Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Julius Berthel Askou

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Hvad er det idiotiske jeg skriver her på et DEBATFORUM, ikke ekkokammer

Hvad bidrager du selv med... udover diverse svinerier
    Faktisk samtlige af dine indlæg! Sgu ikke meget konstruktiv debat du skaber.

Og nej jeg bidrager ikke selv med en skid her, bl.a pga af tåber som dig og entusiasten. I har ævlet om det samme i årtier nu. Altid fokus på det negative - har aldrig hørt jer sige noget positivt om OB. Det er du til gengæld god til når det drejer sig om FCM. Så vil du ikke gøre os alle en tjeneste og skift dit tilhørsforhold?
    Når jeg hører dig snakke om dit engagement i klubben, krummer jeg tæer, men så lad os da høre hvilken form for engagement det er du har? Et vildt gæt "varm luft"!
    Du har endnu kun formået at postulere en masse galde, men har aldrig set dig dokumentere noget som helst!
    Så kan du snakke åh så meget om ekkokammer, men det eneste ekko jeg hører her, er dig og entusiasten...gaaab
    Last edited by Toke HC; 21-03-2026, 15:55.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

I mit hoved rimer en nedrykning ikke ligefrem på bæredygtig økonomi
      Så vi skulle havde haft en bragende underskud for at blive oppe og leve som eksempelvis BIF eller...

BWs primære opgave var at sikre en bæredygtig økonomi baseret på et godt akademi. Der er vel ingen, som kan være uenige i, at der gjorde han det godt.

En anden ting er så det sportslige !

Comment

Hvad mener du med "reddede sig selv"? Du påstod jo hårdnakket at han selv ville sige op
        Lidt ordkløverier, men ja, jeg var sikker på, at han ville stoppe på den ene eller anden måde. Det medgiver jeg og meget overrasket over, at han stadigvæk er i Ådalen i dag (men meget har ændret sig siden min meget bombastiske udmelding).

Comment

Ti - nu - stille. Du er ikke ønsket herinde.

Comment

Så vi skulle havde haft en bragende underskud for at blive oppe og leve som eksempelvis BIF eller...

BWs primære opgave var at sikre en bæredygtig økonomi baseret på et godt akademi. Der er vel ingen, som kan være uenige i, at der gjorde han det godt.

En anden ting er så det sportslige !
            Som sportsdirektør var det vel også hans opgave at sammensætte en slagkraftig trup som kunne begå sig i Superligaen? Der fejlede han eklatant.
            Jeg ved ikke lige hvad du hentyder til med Brøndby, men Wesström lavede nogle fine salg, og fik bl.a brugt nogle af de penge helt forrykt på nogle kæmpe blålys, som i sidste ende var stærkt medvirkende til at vi rykkede ud, hvilket utvivlsomt er dårligt for forretningen, og dermed ikke en særligt bæredygtig måde at opbygge en økonomi på.
            Last edited by Wessels er en mur; 21-03-2026, 16:09.

Comment

Oprindeligt indsendt af Toke HC Se indlæg
              Faktisk samtlige af dine indlæg! Sgu ikke meget konstruktiv debat du skaber.

Og nej jeg bidrager ikke selv med en skid her, bl.a pga af tåber som dig og entusiasten. I har ævlet om det samme i årtier nu. Altid fokus på det negative - har aldrig hørt jer sige noget positivt om OB. Det er du til gengæld god til når det drejer sig om FCM. Så vil du ikke gøre os alle en tjeneste og skift dit tilhørsforhold?
              Når jeg hører dig snakke om dit engagement i klubben, krummer jeg tæer, men så lad os da høre hvilken form for engagement det er du har? Et vildt gær "varm luft"!
              Du har endnu kun formået at postulere en masse galde, men har aldrig set dig dokumentere noget som helst!
              Så kan du snakke åh så meget om ekkokammer, men det eneste ekko jeg hører her, er dig og entusiasten...gaaab
              Jeg splitter lidt dit positive indlæg op -

"Faktisk samtlige af dine indlæg! Sgu ikke meget konstruktiv debat du skaber." - Så alle mine flere tusinde indlæg over 20 år har du læst og fundet negative? De fleste af mine indlæg er om potentielle nye spillere, kampsituationer, udvikling af klubben og ledelsen (på godt og ondt) skrevet med et OB-hjerte.

"Og nej jeg bidrager ikke selv med en skid her" - Kan kun give dig ret

"Altid fokus på det negative - har aldrig hørt jer sige noget positivt om OB. Det er du til gengæld god til når det drejer sig om FCM." - Meget jeg skriver er faktisk positivt ment, men kritikere vinkler det negativt. Jeg får skudt i skoene, at jeg ikke kan lide TB og derfor ikke klubben. TB er en fin fyr, men jeg mener bare ikke, at han er det rigtige match i Ådalen... er det negativt?

Mht. FCM synes jeg, at det er fair, at vi sammenligner os med dem, når vi ser på, hvor begge klubber var for 15 år siden. Tænk hvis vi havde haft en ligeså visionær ejer/ledelse den gang og hvad vi kunne havde opnået nu med så stort et fynsk bagland kontra heden !!!!!!!!!!!!

"Når jeg hører dig snakke om dit engagement i klubben, krummer jeg tæer" - Fint, så kan du købe mindre sko. Jeg kan/vil ikke sige hvad mit direkte engagement er, da det vil få konsekvenser. Har dog informationer, som mange andre ikke har i fodboldverdenen qua mit arbejde for forskellige klubber/virksomheder. Kan dog eksempelvis sige at OB har ageret ekstremt uprofessionelt overfor bl.a. Slots, CS og TI, så TB ikke ligefrem er på julekort med en del agenter (når en aftale åbenbart ikke er en aftale).

Men jeg stopper gerne her for din skyld, så I (de få) tilbage på forummet kan klappe hinanden på skuldrene og hylde middelmådigheden

Comment

Som sportsdirektør var det vel også hans opgave at sammensætte en slagkraftig trup som kunne begå sig i Superligaen? Der fejlede han eklatant.
                Jeg ved ikke lige hvad du hentyder til med Brøndby, men Wesström lavede nogle fine salg, og fik bl.a brugt nogle af de penge helt forrykt på nogle kæmpe blålys, som i sidste ende var stærkt medvirkende til at vi rykkede ud, hvilket utvivlsomt er dårligt for forretning, og dermed ikke en særligt bæredygtig måde at opbygge en økonomi på.
                BWs primære opgave var at skabe en bæredygtig økonomisk struktur (NT var træt af at understøtte klubben), hvilket han lykkedes med.

Sekundært (stadigvæk højtprioriteret) at skabe et "fornuftigt" SL-hold. Hvilket mislykkedes og han havde en stor skyld af nedrykningen. Jeg føler dog personligt at både trænere og spillere var gode nok (til SL), men alle blev for selvfede i nedrykningsspillet (vi er OB og kan derfor ikke rykke ned).

Mht. BIF - hver gang de mangler penge låner de ved JA og ikke får skabt en bæredygtig forretning. Spændt på, hvad der sker med klubben, hvis GFH om et par år vil have indfriet deres lån og det ikke konverteres til aktier

Comment

BW blev ansat til at opbygge en bæredygtig økonomi, hvilket han gjorde

Ved godt du hverken kan lide ham eller mig, men hold dig dog til fakta
                  Der er stor forskel på at opbygge en bæredygtig økonomi, og så på at skabe et her og nu plus. BW gjorde ikke det første!

Jeg kan sådan set godt lide BW, og var i den første tid også "fanpojk" Han gjorde det også godt i Sverige.... men i OB var det en katastrofe.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Der er stor forskel på at opbygge en bæredygtig økonomi, og så på at skabe et her og nu plus. BW gjorde ikke det første!

Jeg kan sådan set godt lide BW, og var i den første tid også "fanpojk" Han gjorde det også godt i Sverige.... men i OB var det en katastrofe.
                    Det er svært at være uenig i og kan tråden då komme på ret spor igen om Julius B. Askou

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er svært at være uenig i og kan tråden då komme på ret spor igen om Julius B. Askou
                      Du har ret... det handler Askou. Lad os få se at få forlænget. Det er vi alle enige om
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Du har ret... det handler Askou. Lad os få se at få forlænget. Det er vi alle enige om
                        Enig .. Julius på en femårig
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                        X