Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp OB-B93

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af agermose Se indlæg
    Fedt med William Martin. Man kan undres over en knægt der bomber løs på alle niveauer ikke kan bruges på DBU's hold. Nu spiller han så for Irland, medens Jesper Mikkelsen og Kahlenberg servicerer københavner klubberne.
    Nu er han jo bl.a. oppe imod en vis fyr der spiller i Arsenal...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Nej, men gjorde du åbenbart

      Han var en af vores bedste spillere i Thailand, men fik efterfølgende ikke en eneste reel chance...
      Nej, men kan se at han kun spillede ca 270 minutter for Allsvenskans bundhold. Det er jo ikke tilfældigt at han ikke har "fået chancen" under skiftende OB trænere og træneren oppe i Varbergs, uagtet om du synes han gjorde det godt i Thailand.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Nej, men gjorde du åbenbart

        Han var en af vores bedste spillere i Thailand, men fik efterfølgende ikke en eneste reel chance...
        Problemet er jo nok det, at det eneste tidspunkt i karrieren hvor han har været god, var imod ligegyldige hold på en træningslejr i Thailand.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Problemet er jo nok det, at det eneste tidspunkt i karrieren hvor han har været god, var imod ligegyldige hold på en træningslejr i Thailand.
          Har han fået en reel chance på holdet ?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

            Nej, men kan se at han kun spillede ca 270 minutter for Allsvenskans bundhold. Det er jo ikke tilfældigt at han ikke har "fået chancen" under skiftende OB trænere og træneren oppe i Varbergs, uagtet om du synes han gjorde det godt i Thailand.
            Hvorfor fik han en så lang kontrakt, hvis han var/er sååå dårlig

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Hvorfor fik han en så lang kontrakt, hvis han var/er sååå dårlig
              Du skal huske på at den samme mand hentede Tyler Burey, Buya Turay, Sauli Vaisanen osv

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Har han fået en reel chance på holdet ?
                Han har skulle træne og spille reserve/trænings/opstartskampe ligesom alle andre, så ja, det har han. Det har så ikke kastet så meget spilletid af sig.
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                  Ja, det da fint. Det er først når det virkelig gælder, at han og holdet rigtig kan bedømmes. Søren Krogh er derfor fortsat i minus, som OB cheftræner hos mig. Men håber meget det ændre sig, når vi er i gang med de rigtige kampe.
                  Hvis vi havde tabt i dag, havde dit Søren K-minus så også været uændret?
                  Vi kommer næppe til at valse ubesejret igennem 1. division, så der skal nok komme muligheder.

                  De her kampe betyder ikke noget for resultatet, sejr eller ej. Slet ikke den første.
                  Langt sejt træk og alt det der.

                  Comment


                    Jeg tror nu nok, at de har kampe - også resultatet - betyder noget. Vi skal lære at vinde igen. Og derfor vil jeg sgu vinde de her træningskampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                      Hvis vi havde tabt i dag, havde dit Søren K-minus så også været uændret?
                      Vi kommer næppe til at valse ubesejret igennem 1. division, så der skal nok komme muligheder.

                      De her kampe betyder ikke noget for resultatet, sejr eller ej. Slet ikke den første.
                      Langt sejt træk og alt det der.
                      Som jeg skrev: "Ja, det da fint. Det er først når det virkelig gælder, at han og holdet rigtig kan bedømmes." Så vi er da helt enig her. Det ville ikke have ændret sig ved et nederlag. Håber da at Søren Krogh viser sig at være en fantastisk cheftræner. Han er sikkert rigtig god til det teoretiske og nok derfor Troels Bech ser et lys i ham. Men i det praktiske har det hidtil vist sig ikke at kunne bære. Lidt ligesom Troels Bechs egen cheftræner karriere.

                      Men Søren Krogh kan da nå den praktiske del også. Det håber jeg for ham, men især for OB. Men tvivler.
                      Last edited by Mwape; 02-07-2024, 15:29.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Selvfølgelig. Ingen har bedt dig om ikke at ytre dig eller sagt, du ikke har ret til at skrive eller mene lige hvad du vil om Søren Krogh. Jeg forholder mig samtidig retten til at observere, at der næppe er nogen på forum, der er overaskede over, at et godt resultat i en træningskamp ikke ændrer din mening om ham.
                        Det tror jeg faktisk ikke der er en eneste på forum, der er overrasket over at du har den holdning

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                          Han har skulle træne og spille reserve/trænings/opstartskampe ligesom alle andre, så ja, det har han. Det har så ikke kastet så meget spilletid af sig.
                          Han burde i hvert fald være god nok til 1. Division. Hvis ikke som starter, så i hvert fald som indskifningsspiller. Så kan det være han gør det fint i 1. Div, også kan vi skyde ham af til næste sommer

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                            Det tror jeg faktisk ikke der er en eneste på forum, der er overrasket over at du har den holdning

                            Comment

                            Working...
                            X