Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp OB-B93
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægfint det trods alt blev til en sejr.
Kampen betyder som sådan ingenting - men et par nederlag selv i betydningsløse kampe og så kan Krogh og holdet allerede være under pres inden sæsonen reelt er gået igang.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ja, det da fint. Det er først når det virkelig gælder, at han og holdet rigtig kan bedømmes. Søren Krogh er derfor fortsat i minus, som OB cheftræner hos mig. Men håber meget det ændre sig, når vi er i gang med de rigtige kampe.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlægWilliam Martin igen.
I øvrigt rart at se McCoy - ligner han er glad for de glidende tacklinger
Mucolli var virkelig i hopla, men fik også ustyrligt med plads når vi skød afsted i omstillingerne. Er det hvad der venter os i 1. Div, så kunne han blive en profil, da han kan det uventede ikke ret mange andre på holdet har i sig.
Fedt også at se W. Martin bare gå ind og fortsætte hvor han slap. Han har også noget seriøs fart lignede det
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Bevares, men næppe så mange gange.
Jeg beder jo iøvrigt heller ikke Søren Krogs fans herinde om at lade være med at skrive at de støtter ham og det lige meget hvor mange gange vedkommende gør det. Det skal de have lov til. Ligesom jeg har ret til at anfægte hans evner som cheftræner og nogle gange gør jeg det som jeg forslår, scrolle/gå videre uden at kommenterer på det. Det kan man jo også med fordel gøre, med omvendt fortegn så at sige.Last edited by Mwape; 02-07-2024, 14:42.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Ligesom på de sociale medier kan man jo gå videre uden at komme med en kommentar. Men jeg skal da gerne have det i baghovedet, ingen jeg skriver her inde, om ikke andet til vi er i gang med de rigtige kampe. Men jeg forbeholder mig nu også min ret til at ytrer mig og som jeg vil.
Jeg beder jo iøvrigt heller ikke Søren Krogs fans herinde om at lade være med at skrive at de støtter ham og det lige meget hvor mange gange vedkommende gør det. Det skal de have lov til. Ligesom jeg har ret til at anfægte hans evner som cheftræner og nogle gange gør jeg det som jeg forslår, scrolle/gå videre uden at kommenterer på det. Det kan man jo også med fordel gøre, med omvendt fortegn så at sige.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af agermose Se indlægFedt med William Martin. Man kan undres over en knægt der bomber løs på alle niveauer ikke kan bruges på DBU's hold. Nu spiller han så for Irland, medens Jesper Mikkelsen og Kahlenberg servicerer københavner klubberne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Selvfølgelig. Ingen har bedt dig om ikke at ytre dig eller sagt, du ikke har ret til at skrive eller mene lige hvad du vil om Søren Krogh. Jeg forholder mig samtidig retten til at observere, at der næppe er nogen på forum, der er overaskede over, at et godt resultat i en træningskamp ikke ændrer din mening om ham.
Comment
Comment