Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFarvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
- Likes 4
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægFarvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
- Likes 7
Leave a comment:
-
tja vi startede bedst men er faldet ned / viborg er vågnet op.
det er i dag nedrykningen bliver endelig - men reelt skete det for flere runder siden.
Leave a comment:
-
Søren Krogh skal bare have den 8-årige forlængelse. Al mulig grund til at tro på ham.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Thorborg på banen, vi vil have Thorborg på banen. Verbalt altså
- Likes 1
Leave a comment:
-
Farvel, fucking OB. Ja, undskyld mit franske. Men jeg gider ikke det her cirkus mere. Jeg har set ALLE kampe - især på tv. Og det har ikke været særlig morsomt. Jeg er OB-fan. Stor fan. Nu bor jeg i Svendborg og hvem skal jeg så holde med. Måske skal jeg vende tilbage til at blive, suk Brøndby-fan. Kan aldrig blive FCK eller FCM fan eller andre.
Leave a comment:
-
Det er trist.. ikke fordi Hvidovre ikke vinder, men fordi OB simpelthen ikke formår at holde den føring.. det er bare. Ikke. Godt. Nok!
Leave a comment:
-
Wow, hvor er vi dårlige. Det er derfor, vi rykker ned. Af uransanlige årsager gik Viborg helt i stå efter deres mål, vi får alt initiativ foræret, og det eneste vi kan er spille bolden rundt langsommere end snegle.
Leave a comment:
Leave a comment: