Annoncering

Collapse
No announcement yet.

SKÆBNEKAMPEN Viborg-OB den 25.maj

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ruben
    replied
    Jeg flyttede fra Sjælland til Odense i 1998 og siden har jeg været OB-fan. Har været på flere udebaneture inkl i Berlin. Jeg var selvfølgelig ikke OB-fan fra dag et. Og spillede oldboys i B1913. Men jeg har elsket klubben næsten alle år. Og lidt med de mange fejl.
    Jeg er ked af de reaktioner der er blandt de tilrejsende, men jeg forstår skuffelsen og vreden.
    Jeg er meget ked af det lige nu. Så tillad mine udfald.Jeg sidder alene i min stue med en Vestfyen Porter.
    Last edited by Ruben; 25-05-2024, 16:03.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    tja trods alt glædeligt at Hvidovre så ikke vandt deres kamp - havde gjort det hele meget værre.

Skaden skete for mange kampe siden - i dag var det kun et muligt halmstrå der kunne redde os.

Nu bliver det spændende hvad der kommer til at ske

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Så er det matematisk og officielt, hvad jeg har forventet i ugevis. Mens det er sommer og sol hos nogen, føles det mørkt og blæsende på Fyn...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Jeg hører mindst 8 kanonslag, fyrværkeri på banen. Det er en skændsel.
    + plus der sidder børn nede ved banden.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg

Ikke værre?? Der blev kastet med ulovligt fyrværkeri på banen. Det er komplet uacceptabelt. Det bliver jeg flov over.
    Selvøflgelig er det dybt åndssvagt, men kommentatoren fik skreget sig godt op til at det var et frontalangreb på selve fundamentet for en danske odboldtradition og jeg ved ikke hvad...

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Det er slut. Vi er officielt rykket ned.

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Så er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.
    Jeg hører mindst 8 kanonslag, fyrværkeri på banen. Det er en skændsel.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    slut i hvidovre - OB spiller 1 division næste sæson

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Hvidovre slut... det var det.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Kom så: to hurtige mål og et straffesparksmål til Hvidovre

Leave a comment:

• Adimus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Så er det da sgu heller ikke værre. Frustration, ja, Der gik lidt ild i et reklameskilt. Ikke godt. Men alligevel. Og det er vel kun et par fans der står bag det. Slap nu lidt af.
    Ikke værre?? Der blev kastet med ulovligt fyrværkeri på banen. Det er komplet uacceptabelt. Det bliver jeg flov over.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
    Så er det jo heller ikke værre. Kommentatoren hidser sig helt op
    Synes godt nok også det virker temmelig uproportionelt. Altså, det er naturligvis åndssvagt, men så er det heller ikke værre (og vel næppe noget man ikke har set på Østerbro eller den københavnske vestegn)...

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    nu ender vi med at være rykket ud når spillet genoptages...

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Så er det jo heller ikke værre. Kommentatoren hidser sig helt op

Leave a comment:

• Ruben
    replied

Leave a comment:

Working...
X