Oprindeligt indsendt af jojo
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: Viborg FF - OB , Lørdag d. 25. maj kl. 15.00
Collapse
X
-
Enig. Jeg håber dog han bliver et par sæsoner endnu, og får udviklet sig yderligereOprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
Det er udelukkende pga Luca at OB stadig har 5-10% chance for overlevelse. Uanset så glæder jeg mig til at se ham smadre det hele efter sommerferien, mendmindre nogen ser potentialet og køber ham.
Leave a comment:
-
Det er udelukkende pga Luca at OB stadig har 5-10% chance for overlevelse. Uanset så glæder jeg mig til at se ham smadre det hele efter sommerferien, mendmindre nogen ser potentialet og køber ham.Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægLuca helt rørt over månedens pris. Han er virkelig trådt i karakter. Så ærgerligt de ikke har satset på ham tidligere
- Likes 1
Leave a comment:
-
Puuuhaaa, hvis der ikke var langt til, hvor jeg bor ville jeg havde stillet både storskærm, kølige øl, snacks og soveværelser til rådighedOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Vi sidder 4 gutter på Kong Volmer og er patte stive. Så deeeet tænker jeg ikke. Vi skal bare ha fundet et sted og se kampen
Leave a comment:
-
Luca helt rørt over månedens pris. Han er virkelig trådt i karakter. Så ærgerligt de ikke har satset på ham tidligere
Leave a comment:
-
der skal leveres en god indsats i dag. Lad os få den sejr - få gjort det vi skal. Og så ender det nok alligevel med en tur ned.Oprindeligt indsendt af Online Se indlægTror vi spiller en stor kamp, men det kan jo i bund og grund være ligegyldigt
Ville være forfærdeligt hvis Lyngby faktisk taber og vi så ikke selv år gjort det færdigt
Leave a comment:
-
Tror vi spiller en stor kamp, men det kan jo i bund og grund være ligegyldigt
Leave a comment:
-
FS/SF forventer denne starter i Viborg
......................Viljar
Owuso.....BP......Slots..............Aske
...............Manneh.....Trybull
.......................Bashkim
...Fenger.......................Max Ejdum
...................Luca
Leave a comment:
-
Det mindst sandsynlige resultat i den kamp er 0-0, det sker ikke da ingen af holdene kan bruge det til noget.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvad er odds på at Lyngby taber i Hvidovre og OB spiller 0-0 i Viborg?
Viborg er relativt klare favoritter, men det er mere sandsynligt at OB vinder end at det bliver uafgjort og især 0-0 er ikke et smart spil.
Leave a comment:
-
DanskespilOprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvad er odds på at Lyngby taber i Hvidovre og OB spiller 0-0 i Viborg?
Hvidovre - Lyngby
3,75 3,60 1,97
Viborg - OB
1,90 4,00 3,65 (så en sejr til et af holdene vurderes mere sandsynligt end uafgjort)
0 - 0
14,5
Så svaret på dit spørgsmål er 54,375 pengene igen (på nuværende tidspunkt) !Last edited by Online; 25-05-2024, 10:16.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det er jo som sådan ikke et mirakel at slå Viborg - men hvis man VIL køre på alliterationen, så er Miraklet i Midtjylland noget man kan bruge i dén sammenhæng.Oprindeligt indsendt af ellernowet Se indlæg
Tænker "Miraklet i Maj" har en lidt bedre ordlyd. Men også fordi det nærmest primært består i et håbløst Hvidovre hold skal slå Lyngby hjemme
Lad os nu se om nogle af delene sker
Leave a comment:
Leave a comment: