Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Lige nu betyder det mest for mig, at der kommer en ind med kendskab til klubbens værdier, som ved hvilken identitet vi som klub bør have. Og som kan italesætte den del af at drive klubben både opad (til bestyrelse), nedad (i valg af træner og spillere) og udad (til omverdenen).

    Vi skal finde tilbage til, hvad vi som klub af gjort af. Som forhåbentligt taler mere i øjenhøjde med fans og sponsoerer.

    Jeg synes, valget af Troels Bech passer rigtigt fint her.

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

      Ja, præcist. Det jo åbenlyst for enhver, at der skulle været skiftet system LANGT tidligere og AA samt Manneh skulle da have haft chancen før f.eks. De andre leverede jo en ringe indsats over en lang periode. Tydeligt at se at SK ikke har haft hovedansvaret som træner før. Det sammenholdt med nedrykningen gør, at en længere analyse af SKs evner her er unødvendig. Farvel og tak til SK samt Hjortebjerg.
      Men mennesker tager beslutninger i miljøer, og du tager ikke bedre beslutningen end miljøet tillader, det må man aldrig glemme i denne person-snak.

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

        Men mennesker tager beslutninger i miljøer, og du tager ikke bedre beslutningen end miljøet tillader, det må man aldrig glemme i denne person-snak.
        Nej, men det siger jo sig selv synes jeg.

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          Som jeg husker det levede han af zornigers netværk i Bif.
          De stillede desuden den første start-11 i dansk superligas historie uden en eneste dansker. Og deres Akademi blev syltet big time.

          Håber indgangen til hans nye stilling her hos os er boget anderledes.
          Du beskriver ham som fiasko i BIF - det er simpelthen forkert. Troels har en ret høj stjerne hos de fleste BIF-fans. Han var der i Jan Bech-tiden med Oskar-gate og overpræsterede under en ret dominerende ejer, der har mere hjerteblod end evner for at eje en fodboldklub. Hvis det lyder bekendt, så kan vi da håbe, at han kan tage lige præcis de evner med sig og få mest muligt ud af det. Og BIFs problemer med at få egne unge ind på et førstehold, man forventer ligger i medaljer hvert år, var der inden Troels's tid og er der fortsat efter han er væk.

          Jeg ved ikke, om jeg er super begejstret, men manden har fodboldfaglig kompetence, og han har erfaringen til måske bedre at stå op imod Thorborg. Jeg håber som et lille barn at Troels vil trække på netværk for at få andre folk ind i ledelsen, der kan hjælpe ham med at lave en egentlig sportslig strategi - lave en analyse af OBs situation og muligheder op imod konkurrenterne, lave en strategi derfra, og så have nosser til at holde fast i den.

          Las os huske nu her, at uanset hvordan det går, så er det svært at være traditionsklub i DK. Folk har store forventninger, og det passer skidt sammen med den reelle økonomi og nogle FC-klubber, der også sportsligt er længere fremme. Man skal lave en sindssygt skarp analyse og lykkes med langsigtede ting - bl.a. langt bedre scouting og udnyttelse af akademi - som ikke bare lykkes over en sommer. Hele det sportslige setup i OB har som helhed haltet i mange år; der er ikke noget quick fix.
          En OB-classic ville jo være at have Troels et par år, og så fyre ham, fordi frugterne af et langsigtet arbejde ikke har givet store resultater. Jagten på den korte bane er min største bekymring omkring det her - og hvis man ikke slipper den der hovedløse jagt på 'afkast' uden sportslig strategi med bund i, så er det hamrende ligegyldigt, hvem der er sportschef. Vedkommende vil bare være der indtil det næste hoved.

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
            Lige nu betyder det mest for mig, at der kommer en ind med kendskab til klubbens værdier, som ved hvilken identitet vi som klub bør have. Og som kan italesætte den del af at drive klubben både opad (til bestyrelse), nedad (i valg af træner og spillere) og udad (til omverdenen).

            Vi skal finde tilbage til, hvad vi som klub af gjort af. Som forhåbentligt taler mere i øjenhøjde med fans og sponsoerer.

            Jeg synes, valget af Troels Bech passer rigtigt fint her.
            TB er også den bedste mand til jobbet jeg kunne forestille stille mig. Vi ved han følger klubben tæt og kender folkene på de indre linjer. Han er bekendt med, hvis ikke alle, så tæt på alle de dårligdomme som er i vores klub. Alligevel siger så garvet en profil ja til det her job, og det giver da en vis tro på at der er en smule lys i mørket.
            Jeg er sikker på han med sine kommunikative evner og fine mandskabsbehandling, kan give enkelte af de spillere som synes det er ekstra surt at rykke ned, en motivation til at fortsætte og føre os tilbage.

            Comment


              #81
              Jo mere jeg tænker over det, jo mere synes jeg, det er et glimrende valg.

              Jeg tror heller ikke, at TB er en nikkedukke. Og da slet ikke på det her stadie af sin karriere, hvor han jo har sit helt på det tørre.
              Last edited by Jungledyret; 27-05-2024, 12:37.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                Du beskriver ham som fiasko i BIF - det er simpelthen forkert. Troels har en ret høj stjerne hos de fleste BIF-fans. Han var der i Jan Bech-tiden med Oskar-gate og overpræsterede under en ret dominerende ejer, der har mere hjerteblod end evner for at eje en fodboldklub. Hvis det lyder bekendt, så kan vi da håbe, at han kan tage lige præcis de evner med sig og få mest muligt ud af det. Og BIFs problemer med at få egne unge ind på et førstehold, man forventer ligger i medaljer hvert år, var der inden Troels's tid og er der fortsat efter han er væk.

                Jeg ved ikke, om jeg er super begejstret, men manden har fodboldfaglig kompetence, og han har erfaringen til måske bedre at stå op imod Thorborg. Jeg håber som et lille barn at Troels vil trække på netværk for at få andre folk ind i ledelsen, der kan hjælpe ham med at lave en egentlig sportslig strategi - lave en analyse af OBs situation og muligheder op imod konkurrenterne, lave en strategi derfra, og så have nosser til at holde fast i den.

                Las os huske nu her, at uanset hvordan det går, så er det svært at være traditionsklub i DK. Folk har store forventninger, og det passer skidt sammen med den reelle økonomi og nogle FC-klubber, der også sportsligt er længere fremme. Man skal lave en sindssygt skarp analyse og lykkes med langsigtede ting - bl.a. langt bedre scouting og udnyttelse af akademi - som ikke bare lykkes over en sommer. Hele det sportslige setup i OB har som helhed haltet i mange år; der er ikke noget quick fix.
                En OB-classic ville jo være at have Troels et par år, og så fyre ham, fordi frugterne af et langsigtet arbejde ikke har givet store resultater. Jagten på den korte bane er min største bekymring omkring det her - og hvis man ikke slipper den der hovedløse jagt på 'afkast' uden sportslig strategi med bund i, så er det hamrende ligegyldigt, hvem der er sportschef. Vedkommende vil bare være der indtil det næste hoved.
                Synes ikke jeg beskriver ham som en fiasko, men de ting jeg beskrev er nok ting vores klub ikke har brug for lige nu.
                De var jo tæt på guldet dengang, og så havde historien sikkert været en anden.
                Og jeg vælger at tro på, at man satser på vores egen ungdom og ikke dyre udlændinge, som de gjorde i Bif. Men lad os nu se.

                Men som jeg skrev i indlæg # 32 i denne tråd, så er min positivitet omkring ansættelsen af TB stigende. Jeg tror det kan blive godt, hvis han indgår i dialog med Søren K, Tonny, Nagel og retning og rekruttering.

                Comment


                  #83
                  Synes det er et godt valg og han har jo været i erhvervspraktik i Brøndby i 3 år.

                  Desuden så skal der foretages mange beslutninger nu, på kort tid. Det havde været svært, hvis man var blevet fløjet ind fra Norge eller Sverige.

                  Jeg skal ikke beskrive Troels, alle kender ham jo, på godt og på varm luft.

                  Helt ærligt, så kan jeg ikke komme i tanke om et bedre bud, som der var realistisk.

                  Jeg synes det er et godt valg.

                  Comment


                    #84
                    Jeg synes at det er et spændende valg med TB, som jeg læser hans hjemmeside, så har han brugt mange år på at blive dygtig til ledelse, f.eks til at gøre holdet udenfor banen så godt som muligt - han har også fået spidskompetencer til at vurdere kandidater til et job

                    Husker hans brøndby tid som en positiv periode, hvor han bl.a. var god til at tage nødvendige opgør med et par urimelige agenter

                    Han har altid været god til kommunikation, personligt synes jeg at han som træner snakkede for meget, måske derfor, at han ikke blev den store trænersucces?​

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                      Ja, præcist. Det jo åbenlyst for enhver, at der skulle været skiftet system LANGT tidligere og AA samt Manneh skulle da have haft chancen før f.eks. De andre leverede jo en ringe indsats over en lang periode. Tydeligt at se at SK ikke har haft hovedansvaret som træner før. Det sammenholdt med nedrykningen gør, at en længere analyse af SKs evner her er unødvendig. Farvel og tak til SK samt Hjortebjerg.
                      Helt enig. Nedrykningsspillet med 2 points i de første 7 kampe og 2 sejre i de sidste 3 kampe, viste med al tydelighed, at SK ikke magtede presset. Cheftrænerjobbet i OB skal ikke være en læreplads for en urutineret hjælpetræner, hvis vi hurtigt skal tilbage i SL. GÅ ALDRIG TILBAGE TIL EN FUSER !

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        TB er også den bedste mand til jobbet jeg kunne forestille stille mig. Vi ved han følger klubben tæt og kender folkene på de indre linjer. Han er bekendt med, hvis ikke alle, så tæt på alle de dårligdomme som er i vores klub. Alligevel siger så garvet en profil ja til det her job, og det giver da en vis tro på at der er en smule lys i mørket.
                        Jeg er sikker på han med sine kommunikative evner og fine mandskabsbehandling, kan give enkelte af de spillere som synes det er ekstra surt at rykke ned, en motivation til at fortsætte og føre os tilbage.
                        Meget enig i dine betragtninger. Og jeg vil tilføje, at Troels B`s første opgave formentligt bliver at ansætte sit nye trænerteam. Jeg vil blive mega skuffet, hvis han vælger at beholde SK m.fl.

                        Comment


                          #87
                          Pressemødet live på Youtube https://www.youtube.com/watch?v=WYpzQ_aJ2a0

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                            Pressemødet live på Youtube https://www.youtube.com/watch?v=WYpzQ_aJ2a0

                            Comment


                              #89
                              I bund og grund har jeg det lidt sådan, at Troels Bechs succes afhænger meget af hvor meget ledelsrum han og folkene omkring ham får. Skal Niels Thorborg fortsætte med at have indflydelse på de sportslige beslutninger, så tror jeg vi kommer til at se mange af de samme fejl igen og igen.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                                TB er også den bedste mand til jobbet jeg kunne forestille stille mig. Vi ved han følger klubben tæt og kender folkene på de indre linjer. Han er bekendt med, hvis ikke alle, så tæt på alle de dårligdomme som er i vores klub. Alligevel siger så garvet en profil ja til det her job, og det giver da en vis tro på at der er en smule lys i mørket.
                                Jeg er sikker på han med sine kommunikative evner og fine mandskabsbehandling, kan give enkelte af de spillere som synes det er ekstra surt at rykke ned, en motivation til at fortsætte og føre os tilbage.
                                Jeg kan heller ikke have noget i mod det valg, men det er jo vigtigt at han får tiden og den fuldstændige opbakning af bestyrelse og det sportslige udvalg til at få ryddet og dermed finde tilbage til en kultur der ikke har været der i mange år. Jeg glæder mig til at overvære pressemødet hvor der sikkert også kommer et par "teasere" for hvad der skal ske i den nærmeste fremtid og de næste par år.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X