik ind til kampen med vinderattitude! Det dog den individuelles samt trænerens ansvar! Men mon ikke dette vil blive styrket, hvis også spillerne var bevidst om, hvad der forventes af dem af klubben, dvs. en tilpas målsætning der giver dem noget at sigte efter!

                              Comment


                                #45
                                Vi har talt med Jesper Hansen om mange af de spørgsmål, der bliver nævnt i denne tråd, så vi håber, at I har lyst til at bruge 10 minutter på denne artikel: http://www.ob.dk/artikel/ob-her-og-n...vermorgen.aspx

                                :-)

                                Comment

                                Working...
                                X