Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Tit hører man også at der fuld opbakning til en træner og det bliver understreget kraftigt og så er han fyret dagen efter. Så det giver jeg ikke så meget for.
    Men meget sjældent fra en nyansat sportsdirektør, der er i sin gode ret til at skifte ud på posten. Som skrevet i et tidligere indlæg: TB er smart nok til, at han ville have været meget mindre konkret om SKs rolle efter sommerpausen, hvis han reelt havde planer om at fure ham i løbet af ugen.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Han sidder jo ikke og hverken hyrer eller fyrer nogen på et pressemøde, hvor han bliver præsenteret som ny sportsdirektør - uanset, hvad planen er...
    No shit…
    Men så kunne han have nøjes med første del af kommentaren om Søren Krogh, nemlig at han indtil videre også er træner næste uge. I stedet laver han en tilføjelse, der konkret peger frem mod opstarten efter sommerferien. Det ville være et kommunikationsmæssigt selvmål, hvis der er en reel plan om at fyre SK i løbet af ugen - og TB er en både dygtig og intelligent kommunikatør. I min verden peger det mod at man i første omgang regner med at køre videre med SK (hvad jeg personligt tror er fornuftigt nok - han fandt antydninger af en rigtig formel i de sidste kampe og lidt kontinuitet kan blive meget værd, hvis vi skal godt fra start i 1. Division trods enorme udskiftninger i truppen). Obstruktion tolker det desuden på samme måde som mig.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Men der var jo ingen substans i det han sagde. Han brugte to floskler.
    Hvad skulle han specifikt have sagt for at du ville være tilfreds? Sagligt.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
    Fyn er fin, men OB er til grin. Det er simpelthen gak gak godnat, det her. Der er vel for H. en grund til, TB er blevet fyret 3 gange i OB. Nu har vi ansat endnu en "klubmand" med "OB-DNA" - eller rettere en, Thorborg ved, at han kan styre, Intern undersøgelse, hver en sten skal vendes - min bare. Så fik BW og Alm skylden denne gang næste gang er det så Bech og Krogh. Eller Bech og X.
    Fordi man ikke har gjort det godt som træner 3 gange for 10 år siden er da ikke det samme som man ikke er god til en helt anden rolle i klubben 10 år efter. Han har jo også udviklet sig som leder, mennesker og især som Sportsdirektør hvor de var meget glade for ham i Brøndby? Det er en tand for unuanceret at bedømme ham på sine meget gamle trænermeritter, når det er i en helt anden rolle han er ansat i.

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Jeg hørte ham da ordret sige: "Vi er dumpet" - det er vel en eller anden form for selverkendelse - hvis man ellers ønsker at se det...
    Men der var jo ingen substans i det han sagde. Han brugte to floskler.

Leave a comment:

• Maxbeam
    replied
    Fyn er fin, men OB er til grin. Det er simpelthen gak gak godnat, det her. Der er vel for H. en grund til, TB er blevet fyret 3 gange i OB. Nu har vi ansat endnu en "klubmand" med "OB-DNA" - eller rettere en, Thorborg ved, at han kan styre, Intern undersøgelse, hver en sten skal vendes - min bare. Så fik BW og Alm skylden denne gang næste gang er det så Bech og Krogh. Eller Bech og X.

Leave a comment:

• Leander
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er i sandhed en sort dag for fodbolden i Odense. Wesstrøm bliver gjort til syndebuk og resten klapper hinanden på skuldrene, imens vi bliver gjort til grin i andre klubber for at ansætte Troels for 4.gang.
    Hvis folk i fodbolddanmark synes vi er til grin for at ansætte Troels Bech som sportsdirektør for første gang, så må det være fordi vedkommende ikke er skide hamrende begavede...

Leave a comment:

• Mwape
    replied

Det tænker jeg er ret standard - der er jo ingen, der render og fyrer sine medarbejdere i medierne.
    Nej, præcist også det. Derfor kan det jo godt ske og der skal ske ellers har TB startet med at lave en kæmpe fejl!

Leave a comment:

• Plum
    replied

Det gjorde Davidsen. Men NT talte uden om som den glatte fyr han er. Han vil ikke tage ansvar for en skid. Hold kæft det er noget lort for vores klub.
    Der var vist en anden der spurgte til om man overvejede at trække nogen fra bestyrelsen ud af Sportsudvalget (det var ringe formuleret) men NT svarede at intet var helligt så det blev ikke udelukket.

De ville holde fokus på præsentationen af en ny Sportsdirektør der skal stå i spidsen for OB så der blev gledet af på alt andet end det .. irriterende, ja - forståeligt, ja ..

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Tit hører man også at der fuld opbakning til en træner og det bliver understreget kraftigt og så er han fyret dagen efter. Så det giver jeg ikke så meget for.
    Det tænker jeg er ret standard - der er jo ingen, der render og fyrer sine medarbejdere i medierne.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied

Det gjorde Davidsen. Men NT talte uden om som den glatte fyr han er. Han vil ikke tage ansvar for en skid. Hold kæft det er noget lort for vores klub.
    Jeg hørte ham da ordret sige: "Vi er dumpet" - det er vel en eller anden form for selverkendelse - hvis man ellers ønsker at se det...

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    HVORFOR VAR DER INGEN AF DE FREMMØDTE JOURNALISTER DER SPURGTE NT…OM DE SIDSTE 13 ÅRS ELENDIGHEDER…DET JO IKKE KUN INDENFOR DE SIDSTE 3 UGER DET ER GÅET GAL!!

der skal handling til indenfor den næste måneds tid, og gerne før, fra det evalurings udvalg der er nedsat…og det skal fanme kunne ses fra top til bund i hele setup’et

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Fra Obstruktions referat: – Den plan der lige nu er, at spillerne kommer tilbage til den samme træner og en lidt anden kultur, så de kan løfte deres præstationer, lød det fra Bech.

Det kan godt være SK ryger efter yderligere evalueringer, men hvis det er en plan, man allerede har, er det her lidt underligt at melde ud. ​

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
    HVORFOR VAR DER INGEN AF DE FREMMØDTE JOURNALISTER DER SPURGTE NT…OM DE SIDSTE 13 ÅRS ELENDIGHEDER…DET JO IKKE KUN INDENFOR DE SIDSTE 3 UGER DET ER GÅET GAL!!

der skal handling til indenfor den næste måneds tid, og gerne før, fra det evalurings udvalg der er nedsat…og det skal fanme kunne ses fra top til bund i hele setup’et
    Der er blevet sagt rigtig mange gange nu, at alt er til evaluering - også det sportslige udvalg, som der er blevet stille spørgsmålstegn ved mange gange. Jeg tænker, vi nok skal komme til at se forandringer denne gang - nedrykning er den ultimative konsekvens på elendighed. Det får en 9. plads til at virke som et drømmescenario.

Leave a comment:

• kroggaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Fra Obstruktions referat: – Den plan der lige nu er, at spillerne kommer tilbage til den samme træner og en lidt anden kultur, så de kan løfte deres præstationer, lød det fra Bech.

Det kan godt være SK ryger efter yderligere evalueringer, men hvis det er en plan, man allerede har, er det her lidt underligt at melde ud. ​
    Han sidder jo ikke og hverken hyrer eller fyrer nogen på et pressemøde, hvor han bliver præsenteret som ny sportsdirektør - uanset, hvad planen er...

Leave a comment:

Working...
X