Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp VB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Har aldrig nogensinde oplevet lignende, jo dengang herrelandsholdet boycottede pressen, hvilket man forstod. Det her forstår man intet af, man vil gerne dyrke og skabe tilskuertal, det her sælger ikke interesse. Personligt havde jeg aldrig tilladt at lukke hverken en trænings- eller turneringskamp, og slet ikke i den situation OB står i nu, hvor man netop skal ud og skabe noget troværdighed. Held og lykke med sæsonen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Har aldrig nogensinde oplevet lignende, jo dengang herrelandsholdet boycottede pressen, hvilket man forstod. Det her forstår man intet af, man vil gerne dyrke og skabe tilskuertal, det her sælger ikke interesse. Personligt havde jeg aldrig tilladt at lukke hverken en trænings- eller turneringskamp, og slet ikke i den situation OB står i nu, hvor man netop skal ud og skabe noget troværdighed. Held og lykke med sæsonen.
Comment
-
Jeg bliver deprimeret over at være OB-fan. Har været det i 45 år, men tror dette er den værste sommer nogensinde. Alt går bare galt i den klub.Sorrig og glæde de vandre til hobe,
lykke, ulykke de gange på rad,
medgang og modgang hinanden tilråbe,
solskin og skyer de følges og ad.
Jorderigs guld
er prægtig muld,
Himlen er ene af salighed fuld.
- Kingo, 1681
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg husker, der var noget palaver efter sidste træningskamp ifht. kommenteringen fra SFÅ som en del VB fans var fortørnet over. Gad vide om det spiller ind, eller om man bare forsøger at holde EFB på stikkerne.
Er kæmpe SFÅ fan, men netop fordi det er sagligt og også forsøger at se kampe fra modstanderens perspektiv.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
Comment