Annoncering

Collapse
No announcement yet.

William Martin

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    William Martin

    Ham kommer vi til at tale meget om, så han kan lige så godt få sin egen tråd. SK ser ham som prototypen på, hvordan en OB-spiller skal se ud indstillingsmæssigt: https://campo.dk/2024/07/04/ob-chef-...mme-kendetegn/

    #2
    Vi håber det bliver starten på noget stort. En Slotsager+ historie.
    Men det er jo svært at sige. Der vil jo nok komme bump på vejen som skal overkommes

    Comment


      #3
      Talentet er der jo unægteligt, og det er nærmest udelukkende op til ham selv, hvor langt han vil.

      Jeg husker for en række år tilbage, at vi havde en ungdomsbomber, der nærmest også bare lavede de mål, som han havde lyst til. Mads Raben.

      vi troede så meget på ham, at vi gav ham debut i Superligaen i 2016. Det endte ikke helt der, hvor man håber William Martin er på vej hen.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
        Talentet er der jo unægteligt, og det er nærmest udelukkende op til ham selv, hvor langt han vil.

        Jeg husker for en række år tilbage, at vi havde en ungdomsbomber, der nærmest også bare lavede de mål, som han havde lyst til. Mads Raben.

        vi troede så meget på ham, at vi gav ham debut i Superligaen i 2016. Det endte ikke helt der, hvor man håber William Martin er på vej hen.
        Enig. Men virker det ikke bare som at mange af de unge der kommer op igennem akademiet nu er mere skolet og forberedt på livet som professionel. De har flere og bedre trænere, setuppet omkring dem er stærkere og så er det bare nemmere at komme op på 1.holdet som ung og ikke fuldt ud modnet.
        Så hans odds er meget bedre end Raben. Men holder han sig skadesfri er fremtiden lys

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Enig. Men virker det ikke bare som at mange af de unge der kommer op igennem akademiet nu er mere skolet og forberedt på livet som professionel. De har flere og bedre trænere, setuppet omkring dem er stærkere og så er det bare nemmere at komme op på 1.holdet som ung og ikke fuldt ud modnet.
          Så hans odds er meget bedre end Raben. Men holder han sig skadesfri er fremtiden lys
          Ovenstående tror jeg, du har fuldstændig ret i. Jeg er dog glad for, at det ikke er mig, der skal sidde med kontraktforhandlingerne til talenter.

          Jeg synes faktisk ærlig talt, det er lidt svært, hvor længe man skal skrive med en som William Martin. Er tre år for kort? Hvis han er et kæmpe talent, så risikerer vi, at han bryder igennem lydmuren og er klar til salg med kun et år tilbage af kontrakten, og så har vi igen mistimet kontraktlængde, som med Minteh og Slotsager, hvor vi sætter os i en nu eller aldrig situation.

          Men havde en længere kontrakt skabt det hensigtsmæssige drive hos en ung mand, der skal blive ved med at bevise han er god?

          Jeg krydser fingre for, at William Martin er klar når Fenger åbenlyst gerne vil videre, og en potentiel angriber-duo kan hedde Martin og Kjerrumgaard.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

            Ovenstående tror jeg, du har fuldstændig ret i. Jeg er dog glad for, at det ikke er mig, der skal sidde med kontraktforhandlingerne til talenter.

            Jeg synes faktisk ærlig talt, det er lidt svært, hvor længe man skal skrive med en som William Martin. Er tre år for kort? Hvis han er et kæmpe talent, så risikerer vi, at han bryder igennem lydmuren og er klar til salg med kun et år tilbage af kontrakten, og så har vi igen mistimet kontraktlængde, som med Minteh og Slotsager, hvor vi sætter os i en nu eller aldrig situation.

            Men havde en længere kontrakt skabt det hensigtsmæssige drive hos en ung mand, der skal blive ved med at bevise han er god?

            Jeg krydser fingre for, at William Martin er klar når Fenger åbenlyst gerne vil videre, og en potentiel angriber-duo kan hedde Martin og Kjerrumgaard.
            Man må maks. skrive 3 år, når de er under 18, så vi gør alt, heldigvis. Mener faktisk vi skrev 3 år med ham sidste år, så reelt er det en forlængelse på et år.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

              Ovenstående tror jeg, du har fuldstændig ret i. Jeg er dog glad for, at det ikke er mig, der skal sidde med kontraktforhandlingerne til talenter.

              Jeg synes faktisk ærlig talt, det er lidt svært, hvor længe man skal skrive med en som William Martin. Er tre år for kort? Hvis han er et kæmpe talent, så risikerer vi, at han bryder igennem lydmuren og er klar til salg med kun et år tilbage af kontrakten, og så har vi igen mistimet kontraktlængde, som med Minteh og Slotsager, hvor vi sætter os i en nu eller aldrig situation.

              Men havde en længere kontrakt skabt det hensigtsmæssige drive hos en ung mand, der skal blive ved med at bevise han er god?

              Jeg krydser fingre for, at William Martin er klar når Fenger åbenlyst gerne vil videre, og en potentiel angriber-duo kan hedde Martin og Kjerrumgaard.
              Vi må kun skrive 3 år med unge under 18 år. Og han havde 2 år tilbage. Så mon ikke bare man lagde 1 år på og gav ham nogle flere penge nu når ham fungerer på en slags trainee kontrakt

              Comment


                #8
                Vi har haft en god snak med William Martin, der er klar til at jagte sit gennembrud på førsteholdet.

                William Martin smadrede U17-ligaen: Nu vil han slå igennem på 1. holdet! - OBstruktion

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                  Vi har haft en god snak med William Martin, der er klar til at jagte sit gennembrud på førsteholdet.

                  William Martin smadrede U17-ligaen: Nu vil han slå igennem på 1. holdet! - OBstruktion
                  Tak. Lyder som en knægt med krudt i røven og et godt snakketøj

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
                    Vi har haft en god snak med William Martin, der er klar til at jagte sit gennembrud på førsteholdet.

                    William Martin smadrede U17-ligaen: Nu vil han slå igennem på 1. holdet! - OBstruktion
                    Det lyder rigtig godt. Ambitionerne og med begge ben på jorden. Glæder mig at se ham på banen.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #11
                      Vi fangede William Martin til en snak om hans indhop ovre i Horsens, udsigten til mere spilletid og om at være fyldt med selvtillid.

                      William Martin var glad for sit indhop - Håber på endnu mere - OBstruktion

                      Comment


                        #12
                        Jeg husker at Camilla Martin har nævnt ham. De er vist i familie, men hvordan?

                        Comment


                          #13
                          Synes det er lidt mærkeligt at omskole en så målfarlig spiller til 8’er.. Men de må jo se noget Søren Krogh og Co..

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Obforever87 Se indlæg
                            Synes det er lidt mærkeligt at omskole en så målfarlig spiller til 8’er.. Men de må jo se noget Søren Krogh og Co..
                            Helt enig. Spillere ude af position er sjældent nogen god idé.

                            Comment

                            Working...
                            X