Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Og vi topper lige en forfærdelig dag med at vise spillere i OB, at klubben har tænkt sig at kaste dem under bussen og udlevere dem til ydmygelse, hvis det går galt. Wow. Det skal nok virke super godt i forhold til at få nye spillere ind. Sarkasme kan være anvendt.
    Stemningsfans har gjort det helt fantastisk igennem meget lang tid. Og det giver dem al ret til at kaste med rådne tomater og lave sure bannere. Men optrinnet med capo var bare uværdigt på en hver måde. Det skal ikke ske igen: det giver kun spillerne fornemmelsen af, at de kan kastet for løverne til enhver tid: det er IKKE at have styr på tingene i en klub.
    Enig. Men spillere kunne heldigvis se at vi er mange som støttede og ville stå tilsammen også efter mareridtet blev realitet.
    Last edited by andlox; 25-05-2024, 19:16.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

      Helt enig.

      BW var da mand nok til at se tribunen i øjnene. Det ville klæde NT og øvrige fusentaster i ejerkredsen at tage samme tur.
      Ret skal være ret. Thorborg var med helt nede ved OBs fans.
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

        Ret skal være ret. Thorborg var med helt nede ved OBs fans.
        I dag? Efter kampen? Der florerer markante billeder af BW, der står ‘skoleret’, men jeg har intet set med NT?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

          I dag? Efter kampen? Der florerer markante billeder af BW, der står ‘skoleret’, men jeg har intet set med NT?
          Han var der.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            I dag? Efter kampen? Der florerer markante billeder af BW, der står ‘skoleret’, men jeg har intet set med NT?
            https://fyens.dk/ob/efter-nedrykning...s-thorborg?rss
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Det var jeg ikke klar over. Jeg trækker min kritik desangående :).

              Comment


                En dag som i dag handler om følelser. Følelser er ikke rationelle. Fodbold lever af følelser. Følelser kommer til udtryk på mange forskellige måder.

                I den sammenhæng er "voksen skæld ud" bedre end kanonslag. Om jeg forstår brugen af begge er underordnet. Jeg forstår frustrationen og følelserne bag. Og mange af de spillere, der står og tager imod de har været steder, hvor de har fået en forståelse for at voksen skæld uden er et udtryk for passion.

                Derfor kan man mene hvad man vil om situationen; jeg ser det ikke som det dummeste og mest uværdige, man kan forestille sig. Om 20 år står Capo'en stadig på stadion, mens størstedelen af dem, der fik skæld ud ikke er der, end sige gives a f... om vores klub.

                Det vil til stadighed undre mig, at folk ikke kan se længere ud end egen næsetip, når det gælder anderledes udtryk for passion. Så længe det ikke kammer over i vold og kanonslag er ALLE former for passion vigtigt for en fodboldklub. Inklusiv voksen skæld ud, der også indeholdt en lovning på også at være på stadion I næste sæsons tur i det næst bedste.

                Come on. Hvad Capo gør er udtryk for passion. Og det er imo at gå i små sko, hvis man ikke bare kan se det for, hvad det var. Frustration personificeret. Og så move on. Vores evne til at tiltrække spillere kommer ikke til at lide under det. Det gør udelukkende dét, som der er blevet præsteret på og udenfor banen.

                Jeg kan kun personligt trække på skuldrene og sige "okay. Hvis du har behov for dét, så er det dét" Andre flipper så skråt over det. Det synes jeg personligt er lidt fjollet.

                Det er immervæk langt mere tåkrummende hvad OSEs skiftende fiaskoer har præsteret de sidste 10 år, end at en passioneret fan laver lidt voksen skæld ud.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                  Og vi topper lige en forfærdelig dag med at vise spillere i OB, at klubben har tænkt sig at kaste dem under bussen og udlevere dem til ydmygelse, hvis det går galt. Wow. Det skal nok virke super godt i forhold til at få nye spillere ind. Sarkasme kan være anvendt.
                  Stemningsfans har gjort det helt fantastisk igennem meget lang tid. Og det giver dem al ret til at kaste med rådne tomater og lave sure bannere. Men optrinnet med capo var bare uværdigt på en hver måde. Det skal ikke ske igen: det giver kun spillerne fornemmelsen af, at de kan kastet for løverne til enhver tid: det er IKKE at have styr på tingene i en klub.
                  Det var Bashkim selv, der hentede Capoen ned på banen og budskabet fra capoen var, at fansene nok skal være der igen i næste sæson. Man behøver ikke hoppe med på alt hvad Peter Sørensen og lignende finder på for at give Viaplay forargelsesklik.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                    Det var Bashkim selv, der hentede Capoen ned på banen og budskabet fra capoen var, at fansene nok skal være der igen i næste sæson. Man behøver ikke hoppe med på alt hvad Peter Sørensen og lignende finder på.
                    På en total uværdig dag for klubben, var det flere både fans og mediefolk blev allermest provokerede over, at capoen kom ned på banen og ifølge Bashkim gav spillere og stab en opmuntrende tale der lover fremtidig støtte.

                    Skørhedsniveauet når efterhånden nye højder....

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Det var Bashkim selv, der hentede Capoen ned på banen og budskabet fra capoen var, at fansene nok skal være der igen i næste sæson. Man behøver ikke hoppe med på alt hvad Peter Sørensen og lignende finder på for at give Viaplay forargelsesklik.
                      Tænk sig at man skal læse ord som "pinligt" og "usmageligt" fra både egne og rivaliserende fans, og så viser det sig at det faktisk skete på spillernes egen opfordring.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                        Tænk sig at man skal læse ord som "pinligt" og "usmageligt" fra både egne og rivaliserende fans, og så viser det sig at det faktisk skete på spillernes egen opfordring.
                        Tja, men måske var det om at berolige situationen at Bashkim tog initiativen?
                        Der var en meget aggressiv stemning som vendte sig også imod medfans.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                          På en total uværdig dag for klubben, var det flere både fans og mediefolk blev allermest provokerede over, at capoen kom ned på banen og ifølge Bashkim gav spillere og stab en opmuntrende tale der lover fremtidig støtte.

                          Skørhedsniveauet når efterhånden nye højder....
                          Ja, man skulle ellers tro der var nok reelle problemer at tage fat på..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Ja, man skulle ellers tro der var nok reelle problemer at tage fat på..
                            Nogle mennesker og medier farer hurtigt i flint hvis man ikke behandler fodbold som et 9-16 job hvor professionelle udfører deres job uden følelser.

                            Stærkt af Bashkim. Stærkt af Chris.
                            Fas est et ab hoste doceri.

                            Comment


                              Bare lige til orientering, for alle dem der “krummer tæer” over capoen, så er det altså Bashkim, der forlader spillerne og henter capoen ned til den samlede spillerrundkreds, jf de videoer jeg har set. Derudover kan man på hans kropssprog se, at han ikke skælder ud, hvilket både Søren Krogh og Kadrii efterfølgende også udtaler. Det er en lang snak, ja, men der er trods alt mange følelser i spil for rigtig, rigtig mange spillere.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                                Bare lige til orientering, for alle dem der “krummer tæer” over capoen, så er det altså Bashkim, der forlader spillerne og henter capoen ned til den samlede spillerrundkreds, jf de videoer jeg har set. Derudover kan man på hans kropssprog se, at han ikke skælder ud, hvilket både Søren Krogh og Kadrii efterfølgende også udtaler. Det er en lang snak, ja, men der er trods alt mange følelser i spil for rigtig, rigtig mange spillere.
                                Jamen, så røg undertegnede da lige i mediefælden, sorry. Og ja, jeg forstår 100%, at der var følelser på. Mest for de fans, der virkelig har været fantastiske.

                                Comment

                                Working...
                                X