Ham kommer vi til at tale meget om, så han kan lige så godt få sin egen tråd. SK ser ham som prototypen på, hvordan en OB-spiller skal se ud indstillingsmæssigt: https://campo.dk/2024/07/04/ob-chef-...mme-kendetegn/
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
William Martin
Collapse
X
-
Talentet er der jo unægteligt, og det er nærmest udelukkende op til ham selv, hvor langt han vil.
Jeg husker for en række år tilbage, at vi havde en ungdomsbomber, der nærmest også bare lavede de mål, som han havde lyst til. Mads Raben.
vi troede så meget på ham, at vi gav ham debut i Superligaen i 2016. Det endte ikke helt der, hvor man håber William Martin er på vej hen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægTalentet er der jo unægteligt, og det er nærmest udelukkende op til ham selv, hvor langt han vil.
Jeg husker for en række år tilbage, at vi havde en ungdomsbomber, der nærmest også bare lavede de mål, som han havde lyst til. Mads Raben.
vi troede så meget på ham, at vi gav ham debut i Superligaen i 2016. Det endte ikke helt der, hvor man håber William Martin er på vej hen.
Så hans odds er meget bedre end Raben. Men holder han sig skadesfri er fremtiden lys
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Enig. Men virker det ikke bare som at mange af de unge der kommer op igennem akademiet nu er mere skolet og forberedt på livet som professionel. De har flere og bedre trænere, setuppet omkring dem er stærkere og så er det bare nemmere at komme op på 1.holdet som ung og ikke fuldt ud modnet.
Så hans odds er meget bedre end Raben. Men holder han sig skadesfri er fremtiden lys
Jeg synes faktisk ærlig talt, det er lidt svært, hvor længe man skal skrive med en som William Martin. Er tre år for kort? Hvis han er et kæmpe talent, så risikerer vi, at han bryder igennem lydmuren og er klar til salg med kun et år tilbage af kontrakten, og så har vi igen mistimet kontraktlængde, som med Minteh og Slotsager, hvor vi sætter os i en nu eller aldrig situation.
Men havde en længere kontrakt skabt det hensigtsmæssige drive hos en ung mand, der skal blive ved med at bevise han er god?
Jeg krydser fingre for, at William Martin er klar når Fenger åbenlyst gerne vil videre, og en potentiel angriber-duo kan hedde Martin og Kjerrumgaard.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Ovenstående tror jeg, du har fuldstændig ret i. Jeg er dog glad for, at det ikke er mig, der skal sidde med kontraktforhandlingerne til talenter.
Jeg synes faktisk ærlig talt, det er lidt svært, hvor længe man skal skrive med en som William Martin. Er tre år for kort? Hvis han er et kæmpe talent, så risikerer vi, at han bryder igennem lydmuren og er klar til salg med kun et år tilbage af kontrakten, og så har vi igen mistimet kontraktlængde, som med Minteh og Slotsager, hvor vi sætter os i en nu eller aldrig situation.
Men havde en længere kontrakt skabt det hensigtsmæssige drive hos en ung mand, der skal blive ved med at bevise han er god?
Jeg krydser fingre for, at William Martin er klar når Fenger åbenlyst gerne vil videre, og en potentiel angriber-duo kan hedde Martin og Kjerrumgaard.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Ovenstående tror jeg, du har fuldstændig ret i. Jeg er dog glad for, at det ikke er mig, der skal sidde med kontraktforhandlingerne til talenter.
- Likes 4
Comment
-
Vi har haft en god snak med William Martin, der er klar til at jagte sit gennembrud på førsteholdet.
William Martin smadrede U17-ligaen: Nu vil han slå igennem på 1. holdet! - OBstruktion
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en god snak med William Martin, der er klar til at jagte sit gennembrud på førsteholdet.
William Martin smadrede U17-ligaen: Nu vil han slå igennem på 1. holdet! - OBstruktion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en god snak med William Martin, der er klar til at jagte sit gennembrud på førsteholdet.
William Martin smadrede U17-ligaen: Nu vil han slå igennem på 1. holdet! - OBstruktion"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Vi fangede William Martin til en snak om hans indhop ovre i Horsens, udsigten til mere spilletid og om at være fyldt med selvtillid.
William Martin var glad for sit indhop - Håber på endnu mere - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Helt enig. Spillere ude af position er sjældent nogen god idé.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment