Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsrapport 11/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Forstår simpelthen ikke det her med spillere, der ikke vil spille for klubben.

    Synes generelt man hører om det ekstremt sjældent, at spillere ikke vil stille op for klubben eller ikke føler, at de er det rette sted mentalt for at spille. Alligevel har vi prøvet det, hvad, 3-4 gange inden for det sidste halve år?

    Man kan være utilfreds og uenig i dispositioner, men at det skal komme til at spillere ikke vil spille er godt nok ekstremt.

    Comment


      #17
      Selvén er kommet på de udstødtes hold her til morgen…

      Comment


        #18
        Og er skiftet igen

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Og er skiftet igen
          Til en anden klub ?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Emilseir Se indlæg
            Forstår simpelthen ikke det her med spillere, der ikke vil spille for klubben.

            Synes generelt man hører om det ekstremt sjældent, at spillere ikke vil stille op for klubben eller ikke føler, at de er det rette sted mentalt for at spille. Alligevel har vi prøvet det, hvad, 3-4 gange inden for det sidste halve år?

            Man kan være utilfreds og uenig i dispositioner, men at det skal komme til at spillere ikke vil spille er godt nok ekstremt.
            Enig, det er for langt ude. De har skrevet under på en kontrakt og hæver deres løn. Håber det er noget spillerforeningen går ind i og evt. kommer med nogle sanktioner. Hvis det var klubberne der pludselig ikke overholdt en kontrakt så ville der jo komme bål og brand.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Til en anden klub ?
              Til den rigtige træning

              Comment


                #22
                Kom gerne med en rapport igen i dag, det er fremragende læsning, når man ikke selv kan følge med.

                Jeg er, ligesom mange andre, meget spændt på hvordan vi ser ud forud for den første kamp i Esbjerg. Min forventning er, at der kommer en del ind/ud i den næste uges tid - og forhåbentlig kan vi få truppen mere i balance dels ved at afhænde spillere, der ikke ønsker at være her, og dels hente lidt nyt blod ind i truppen, så vi er mere konkurrencedygtige, men det er selvfølgelig et svært puslespil for den gode Troels at få til at gå op.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Prøver lige at samle op på træningen idag som varede 2,5 time+

                  Tom Trybull var tilbage på banen og trænede fuldt med. Han er dog lidt bagud fysisk og lavede ekstra løb. I 11 mod 11 spillede han selvfølgelig på B-holdet men gjorde det super godt. Han er virkelig god med hovedet. Han var som en fisk i vandet og rende rundt og dirigerede med de unge og gav gode råd. Han er virkelig en ægte OB`er og jeg håber vi lander ham. Men jeg tror desværre ikke på det endnu

                  Fenger er helt ude og kom kun på græsset til aller sidst og lavede lidt øvelser. Tvivler stærkt på at han er i spil til EfB

                  Slotsager kun på B-holdet. Så det er svært at konkludere andet end at man ikke satser på at han fortsætter i OB

                  DD og Manneh kom sent ud og spillede lidt for sig selv. Lignede nogle der var på skånekost. Men så wupti var de med til det hele og begge var også med på A-holdet til sidst
                  De virker begge klar til spilletid

                  Blandt de unge er jeg nød til at fremhæve Noah Lassen og William Martin som virkelig har noget x-factor. Alle de unge gør det godt. Men de 2 har lige noget ekstra
                  Men de er kun trainees og går stadig rundt i u17/u19 tøj og klæder om i akademiet..

                  På målmandsposten var der kun 2 på banen. Jeg tror det var Ibsen der stadig trænede med. Men er i tvivl.

                  Charly og Sandberg trænede ikke med. De lavede øvelser på sidelinjen og der går måske lidt inden de er helt klar igen

                  I skammekrogen var Aske,Mustafic og Rami der spillede for sig selv. Men Mustafic kunne ikke gennemføre og gik ind. Tyler må være skadet og gik bare rundt i klipklapper

                  Start 11 ligner

                  Myhra
                  Owusu BP Gomez Nico
                  Manneh
                  Grubbe Ejdum
                  WCM Luca DD/jenner

                  Det var faktisk kun DD og Jenner der skiftede lidt. Resten var sat og ligner det vi går med indtil der kommer nye til

                  Men man må sige der er sgu gang i den. Krogh afbrød ofte spillet og gik ind og rettede. Der kom også et på “fucking” med på vej men også store roser når det var godt. Tænker jeg kører derned i morgen igen hvis alt går vel
                  Tak for træningsrapport.

                  Vi må vel så gå ud fra at eftersom Tom Trybull nu træner med fuldt ud, så må det vel betyde at han er i spil til Esbjergkampen. Det var ihvertfald sådan jeg forstod meldingen fra Søren Krogh i interview med fyens omkring situationen for de spillere som ikke trænede med “kamptruppen”.

                  Citat:

                  - Men her får de fem så ikke en rolle?

                  - Det er tvivlsomt. Men der kan hurtigt ske et eller andet. De er ikke isoleret fra gruppen, men vi lægger fokus på det, der er tæt på for os nemlig Esbjerg-kampen og dem, der kommer i spil dér. Men alting kan skifte i løbet af en dag, en uge eller en måned, fastslog OB-træneren efter træning.

                  citat slut.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Tak for træningsrapport.

                    Vi må vel så gå ud fra at eftersom Tom Trybull nu træner med fuldt ud, så må det vel betyde at han er i spil til Esbjergkampen. Det var ihvertfald sådan jeg forstod meldingen fra Søren Krogh i interview med fyens omkring situationen for de spillere som ikke trænede med “kamptruppen”.

                    Citat:

                    - Men her får de fem så ikke en rolle?

                    - Det er tvivlsomt. Men der kan hurtigt ske et eller andet. De er ikke isoleret fra gruppen, men vi lægger fokus på det, der er tæt på for os nemlig Esbjerg-kampen og dem, der kommer i spil dér. Men alting kan skifte i løbet af en dag, en uge eller en måned, fastslog OB-træneren efter træning.

                    citat slut.
                    Jeg tvivler ift. Esbjerg-kampen. OB lagde igår et opslag op, hvor de skrev, at han trænede med for at holde formen ved lige.

                    Men det er da tydeligt, at OB gerne vil holde sig på fod med ham og nok gerne vil skrive kontrakt. Virker klart som om ingen af parterne ønsker at lukke den dør.

                    Comment


                      #25
                      Er træningen lukket i dag?

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Jeg tvivler ift. Esbjerg-kampen. OB lagde igår et opslag op, hvor de skrev, at han trænede med for at holde formen ved lige.

                        Men det er da tydeligt, at OB gerne vil holde sig på fod med ham og nok gerne vil skrive kontrakt. Virker klart som om ingen af parterne ønsker at lukke den dør.
                        Ja men i det opslag nævnte Troels Bech kun at han havde fået lov til at bruge klubbens motionsrum. At han pludselig render rundt på en træningsbane, som spillere vi har kontrakt med, men som gerne vil væk ikke detager i, kan man da kun tolke som et kraftigt vink med en vognstang.

                        Enig i at det nok er tvivlsomt mht Esbjergkampen. Men jeg håber virkelig OB og Trybull kan finde en løsning, fordi han vil være så sindsygt skræddersyet til vores defensive midtbane og han kan jo glide ind fra dag ét og hvis vi kan skrive 2-3 år med ham vil han være min favorit som anfører, hvilket han også var da vi sluttede sidste sæson.

                        Så kan han også gøre sin træneruddannnelse færdig hos os og få en rolle i trænerteamet når han stopper sin aktive karriere ;-)

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                          Ja men i det opslag nævnte Troels Bech kun at han havde fået lov til at bruge klubbens motionsrum. At han pludselig render rundt på en træningsbane, som spillere vi har kontrakt med, men som gerne vil væk ikke detager i, kan man da kun tolke som et kraftigt vink med en vognstang.

                          Enig i at det nok er tvivlsomt mht Esbjergkampen. Men jeg håber virkelig OB og Trybull kan finde en løsning, fordi han vil være så sindsygt skræddersyet til vores defensive midtbane og han kan jo glide ind fra dag ét og hvis vi kan skrive 2-3 år med ham vil han være min favorit som anfører, hvilket han også var da vi sluttede sidste sæson.

                          Så kan han også gøre sin træneruddannnelse færdig hos os og få en rolle i trænerteamet når han stopper sin aktive karriere ;-)
                          Fuldstændig enig og lader til at konen og datteren elsker Odense

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Og er skiftet igen
                            Hahaha, er det puslingefodbold. Jeg tænker Selven passer i en U17-træning.... han og mouritzen ligge godt til i kampen om at være den ringeste OBer i historien.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Ja men i det opslag nævnte Troels Bech kun at han havde fået lov til at bruge klubbens motionsrum. At han pludselig render rundt på en træningsbane, som spillere vi har kontrakt med, men som gerne vil væk ikke detager i, kan man da kun tolke som et kraftigt vink med en vognstang.

                              Enig i at det nok er tvivlsomt mht Esbjergkampen. Men jeg håber virkelig OB og Trybull kan finde en løsning, fordi han vil være så sindsygt skræddersyet til vores defensive midtbane og han kan jo glide ind fra dag ét og hvis vi kan skrive 2-3 år med ham vil han være min favorit som anfører, hvilket han også var da vi sluttede sidste sæson.

                              Så kan han også gøre sin træneruddannnelse færdig hos os og få en rolle i trænerteamet når han stopper sin aktive karriere ;-)
                              OB lagde dette opslag op igår, efter TB tidligere havde udtalt han kun trænede i motionsrummet: https://x.com/Odense_Boldklub/status...37715322847738

                              Så Trybull har nok haft en ny snak med Krogh. Med de spillere der sidder ude pt. (af forskellige årsager) har vi vist også brug for ham for at kunne spille 11 mod 11 f.eks.

                              Enig i, at han ville passe godt i rollen.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                                OB lagde dette opslag op igår, efter TB tidligere havde udtalt han kun trænede i motionsrummet: https://x.com/Odense_Boldklub/status...37715322847738

                                Så Trybull har nok haft en ny snak med Krogh. Med de spillere der sidder ude pt. (af forskellige årsager) har vi vist også brug for ham for at kunne spille 11 mod 11 f.eks.

                                Enig i, at han ville passe godt i rollen.
                                Jeg ved ikke, hvornår DBU skal have de (professionelle) spillere registreret inden turneringsstart, men må TT ikke gerne spille mod EfB som amatør

                                Comment

                                Working...
                                X