Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-AAB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg14 dage til første betydende kamp og vi starter sådan her
Min bekymring er mest på midtbanen.
Mener Manneh burde starte inde.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Hvis Manneh er i form og ikke er ved at blive solgt, så skal han 100% starte. Vi mangler virkelig en boldfast spiller med de tre der starter i dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
mon ikke vi fortsat blander for at have 2 rimeligt lige stærke trupper. Fenger, Manneh, Slots, Don D til anden halvleg - og så rigtigt mange unge - endda et par u17 spillere, mens eks. Sandberg heller ikke er med i truppen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
Det må vi håbe. Jeg gad bare godt at vi var tættere på en startopstilling. Jo tidligere man har den på plads, desto bedre imo
Manneh tænker jeg bliver, men hvem ved hvad der sker i kullissen...
Men ja det er frygteligt frustrerende at vi ikke er tættere på en endelig trup.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlægRami Al Haj er ikke en del af en optimal start-11 i det nye dynamiske OB. Det så vi sidste sæson og det så vi i kampen mod B93.
Han spiller konsekvent for langsomt og hans fejlmargen er for stor. Det nytter ikke, at han laver to-tre lækre ting, hvis han gennemsnitligt koster 1 mål imod pr. kamp. (Som han var ved i B93 kampen)
Få solgt Rami til et sted han passer bedre ind. Asap
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment