Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp VB-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

    Har aldrig nogensinde oplevet lignende, jo dengang herrelandsholdet boycottede pressen, hvilket man forstod. Det her forstår man intet af, man vil gerne dyrke og skabe tilskuertal, det her sælger ikke interesse. Personligt havde jeg aldrig tilladt at lukke hverken en trænings- eller turneringskamp, og slet ikke i den situation OB står i nu, hvor man netop skal ud og skabe noget troværdighed. Held og lykke med sæsonen.
    Enig, det er simpelthen mærkeligt. At man ikke engang kan offentliggøre en startopstilling forstår jeg virkelig ikke i en 18-mands trup. Så kommer der vel heller ikke interview eller andet i forbindelse med kampen, hvis det bare er en kamp, som skal skjules

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
      1-1 ved pausen

      Elias Hansborg scorede til 1-0 efter 35 min
      Må man spørge hvor du ser det? Men mange tak :)

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

        Må man spørge hvor du ser det? Men mange tak :)
        Ob har skrevet det på x

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg

          Ob har skrevet det på x
          Takker

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

            Har aldrig nogensinde oplevet lignende, jo dengang herrelandsholdet boycottede pressen, hvilket man forstod. Det her forstår man intet af, man vil gerne dyrke og skabe tilskuertal, det her sælger ikke interesse. Personligt havde jeg aldrig tilladt at lukke hverken en trænings- eller turneringskamp, og slet ikke i den situation OB står i nu, hvor man netop skal ud og skabe noget troværdighed. Held og lykke med sæsonen.
            Det er vel Vejles beslutning/krav. Pisseærgerligt men vi kan vel ikke aflyse kampen fordi vi har brug for den for vores sæson forberedelse.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

              Har aldrig nogensinde oplevet lignende, jo dengang herrelandsholdet boycottede pressen, hvilket man forstod. Det her forstår man intet af, man vil gerne dyrke og skabe tilskuertal, det her sælger ikke interesse. Personligt havde jeg aldrig tilladt at lukke hverken en trænings- eller turneringskamp, og slet ikke i den situation OB står i nu, hvor man netop skal ud og skabe noget troværdighed. Held og lykke med sæsonen.
              Jeg husker, der var noget palaver efter sidste træningskamp ifht. kommenteringen fra SFÅ som en del VB fans var fortørnet over. Gad vide om det spiller ind, eller om man bare forsøger at holde EFB på stikkerne.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
                1-1 ved pausen

                Elias Hansborg scorede til 1-0 efter 35 min
                Jeg holdt godt lidt øje med ham til træning i går. Det var ikke fordi han brændte banen af, men han virker som en ret aggressiv og pågående type, sådan en man nemt kan holde af.

                Comment


                  #23
                  Har hørt vi er bagud 5-2

                  Comment


                    #24
                    Jeg bliver deprimeret over at være OB-fan. Har været det i 45 år, men tror dette er den værste sommer nogensinde. Alt går bare galt i den klub.
                    Sorrig og glæde de vandre til hobe,
                    lykke, ulykke de gange på rad,
                    medgang og modgang hinanden tilråbe,
                    solskin og skyer de følges og ad.
                    Jorderigs guld
                    er prægtig muld,
                    Himlen er ene af salighed fuld.
                    - Kingo, 1681

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

                      Jeg husker, der var noget palaver efter sidste træningskamp ifht. kommenteringen fra SFÅ som en del VB fans var fortørnet over. Gad vide om det spiller ind, eller om man bare forsøger at holde EFB på stikkerne.
                      Hjælp mig her - kan du huske hvad kontroverset var?

                      Er kæmpe SFÅ fan, men netop fordi det er sagligt og også forsøger at se kampe fra modstanderens perspektiv.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Har hørt vi er bagud 5-2
                        Det resultat indikerer at vi holder fast i 4-3-3.... mange mål i begge ender...

                        Comment


                          #27
                          Slut... vi taber 5-2.
                          Hansborg dobbelt målscore.
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            https://ob.dk/nyheder/2024/juli/vejl...-traeningskamp

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              Slut... vi taber 5-2.
                              Hansborg dobbelt målscore.
                              Jep, læste også det på FB. Jeg er ikke overrasket over at vi taber. Men jeg er meget bekymret over at vi lukker så mange mål ind også med det nye system og ikke bare i dag.

                              Comment


                                #30
                                Jenner og Ejdum heldigvis bare syge

                                https://fyens.dk/ob/ob-faldt-sammen-...6534c65b41a-13

                                Comment

                                Working...
                                X