…. Fordi Rami vil spille teknikker igen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj
Collapse
X
-
Farvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFarvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
- Likes 7
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFarvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
- Likes 4
Comment
Comment