Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Oelle
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Farvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
    Er det en joke?

Leave a comment:

• Toke HC
    replied
    Farvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
    Sgu ikke meget fan over dig! Smut du hellere tilbage til bøf, med den indstilling. Til grin..

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    No offence, men hvordan i alverden kan du overhovedet overveje at blive Brøndby fan fordi OB rykker ned?

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Hvad siger han der er så forkert?
    syntes han kører løs - i dag er det Trybbull han er efter...selv efter Trybull har lavet en fin detalje så brokker han sig.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Så kommer Mouritsen

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    tja vi startede bedst men er faldet ned / viborg er vågnet op.

det er i dag nedrykningen bliver endelig - men reelt skete det for flere runder siden.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Søren Krogh skal bare have den 8-årige forlængelse. Al mulig grund til at tro på ham.

Leave a comment:

• sinus
    replied
    Thorborg på banen, vi vil have Thorborg på banen. Verbalt altså

Leave a comment:

• Ruben
    replied

Leave a comment:

• Oelle
    replied
    Det er trist.. ikke fordi Hvidovre ikke vinder, men fordi OB simpelthen ikke formår at holde den føring.. det er bare. Ikke. Godt. Nok!

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Han skulle bare have været flækket, men han fik lov.

Leave a comment:

• nixcha
    replied
    Wow, hvor er vi dårlige. Det er derfor, vi rykker ned. Af uransanlige årsager gik Viborg helt i stå efter deres mål, vi får alt initiativ foræret, og det eneste vi kan er spille bolden rundt langsommere end snegle.

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Farvel Søren Krogh

Leave a comment:

• Toke HC
    replied
    Ja..vi ses i 1.

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    kan ikk