Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg

    Stemningskernen??? Så deres/jeres mening er udslagsgivende for hvad andre fans skal mene? Da noget være vrøvl
    Hvor læser du dog det?
    Han giver sig vel ikke ud for at tale for andre end stemningskernen? Men i og med det er de fans, der møder op weekend efter weekend, hjemme og ude, og sørger for en af ligaens bedste opbakninger trods elendige resultater, er det klart at har større direkte og konkret betydning for spillerne end den gennemsnitlige fan (som jeg selv- og sikkert også Sheed - forøvrigt er en del af).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Det er fint nok at du skammer dig over det. Jeg kan meget godt lide at der ikke er den distance mellem fans og spillerne.
      Tidligere på sæsonen lå Lyon til nedrykning, og måtte efter en kamp stå skoleret foran fansene så de kunne fortælle om hvad de følte. Lyon endte med at blive nummer 6. Det er altså ikke vildt unormalt at den slags sker når en stor klub er i knæ.
      Sammenligningen med Lyon og andre klubber hvor spillerne får en opsang af fansene fra tribunen holder netop ikke. Han er fan som alle andre og skal aldrig på banen. Han er ikke ejer og heller ikke en del af staben. Efter den første episode tidligere på sæsonen kunne man også mærke på Kadri i interview efter kampen at han syntes det var noget mærkeligt noget at skulle stå model til.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sorrig og Glæde Se indlæg

        Helt enig. Det var mission impossible for Krogh. Havde han haft lidt mere hjerne end hjerte, havde han ventet til nu med at blive ny træner, altså som afløser for en anden, der var rykket ned med den trup. Så kunne han føre os til oprykning i næste sæson og være vores frelser. Nu sidder han med sorteper.
        Det var da ikke mission impossible. Han startede jo fint nok med den samme trup og lå fint over stregen før kvalifikationsspillet som han ikke kunne håndtere og har tabt spillerne undervejs ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg

          Sammenligningen med Lyon og andre klubber hvor spillerne får en opsang af fansene fra tribunen holder netop ikke. Han er fan som alle andre og skal aldrig på banen. Han er ikke ejer og heller ikke en del af staben. Efter den første episode tidligere på sæsonen kunne man også mærke på Kadri i interview efter kampen at han syntes det var noget mærkeligt noget at skulle stå model til.
          Det synes jeg er en helt fair holdning at have, men i sidste ende skal skytset igen jo rettes mod OBs ledelse/kommunikationsafdeling. Det er dem der giver lov til at det foregår.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg

            Sammenligningen med Lyon og andre klubber hvor spillerne får en opsang af fansene fra tribunen holder netop ikke. Han er fan som alle andre og skal aldrig på banen. Han er ikke ejer og heller ikke en del af staben. Efter den første episode tidligere på sæsonen kunne man også mærke på Kadri i interview efter kampen at han syntes det var noget mærkeligt noget at skulle stå model til.
            Som det også blev nævnt længere oppe så har fans jo ikke tilladelse til hoppe ned på banen, ergo har OB altså tilladt det. Det er fair nok at du ikke vil se det, men klubben har tydeligvis en anden holdning.

            Comment


              Fra Martin Davidsens X/Twitter-profil:

              "Slotsager i mixed zone: Jeg er klar til at blive i OB. Jeg spiller 1.division medmindre OB vil sælge mig."

              Så skriv forlængelse, Tobias. Ellers skal de ja sælge.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

                Som det også blev nævnt længere oppe så har fans jo ikke tilladelse til hoppe ned på banen, ergo har OB altså tilladt det. Det er fair nok at du ikke vil se det, men klubben har tydeligvis en anden holdning.
                Det bliver det ikke mindre pinligt og tåkrummende af.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Eksil-OBer Se indlæg

                  Det bliver det ikke mindre pinligt og tåkrummende af.
                  Det er jo så bare din måde at vurdere tingene på

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Fra Martin Davidsens X/Twitter-profil:

                    "Slotsager i mixed zone: Jeg er klar til at blive i OB. Jeg spiller 1.division medmindre OB vil sælge mig."

                    Så skriv forlængelse, Tobias. Ellers skal de ja sælge.
                    Dejlig udmelding fra Slotsager. Med den indstilling han har haft gennem sæsonen fortjener han en god kontrakt. OB'er i hjertet
                    OBeliever

                    Comment


                      Smukt at Slotsager taler så eksplicit om at ville blive. Han er altså unik ham her. Kæft hvor ville 9 ud af 10 spillere hive et eller andet intetsigende floskel ud af røven, hvor de ville forsøge at holde alle døre åbne.

                      Det kan være Slotsager i princippet gør det samme her, men så gør han det fandme elegant. Han er så umiddelbar, autentisk og lige til. Han vinder så mamge point på ikke at være så strategisk og “safe” i sine udtalelser. Unik type

                      Comment


                        Fyens nævner til gengæld at Trybull har sagt farvel. Om det bare er baseret på udtalelsen tidligere eller om han har takket af efter kampen i dag ved jeg ikke. Vel også rimelig koldt at gøre sidstnævnte.
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Fyens nævner til gengæld at Trybull har sagt farvel. Om det bare er baseret på udtalelsen tidligere eller om han har takket af efter kampen i dag ved jeg ikke. Vel også rimelig koldt at gøre sidstnævnte.
                          Tja, han tog beslutningen ja allerede tidligere ikke at skrive kontraktforlængelse hvis vi rykker ned. Og man kan ikke sætte en finger på indsatsen. Han gik forrest også i dag. Vi taber én som kunne have været kæmpe chef på banen i de næste år. Desværre.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Fra Martin Davidsens X/Twitter-profil:

                            "Slotsager i mixed zone: Jeg er klar til at blive i OB. Jeg spiller 1.division medmindre OB vil sælge mig."

                            Så skriv forlængelse, Tobias. Ellers skal de ja sælge.
                            Kæmpe boss ham Slotsager. Hvis ikke OB-ledelsen kan forlænge med ham så er de helt uduelige.

                            Comment


                              Og vi topper lige en forfærdelig dag med at vise spillere i OB, at klubben har tænkt sig at kaste dem under bussen og udlevere dem til ydmygelse, hvis det går galt. Wow. Det skal nok virke super godt i forhold til at få nye spillere ind. Sarkasme kan være anvendt.
                              Stemningsfans har gjort det helt fantastisk igennem meget lang tid. Og det giver dem al ret til at kaste med rådne tomater og lave sure bannere. Men optrinnet med capo var bare uværdigt på en hver måde. Det skal ikke ske igen: det giver kun spillerne fornemmelsen af, at de kan kastet for løverne til enhver tid: det er IKKE at have styr på tingene i en klub.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                                Og vi topper lige en forfærdelig dag med at vise spillere i OB, at klubben har tænkt sig at kaste dem under bussen og udlevere dem til ydmygelse, hvis det går galt. Wow. Det skal nok virke super godt i forhold til at få nye spillere ind. Sarkasme kan være anvendt.
                                Stemningsfans har gjort det helt fantastisk igennem meget lang tid. Og det giver dem al ret til at kaste med rådne tomater og lave sure bannere. Men optrinnet med capo var bare uværdigt på en hver måde. Det skal ikke ske igen: det giver kun spillerne fornemmelsen af, at de kan kastet for løverne til enhver tid: det er IKKE at have styr på tingene i en klub.
                                Helt enig.

                                BW var da mand nok til at se tribunen i øjnene. Det ville klæde NT og øvrige fusentaster i ejerkredsen at tage samme tur.

                                Comment

                                Working...
                                X