Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Troels Bech

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Tja - Slotsager er jo åbenlys. De andre er "bare" spillere som næppe får landskampe.
    Talenter der får landskampen er oftest solgt inden de bliver aktuelle for 1. holdet fordi de store klubber støvsuger markedet tidligere da det er billigere for dem.

    Tag Minteh som eksempel koster Newcastle 60-80 mil for et år siden og hans værdi er vel nærmere 150-200 mil nu efter hans sæson i Feyenoord.

    Tænker TB er godt valg i vores situation. Han kender klubben og de sygdomstegn der gennemsyre den. Vi har meget kort tid til at være klar til den nye sæson, så en udenfra skulle bruge 3 uger på at analysere tingene. Dette er der ikke tid til når sæsonen starter om 6-7 uger.
    Sidst har han vel været med til at bringe Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold sammen med Zorninger. De kører stadig på det fundament der blev bygget i de år.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

      Talenter der får landskampen er oftest solgt inden de bliver aktuelle for 1. holdet fordi de store klubber støvsuger markedet tidligere da det er billigere for dem.

      Tag Minteh som eksempel koster Newcastle 60-80 mil for et år siden og hans værdi er vel nærmere 150-200 mil nu efter hans sæson i Feyenoord.

      Tænker TB er godt valg i vores situation. Han kender klubben og de sygdomstegn der gennemsyre den. Vi har meget kort tid til at være klar til den nye sæson, så en udenfra skulle bruge 3 uger på at analysere tingene. Dette er der ikke tid til når sæsonen starter om 6-7 uger.
      Sidst har han vel været med til at bringe Brøndby tilbage i toppen af dansk fodbold sammen med Zorninger. De kører stadig på det fundament der blev bygget i de år.
      I FCN får mange talenter da spilletid for 1. holdet og efter et par sæsoner solgt videre for meget store beløb.

      Comment


        #18
        Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

        Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
          Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

          Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
          Aaarh..?

          Comment


            #20
            tja den positive vinkel; OB handler - de har travlt, så der skulle helt sikkert ske noget.

            Med så kort sigte så starter man vel så højt oppe man kan med sportsdirektøren. Ideelt set havde man lagt sig fast på en strategi, men der er nok bare ikke tid til det. Håber dog at TB og Thorborg(?) har haft sig nogle snakke om hvad der skal ske, hvor man skal hen. Så må Bech være med til at formulerer en strategi.

            I og med Bech kender OB og ådalen så skal han nok heller ikke bruge den første uge på at finde kaffemaskinen.

            Den lidt mere negative side; hvad er det nu? Fjerde gang vi går tilbage til Bech? Og tænker også en del af det handler om hvem man kunne få ind så relativt hurtigt...men udelt begejstret er jeg ikke. Håber jeg tager fejl.

            - Der er ihvertfald rigeligt at se til

            Comment


              #21
              Jeg er ekstremt positiv.

              Havde frygtet det absolut værste på den position.

              TB kender klubben på godt og på ondt, og han føler uden tvivl for både klub og projekt, ligesom han helt grundlæggende har noget på sinde.

              Efter vores globale vanvidsridt har vi brug for noget nært og lokalt.

              Jeg tror, at TB her fjerde gang i OB finder sin rolle.

              Kæft, jeg glæder mig til næste sæson!

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

                Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
                Anna og Dorthe?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                  Jeg er ekstremt positiv.

                  Havde frygtet det absolut værste på den position. TB kender klubben på godt og på ondt, og han føler uden tvivl for både klub og projekt, ligesom han helt grundlæggende har noget på sinde.

                  Efter vores globale vanvidsridt har vi brug for noget nært og lokalt.

                  Jeg tror, at TB her fjerde gang i OB finder sin rolle.

                  Kæft, jeg glæder mig til næste sæson!
                  kan vi ikke snart droppe den fortælling? Joel King var vel det mest eksotiske der blev hentet under BW.

                  Langt størstedelen var da fra nordeuropæiske lande og eller havde spillet i de ligaer. Holland, Tyskland, Sverige, Finland

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

                    Okay. Aske, Slots, Ejdum, Jenner, Charly, Fenger. Jeg synes det er mere end godkendt.
                    Og flere guldmedaljer til U19 og U17. Akademiets succes synes jeg ikke kan diskuteres. Det er mere et spørgsmål om at få spillerne løftet til superliganiveau.

                    Comment


                      #25
                      https://troelsbech.com/podcast/

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                        Tja - Slotsager er jo åbenlys. De andre er "bare" spillere som næppe får landskampe.
                        Arh, jeg synes nu godt mindre kan vurderes som en succes. man kan da godt være en stærk superligaspiller uden nødvendigvis at være fast mand på A-landsholdet...

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          Anna og Dorthe?
                          Tror jeg kender hende Dorthe

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Il Corvo Se indlæg
                            Jeg har fulgt OB siden jeg var barn, jeg har været med både i madrid og første division. Jeg var klar til at støtte endnu engang i første division hvis klubben var klar til at sætte handling bag ord og stille med en stamme af OB talenter og satse på OB dna startende med den trup der har vundet vores eneste hjemmekamp i et år!

                            Jeg har skreget i 15år at problemet er Thorborg og den type af personligheder han ansætter, han ansætter kun folk der lader ham styre dem som Anna og Dorthe med hånden langt oppe i røven. Det eneste det kunne være værrer for mig end den sæson vi lige har haft og den 15år lange parade er inkompetance vi har haft, er at man henter den varmtluft fyldte cancersvulst TB tilbage. Jeg skal intet have med OB at gøre så længe at han er i klubben, hvordan kan de blive ved med at hente den katastrofe tilbage?
                            Jeg har også fuldt OB siden jeg var barn (46 år and counting) for det første er det usmageligt at sammenligne ham eller andre med cancer. Desuden har han arbejdet med en ejer før og det var i Brøndby og han har fået og får meget ros for sit arbejde der af Brøndbys fans mv. Derudover er der altså MEGET stor forskel på, at være træner og så sportsdirektør. Hvis han var blevet hentet som træner, så jeg enig så ville det være en kæmpe fejl. Det er ligesom prøvet. Men han har vist at han kan være en dygtigt sportsdirektør og han kender dansk fodbold og klubben ud og en. Han har også fået langt mere erfaring og har styrken til at kunne sætte sig igennem over for NT og jeg er sikker på, at han har haft nogle klare krav til jobbet inden han takkede ja. Det han mere end klog nok til også fordi det vil jo skade ham hvis det ikke bliver en success. Med andre ord synes jeg dit udbrud er malplaceret.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                              Der er lige lavet en med Søren Krogh og en med Martin Davidsen fra SFÅ omkring medier når krisen kradser.
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                                Anna og Dorthe?
                                Mon ikke der menes Anna og Lotte !

                                Comment

                                Working...
                                X